Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Petr Šigut: Jak se buduje portál Hlídačky.cz?

Vyzkoušejte náš premium obsah

Inzerce

Inzerce

Hlídačky.cz je portál, na kterém uživatelé mohou najít chůvu nebo uklizečku, kontaktovat ji a navázat s ní spolupráci. V jeho databázi najdete 5,5 tisíce ověřených hlídaček, které uživatelé mohou různě hodnotit, komentovat apod.

Inzerce

Portál založili David Hrachový, Václav Kuna a Petr Šigut, který byl hostem Mladého podnikatele.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Jak web vydělává?
  • Proč autoři zvolili model, kdy za členství platí rodiče a ne chůvy?
  • Proč dnes nemají investora a proč místo něj oslovili banku s žádostí o úvěr?
  • Co je na tvorbě „katalogového“ webu nejtěžší?
  • Jak se spolupracuje s vysokými školami a jak je oslovit?
  • Jaké to je, budovat 4 roky podobný projekt?

Rozhovor najdete i na iTunes. MP3 je ke stažení zde.

hlidacky.cz
Vývoj obratu Hlídačky.cz
kurz_prvni_pomoci_dychani
Kurz první pomoci, který pro chůvy portál Hlídačky.cz organizuje.
kurz_prvni_pomoci
Hlídačky.cz nejsou jen katalog. Je to mnohem více.

Co byste měli vidět dál?

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už bezmála 1 200. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Nenechte si ujít

Premium
michal-vodak-web

Heureka: E-commerce čekají obrovské změny. Co mají e-shopy dělat? | Michal Vodák

petr-macek-web

Průzkum: Jak vidí české firmy svou budoucnost? | Petr Macek (Caflou)

Premium
jan-moravcik-web

Jak zvýšit ziskovost e-shopu? Příklad GentlemanStore.cz | Jan Moravčík

jiri-rostecky-jiri-jemelka-web

Jirka Rostecký o řízení firem: Vytvořte si dobré majitelské zadání | Jiří Jemelka (JPF)

Premium
ondrej-vanek-web

Proč jsou malé firmy tak křehké? A jak to změnit? | Ondřej Vaněk (Blindspot)

gabriela-mrkvicova-web

Zkušená networkerka: Jak v byznysu budovat kvalitní vztahy? | Gabriela Mrkvicová (Smart Network)

jan-astary-web

Jak se buduje e-commerce agentura? | Ján Aštary (Dexfinity)

Premium
martin-schovanec-web

Jak otočit kormidlo firmy novým směrem? Příběh Xzone | Martin Schovanec

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

TOP header

Premium
vit-horky-web

Jak prodat firmu? Příběh Brand Embassy | Vít Horký

Premium
john-vanhara-web

John Vanhara: Růst firmy, zaměření na zisk, výběr a řízení lidí

Premium
vladimir-slavik-web

Strategie pro e-shop, který chce růst | Vladimír Slavík

Premium
petr-borkovec-web

Petr Borkovec: Jak se tvoří byznys modely?

Inzerce