Inzerce

Inzerce

Petr Šimůnek: Jak se tvoří český Forbes?

„Máme nejúspěšnější rok za 5 let,“ říká šéfredaktor českého Forbesu Petr Šimůnek. Těmi 5 lety navíc myslí celou existenci časopisu, který se svými kolegy vybudoval od nuly. Co za tím úspěchem stojí, jak Forbes vybírá nová témata a jak funguje jeho byznys?

Petr Šimůnek v minulosti působil jako šéfredaktor Hospodářských novin. Prošel i redakcí MF DNES a moderoval pořady na TV Prima, Frekvenci 1 a dnes v České rozhlase Plus. V roce 2011 společně s kolegy založil českou verzi světově úspěšného časopisu Forbes, jehož je šéfredaktorem dodnes.

V rozhovoru jsme rozebírali, proč je Forbes tak úspěšný, jak redakce vybírá nová témata nebo co vše dokáže nabídnout svým inzerentům. Zabrousili jsme ale i do tématu úspěchu – zajímalo mě totiž, co se Petr naučil od stovek úspěšných lidí, se kterými se dosud setkal.

Co v rozhovoru dozvíte?

  • Jak český Forbes vznikl a jak se k němu Petr dostal?
  • Co stojí za úspěchem českého Forbesu?
  • Jak redakce vybírá nová témata?
  • Jak se na stránky Forbesu můžete dostat i vy?
  • Co vše Forbes dokáže nabídnout svým inzerentům a jak s inzercí pracuje?
  • Jak funguje byznys Forbesu a jaký má roční obrat?
  • Podle čeho Petr pozná dobrý text a co vyžaduje od svých redaktorů?
  • Co se naučil od úspěšných lidí a jak zní recept na úspěch?
  • Jaké jsou plány Forbesu do budoucna?

petr-simunek

Další inspirace pro vás:

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 27 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 7 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

ales-nesetril-web

Aleš Nešetřil: Jak může (nejen) designér budovat svůj brand?

jakub-unger-web

Jakub Unger (Seznam Zprávy): Tvoříme médium budoucnosti. Sleduje nás 3,5 milionu lidí měsíčně

florentyna-web

Jana Florentýna Zatloukalová: Jak založit blog se statisícovou návštěvností a obratem 5,5 milionu ročně?

Právě vyšlo

ales-skoupy-web

Nábor zaměstnanců do firmy bez HR oddělení | Aleš Skoupý (In creative)

tomas-malovec-web

Rozjezd nové firmy a vydělávání peněz od začátku | Tomáš Malovec (Born Digital)

marek-dvorak-web

Jak se dělá úspěšná videoreklama? | Marek Dvořák (Markusfilm)

Nejoblíbenější

petr-borkovec-web

Vize a strategie firmy, práce s OKR | Petr Borkovec (Partners)

pavel-minar-web

Procesní řízení, systém práce a růst v podnikání na volné noze | Pavel Minář

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

Komentáře

Vladimír Klaus Sledovat @vladimirklaus

Před 4 roky

Vynikající rozhovor s cennými zkušenostmi a názory člověka, který opravdu něco dokázal. A také velké plus za doporučení vážit si lidí, kteří se umí o sebe postarat.

Odpovědět »

Tomáš

Před 4 roky

Forbes a Mladý podnikatel a nic jiného ke čtení a poslechu nepotřebuji.

Děkuji, že jste!

Tomáš
https://www.luxusnipradlo.cz

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Doporučené články

email-web

8+3 nejčastější důvody, proč lidé odhlašují odběr z newsletteru

peter-hajducek-web

Peter Hajduček (Footshop): Rozšiřování sortimentu, financování e-shopu, zvládání krize

ondrej-kania-web

Livestream: Ondřej Kania o řízení několika firem, spolupráci s investory, výběru nových zaměstnanců a získávání zájmu médií

eshop-klub-mladypodnikatel-giftisimo-web

5. E-shop Klub: O špatných investicích, prodělaných milionech a restartu firmy přímo ze skladu Giftisima

Inzerce