Mnoho firem momentálně funguje se zaměstnanci, kteří pracují z domova. Často na to ale nejsou zvyklé jak firmy, tak ani samotní zaměstnanci. Jak nad home-officem přemýšlet a jak ho řídit, jsem si povídal s Petrem Pouchlým z Court of Moravia.
Kromě toho jsme probrali i to, jak vůbec se zaměstnanci v době firemní krize komunikovat, jak jim vysvětlit celou situaci a co jako lídr nepodcenit. Rozhovor najdete i jako podcast.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Dalibor Šimek
Před 4 roky
Upřímně, jeden z nejlepších rozhovorů/podcastů, co jsem za poslední dobu slyšel. Hodnotné rady a myšlenky a hlavně velmi prakticky a stravitelně podány. Super
Odpovědět »