Inzerce

Podnikání na internetu

martin-jecmen-web

Z B2C do B2B. Jak začít prodávat firemním zákazníkům? | Martin Ječmen (BazarovéRegály.cz)

Jak rozjet B2B byznys v e-commerce? Jak přistupovat k B2B marketingu a jak budovat vztahy s firmami? Poslechněte si čerstvé zkušenosti jedničky ve svém oboru.

Před 2 měsíci

vit-endler-web

Aktuálně v e-commerce: Na čem teď pracovat? | Vít Endler (finGOOD.cz)

Jak by měli e-shopaři trávit léto? Proč se už teď připravovat na Vánoce? A máme ještě sledovat dění kolem pandemie koronaviru?

Před 3 měsíci

Inzerce

andrea-tesakova-web

Překlady a lokalizace webu. Jak to procesně zvládnout? | Andrea Tesáková (Expandeco)

Jak co nejlépe a nejkvalitnějši přeložit váš web při expanzi do zahraničí? Jak překladatele vybírat a jak je řídit, abyste předešli chybám a zdržením?

Před 3 měsíci

pavel-kunes-web

Vlastní grafika na Shoptetu: Co vše je možné a jak se připravit? | Pavel Kuneš

2/3 českých e-shopů fungují na systému Shoptet. Zjistěte, zda a jak se na něm dá vytvořit vlastní grafika a na co se předem připravit.

Před 3 měsíci

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký
jan-lastuvka-web

Provozní financování e-shopu: Jak ho zlepšit? | Jan Laštůvka (Lemonero)

Jak řešit provozní financování a jak ho co nejvíce zefektivnit? Odkud ho můžete čerpat a jak se získanými penězi pracovat? Poslechněte si zkušeného odborníka.

Před 4 měsíci

radim-rozenek-web

Omnichannel strategie v Tescomě | Radim Roženek

Tescoma působí ve 100 zemích světa. Příchod internetu pro ni ale nebyl jednoduchý. Poslechněte si, jak dnes pracuje se zákazníky na e-shopu i v prodejnách.

Před 4 měsíci

vit-endler-web

Finanční inventura e-shopu: Jak zjistit, kde proděláváte peníze? | Vít Endler (finGOOD.cz)

Jak zjistit, jak na tom váš e-shop ve skutečnosti je? A kde e-shopy nejčastěji prodělávají peníze? Bývalý šéf Mallu sdílí své zkušenosti.

Před 4 měsíci

juraj-harkabuzik-web

Jak vytvořit zákaznickou podporu e-shopu? | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

Vytvořte vašemu e-shopu kvalitní zákaznickou podporu. Poslechněte si, jak nad podporou přemýšlet, co všechno pro ni zařídit a jak maximalizovat její kvalitu.

Před 4 měsíci

adam-soukal-web

Pohledávky e-shopů, financování a budoucnost e-commerce | Adam Šoukal (Roger)

Proč mají e-shopy tolik neuhrazených pohledávek a jak se mohou ke svým penězům dostat dříve? A jakou roli v tom hrají velcí hráči a marketplaces?

Před 4 měsíci

michal-macourek-web

Vstup retailové firmy do on-linu | Michal Macourek (BENU)

Před 6 lety založilo BENU svůj internetový obchod. Zjistěte, co obnáší vstup retailové firmy na internet a jak na něj můžete připravit i vaši firmu.

Před 4 měsíci

ivo-toman-web

Ivo Toman: 30 let podnikání, 100 projektů. Které uspěly a proč?

Za 30 let podnikání vytvořil Ivo Toman kolem stovky projektů. Které vydělaly miliony korun a které naopak prodělaly? A co mezi nimi vytvořilo rozdíl?

Před 4 měsíci

jan-lastuvka-web

Finanční řízení e-shopu: Jak s ním začít? | Jan Laštůvka (Lemonero)

Co všechno by měli provozovatelé e-shopů sledovat a jak přemýšlet nad finančním řízením? Poslechněte si zakladatele služby Lemonero Jana Laštůvku.

Před 5 měsíci

TOP obsah

zdenek-jahoda-web

30 let v byznysu, budování značky Emco, řízení lidí | Zdeněk Jahoda

jan-kvasnicka-web

Jan Kvasnička: Podnikání na volné noze, budování osobní značky, trh freelancerů

juraj-sutoris-web

Juraj Sutoris: Krach v podnikání, pád na dno, drogová závislost

daniel-kafka-web

Daniel Kafka (Fragile): 10 let budování agentury, vytváření firemní kultury, hledání odborníků na trhu práce