Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Inspirujte se a vytvořte úspěšnou strategii pro Váš byznys
Získejte ihned použitelné praktické tipy, jak zefektivnit Vaše podnikání
Učte se od Vašich nových mentorů- TOP byznysmenů
Zjistit více

Inzerce

Podnikání na internetu

jiri-komar-web

Jiří Komár (AdVisio): Event marketing jako nástroj pro hledání zaměstnanců

Ostravské AdVisio hledá nové zaměstnance. A pomoci mu v tom má marketingový večer MarketingON. Má to ale smysl?

Před 6 roky

jirka-chomat-rostecky-web

Jirka Chomát: Jak najít svou konkurenční výhodu?

Na MarketingON mluvil o konkurenčních výhodách a nakupování konverzí. Proč nad obojím mnohdy přemýšlí obchodníci špatně?

Před 6 roky

Inzerce

ondrej-preuss-web

EET: Jak se týká on-line podnikatelů, freelancerů a agentur?

Víte o tom, že se EET týká i konzultantů, vývojářů a dalších internetových specialistů na volné noze?

Před 6 roky

ondrej-preuss-web

Ondřej Preuss (Dostupný advokát): Jak se dělá advokacie na internetu?

Jaké to je být průkopníkem on-line advokacie a co z právního hlediska internetoví podnikatelé podceňují?

Před 6 roky

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.

Zjistit více

ivan-sobicka-web

Ivan Sobička (Slow TV): Jak se dělá pomalá televize?

Jejich videa ptačího hnízda, tramvaje nebo letiště mají skoro 17 milionů zhlédnutí. Co se naučili o content marketingu?

Před 6 roky

jura-ibl-web

Jura Ibl: Jak se vyvíjí Malá pokladna a kde jsou chyby EET?

„Pokud nedává smysl, abyste v podnikání něco měli, tak je to vždycky drahý.“

Před 6 roky

ondrej-slama-web

Ondřej Sláma o prodeji INBORN. Kdy prodat vlastní firmu?

Jaká největší rizika musí podnikatelé nést a co Ondřeji znepříjemňovalo spánek?

Před 6 roky

Kde jsou zákazníci

Jak zjistit, kde jsou moji zákazníci?

Ještě před spuštěním internetového obchodu by si provozovatel měl udělat průzkum, zda o jeho produkty bude zájem, a zjistit, kde jsou jeho zákazníci.

Před 6 roky

michal-hanacek-web

Michal Hanáček (Pilulka): Jak vytvořit věrnostní program e-shopu?

Věrnostní programy už dávno nejsou jen o slevách. Inspirujte se od Pilulky, jejíž program má přes 300 000 členů, a využijte potenciál toho vašeho naplno.

Před 6 roky

daniel-fiala-web

Daniel Fiala (DatabázeKnih.cz): Jak vytvořit úspěšný komunitní portál?

DatabázeKnih.cz obsahuje přes 300 000 knih. Nejlepší na tom ale je, že popisky, recenze, komentáře, hodnocení a další obsah tvoří sami uživatelé. Proč a jak motivovat vaše uživatele ke tvorbě obsahu?

Před 6 roky

josef-matejka-web

Josef Matějka: Jak vybudoval e-shop CZC.cz?

Jeden z nejúspěšnějších českých e-shopařů. Jaký má názor na vstup Amazonu do Čech, konsolidaci e-commerce, jak se staví ke své konkurenci a v čem byste se od něj měli inspirovat vy?

Před 6 roky

homeoffice-web

Průzkum: 9 z 10 zaměstnavatelů v e-commerce nabízí home office. Novela zákoníku práce to může změnit

Práce z domova nabírá na popularitě. Alespoň částečný home office je často uváděný jako generací Y a Z požadovaný benefit. E-commerce a digitální byznys obecně by pak měly…

Před 6 roky

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP obsah

andrej-kiska-web

Andrej Kiska ml. (Credo Ventures): Jak uvažují investoři a čím je zaujmout?

vit-endler-2-web

Vít Endler (finGOOD.cz): Jak si vybudovat finanční nezávislost?

Premium
lukas-antos-web

Lukáš Antoš (Rohlík.cz): Zaměřte firmu na zákazníka

karel-novotny-web

Karel Novotný: Podnikání na volné noze, naceňování práce klientům, popularita v komunitě

Inzerce