Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Petr Sýkora: Ztráta domény Pepa.cz, přesun na Klido.cz, spory se společníkem

Získat premium obsah

Přidejte se
mezi předplatitele

Poslouchejte
neomezeně
Rozhovory
více do hloubky
Exkluzivní
hosté
Audio podcast
na cesty
VYBRAT TARIF

Pepu najdete v mnoha českých vtipech. Příběh slevového serveru Pepa.cz zní také tak trochu jako vtip. Kvůli sporům mezi společníky totiž přišel o svou doménu a musel se rychle přesunout pod novou značku Klido.cz. Co se vlastně stalo a jak to výkonný ředitel firmy Petr Sýkora řešil?

Krizový management zní jako zajímavá disciplína, dokud ho ovšem nezažijete na vlastní kůži. Web Pepa.cz přestal fungovat v brzkých ranních hodinách. Pohotovost celé firmy navíc značně ochromil i nefungující internet v kancelářích. Podle slov Petra Sýkora za vším stál spolumajitel firmy, který doménu i internet jednoduše vypnul.

Celý spor je momentálně u soudu. V rozhovoru jsme si povídali o tom, co se vlastně ve firmě stalo, proč spory mezi společníky došly tak daleko a jak Petr Sýkora firmu křísil poté, co ztratila svou doménu. A také, zda se tomu dalo předejít.

Co se ve videu dozvíte?

  • Proč Pepa.cz přišel o svou doménu?
  • Co se dělo v prvních hodinách nefunkčnosti webu?
  • Jak se vybíral nový název firmy a jak probíhal přesun?
  • O jak velkou část byznysu firma přišla a jak celou situaci komunikovala navenek?
  • Co se stalo mezi společníky firmy a proč spory tak vygradovaly?
  • Jak se tomu dalo předejít a jaké ponaučení z toho plyne pro ostatní?

Zkušenosti stovek podnikatelů. Tady je jen výběr několika z nich:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 300. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Komentáře

Marek Čevelíček Sledovat @mcevel

Před 6 roky

Na tento rozhovor jsem se těšil. Líbí se mi, jak o tom Petr přemýšlí a jakou má s Klido vizi. K tématu slevových portálů jsem nedávno psal na blog zamyšlení a myslím si, že přesně tohle je jedna z cest, jakou by se dnešní slevové portály měly vydat. Sleva byla rozjezd. Viz: http://www.lqd.cz/clanek/slevove-portaly-existuji-uz-7-let-jak-je-to-s-nimi-dnes-a-jaka-je-jejich-budoucnost

Odpovědět »

Milada

Před 6 roky

Sýkora úplně zapomněl zmínit ten drobný detail, že kauza začala tak, že si z Pepy.cz do své firmy Online Brothers převedl 31,5 milionu Kč: http://milleniumprague.cz/upload/navrh/insolvencni-navrh.pdf
Když to začala šetřit policie, musel vycouvat. Online Brothers nabízí na PrávníEsa.cz zprostředkování právních služeb hlupákům, kteří si neumí sami advokáta vygooglovat. Mladý podnikatel Jiří Rostecký zde, podle mne, dělá Sýkorovi placené PR.

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

Premium
martin-komarek-web

Sklad pro rychle rostoucí e-shop. Jak ho buduje Grizly.cz? | Martin Komárek

marek-odehnal-web

Jak investuje největší hedge fond světa? | Marek Odehnal

katka-luskova-web

Z korporátu na volnou nohu. Jak rozjet úspěšný byznys? | Jiří Rostecký & Katka Lusková

Premium
gabriela-teissing-web

Expanze do zahraničí za 100 milionů. Jak Creative Dock dobývá svět? | Gabriela Teissing

jiri-jemelka-web

Do čeho ve firmě investovat peníze? | Jiří Jemelka (JPF)

jiri-rostecky-web

Jiří Rostecký: Jak růst na volné noze? | Marián Kamenišťák

Premium
marcel-klaus-web

1,5 miliardy ročně. Jak Marcel Klaus vybudoval největšího výrobce dřevěných palet v Česku?

kovar-gabco-web

Fulfillment: Je pro každého? A co firmy se specifickými produkty? | Max Kovář a Roman Gabčo (Skladon)