Inzerce

Podnikání na volné noze: Jak ho mění pandemie? | Pavel Ungr a Jan Kvasnička

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3

Na začátku pandemie přišlo mnoho specialistů na volné noze o své příjmy. Jejich klienti buď nemohli prodávat, nebo se jim z jiných důvodů výrazně propadly tržby. Postupem času se ale i freelanceři museli přizpůsobit nové situaci na trhu. Jak to udělali, jsem si povídal s Pavlem Ungrem a Janem Kvasničkou.

Oba pánové na volné noze podnikají už řadu let. Pavel se věnuje SEO a vydělává zejména skrze konzultace a práci pro klienty. Honza poskytuje služby v oblasti UX a strategie tvorby webů. I on funguje primárně na konzultacích a realizaci klientských projektů.

Vedle toho ale oba pravidelně školí, pořádají různé workshopy a mnoho dalšího. Kvůli pandemii a souvisejícím vládním opatřením ale o tyto příjmy přišli, a reagovat museli také na změny na straně klientů, z nichž se někteří dostali do vážných problémů a jiní naopak začali enormně růst.

Změnil se i způsob jejich práce na volné noze, a to jak realizují a řídí jednotlivé projekty. Jejich podnikání v neposlední řadě ovlivnily i osobní výzvy, například děti, které nemohou do školy, nebo samotná nákaza covidem-19.

Jak to Pavel s Honzou zvládají, co se naučili a jak plánují budoucnost? O tom je tento rozhovor, který najdete tradičně i v našem podcastu o podnikání.

Jak jsou na tom ostatní?

Tohle nepřehlédněte:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

jaroslav-kaucky-web

Úspěchy a pády e-shopů s módou | Jaroslav Kaucký (Bibloo, UrbanStore.cz)

patrik-babinec-web

Růst e-shopu v době covidu a predikce do budoucna | Patrik Babinec (Skladon.cz)

vit-endler-web

Vít Endler (finGOOD.cz): Aktuální situace firem, transformace na internet, ochota investorů

Právě vyšlo

Pro předplatitele
jonas-cumrik-web

Jak do firmy přivést ty nejlepší mladé talenty? | Jonáš Čumrik

Pro předplatitele
bara-novakova-web

Psychologie v copywritingu | Bára Nováková

juraj-harkabuzik-web

Outsourcing zákaznické podpory e-shopu: Jak probíhá v praxi? | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

Nejoblíbenější

Pro předplatitele
martin-hausenblas-web

Martin Hausenblas: Jak předat firmu nástupci a posunout se do role majitele?

Pro předplatitele
radovan-vavra-web

Radovan Vávra: Jak přemýšlet nad budoucností firmy?

Pro předplatitele
martin-rozhon-web

Zkušení zaměstnanci. Jak je najít a jak s nimi pracovat? | Martin Rozhoň

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

pavel-baudis-web

Pavel Baudiš (Avast): Jak se buduje firma se 400 milióny uživateli po celém světě?

andrej-kiska-web

Jak získat investora a vybudovat úspěšný startup? | Andrej Kiska (Credo Ventures)

zuzana-petrofova-web

Zuzana Ceralová Petrofová: Krizové řízení firmy, navazování na rodinnou historii, dlouhodobý úspěch v podnikání

Pro předplatitele
eduard-mika-web

Seniorní management. Jak ho přivést a motivovat? | Eduard Míka (Reflex Capital, ex-MALL.cz)