Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

Inzerce

Podnikání na Aukru: Je to jen fáma, nebo se zde dají opravdu vydělat peníze?

Určitě jste už někdy slyšeli o stránce Aukro.cz. Jedná se o největší online platformu v České republice, kde můžete nakupovat a prodávat produkty či služby v aukcích nebo za pevně stanovenou cenu – jako v obchodě. Aukro je skvělá možnost, jak si vydělat.

Inzerce

Stručně o Aukru

Aukro vzniklo v roce 2003, kdy to byl jediný obchodní portál v Česku, který podporoval aukce i prodej a nákup za pevné ceny. Hned si získal velké množství nadšenců, kteří tam prodávali, ale i nakupovali.

V roce 2009 mělo Aukro už více než 1 milion registrovaných Čechů. V tomto roce otevřelo Aukro svůj prostor i pro profesionální prodejce. V roce 2012 bylo registrováno již více než 2,5 milionů Čechů. Portál, který získal řadu ocenění a vytvořil užitečné místo pro nákup a prodej, si pochvaluje nejeden Čech. Díky velké popularitě je to skvělé místo pro podnikatele, kteří se věnují prodeji produktů nebo služeb.

Proč podnikat na Aukru

Na Aukru může podnikat každý, ať už běžný člověk, který chce prodávat věci, co už nepoužívá a chce se jich zbavit, nebo firma, která používá Aukro pro zvýšení tržeb svého obchodu. Pokud jste podnikatel, máte možnost se registrovat pod podnikatelským účtem, čímž získáte i množství výhod oproti běžnému účtu. Že se jedná o podnikatelský účet, zjistíte podle ikony kufříku vedle uživatelského jména prodejce. Takto můžete zvýšit i svou důvěryhodnost v očích zákazníka.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Firmy obchodují na Aukru především proto, že mohou zvýšit svůj zisk. Jak jsem zmínil již na začátku, jedná se o největší online platformu v České republice, jež je určena pro nákup a prodej produktů či služeb. Stránku aukro.cz navštěvuje nespočetné množství lidí, kteří nakupují produkty z různých kategorií. Také i vy můžete vložit  na portál Aukro své nabídky a začít vydělávat.

Co za to?

Nic není zadarmo, proto vám ani Aukro neposkytne kvalitní prostor k obchodování jen tak gratis. Sazebník poplatků si můžete prohlédnout na této adrese: http://aukro.cz/country_pages/56/0/z4_updated.php#4

Na základě ceny, kterou budete muset zaplatit, je třeba stanovit cenu produktu na prodej tak, abyste byli v zisku. Mnohým firmám, ale i nefiremním osobám se pomocí Aukra podařilo vydělat malé, ale i velké peníze. Vy můžete patřit také do této skupiny, pokud budete prodávat na tomto portálu.

Abyste však byli úspěšní, musíte zjistit, co je pro zákazníka lákavé. Těžko prodáte předražené produkty. Aukce jsou také skvělým způsobem prodeje, kde se lidé perou o daný produkt, a tak se může jeho cena posunout do pěkných čísel.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Vladimír Macko

Student oboru Finance, bankovnictví a investování na Ekonomické fakultě Technické univerzity v Košicích. Mladý podnikatel, který rozjíždí svou činnost.

Nenechte si ujít

Premium
rozhon-bernatek-web

Oba prodali firmu. Oba úplně jinak. Příběhy Vivantisu a Ovečkárny | Martin Rozhoň a Martin Bernátek

Premium
ondrej-vanek-web

Proč jsou malé firmy tak křehké? A jak to změnit? | Ondřej Vaněk (Blindspot)

gabriela-mrkvicova-web

Zkušená networkerka: Jak v byznysu budovat kvalitní vztahy? | Gabriela Mrkvicová (Smart Network)

Právě vyšlo

jan-astary-web

Jak se buduje e-commerce agentura? | Ján Aštary (Dexfinity)

Premium
martin-schovanec-web

Jak otočit kormidlo firmy novým směrem? Příběh Xzone | Martin Schovanec

jakub-oska-web

Jirka Rostecký o rozjezdu podnikání: Pokud opravdu chcete, cestu si najdete | Jakub Oška (BYMFIT.cz)

Nejoblíbenější

Premium
daniel-kmoch-web

Finanční ředitel Bonami: Na záchranu firmy jsme měli 6 měsíců | Daniel Kmoch

Premium
dominik-stroukal

Byznys pohledem ekonoma. Na co se teď zaměřit a je správný čas na prodej firmy? | Dominik Stroukal

Premium
ondrej-klega

Hledáte investora pro váš e-shop? Takhle získáte eRockets | Ondřej Klega

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP header

Premium
pavel-ungr-web

SEO se hodně změní, Google zaspal, texty z ChatGPT může penalizovat, říká Pavel Ungr

Premium
karel-novotny-web

Marketing ve firmě: Jak ho nastavit a řídit efektivně? | Karel Novotný

Premium
bednar-dlouhy-web

2 miliardáři, 2 přístupy k řízení firmy. V čem se liší Shipmonk a Kiwi.com? | Jan Bednář a Oliver Dlouhý

jakub-oska-web

Jirka Rostecký o rozjezdu podnikání: Pokud opravdu chcete, cestu si najdete | Jakub Oška (BYMFIT.cz)

Inzerce