Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Petr Litoš (Crew.cz): Firma jako koníček, prodej komiksů a jednička na trhu

Získat premium obsah

Přidejte se
mezi předplatitele

Poslouchejte
neomezeně
Rozhovory
více do hloubky
Exkluzivní
hosté
Audio podcast
na cesty
VYBRAT TARIF

Když se zaměříte jenom na komiksy, jsou největší na českém trhu. Přesto je to neživí a firmu mají spíše jako koníček. V dnešním rozhovoru se dozvíte něco o podnikání v komiksovém světě, budování komunity, ale i o komiksech a jejich skutečném kouzlu.

Petr Litoš je spolumajitelem komiksového vydavatelství Crew.cz. Pokud si myslíte, že už komiksy nikdo nečte, šeredně se mýlíte. Podle Petra jejich prodej neustále stoupá a momentálně se nacházíme v nejlepší době, jakou kdy komiksy zažily. Český komiksový trh se podle něj pohybuje kolem 100 miliónů korun ročně.

Crew.cz, kterému sami říkají spíše „Krev“, vydalo například pecky na Garfield, Simpsonovi, Batman, Deadpool, World of Warcraft a mnoho dalších. Prodávají dokonce několik typů komiksů, které se liší v různých částech světa.

Co jim vydělává nejvíce peněz? Jak získávají nové zákazníky? A proč z firmy nikdy neudělali byznys, kterému by se věnovali naplno? Přesně o tom je tento rozhovor.

Inzerce

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Jak trh s komiksy funguje?
  • Jaké komiksy se prodávají nejvíce a kolik se na nich dá vydělat peněz?
  • Podle čeho Crew.cz vybírá nové tituly a jak probíhá jejich distribuce?
  • Jak Crew.cz řeší marketingu komiksů?
  • Co přispívá k budování komunity a jak ji nejlépe využít?
  • Jaké existují na světě komiksy, čím se liší a v čem jsou krásné?
  • Proč se Petr nevěnuje vydavatelství naplno a jaké s ním má plány?
  • Jak budou vypadat komiksy za pár let a jak je ovlivnila digitalizace?

Další zajímavé rozhovory:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 300. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Komentáře

Roman

Před 7 roky

Pěkný rozhovor, díky za něj. Firma jako koníček – a cokoli jiného – to tak musí být, pak je možné předpokládat úspěch – když se skloubí ještě talent, dobré obchodní příležitosti a trocha toho štěstí. partner.teletrade-dj.cz

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

jiri-rostecky-kariera-web

Jak na úspěšnou kariéru? Přednáška Jirky Rosteckého

Premium
denisa-havrdova-web

Prodala přes 500 tisíc diářů a zápisníků. Jak Denisa Havrdová řídí papelote?

konstantin-margaretis-web

Posílá zboží do 180 zemí a sbírá světová ocenění. Jak se buduje Skladon? | Konstantin Margaretis

marek-cech-web

Jak se řídí malá digitální agentura? | Marek Čech (Digitální architekti)

jiri-rostecky-smb-web

Nejčastější chyby majitelů malých a středních firem. Přednáška Jirky Rosteckého

Premium
ondrej-machala-web

Ovečkárna se osamostatnila od zakladatele. Jak se změnila? | Ondřej Machala

jiri-jemelka-web

Loni řídili 113 firem s tržbami 21 miliard. Jak se dostávají z krizí? | Jiří Jemelka (JPF)

juraj-harkabuzik-web

Outsourcing v podnikání: Kdy dává smysl? | Juraj Harkabuzík (CustomerHero)