V době velmi nízké nezaměstnanosti je pro firmy jednou z největších výzev hledání nových zaměstnanců. Vypořádat se se situací na trhu práce jim může pomoci i jejich značka – značka zaměstnavatele.
Petr Kmošek je specialista na lidské zdroje a mj. svým klientům pomáhá i s budováním jejich zaměstnavatelské značky. V rozhovoru jsme rozebírali, co to Employer Branding v praxi je, jak mohou i méně atraktivní firmy přitáhnout nové zaměstnance a jak na svojí značce začít aktivně pracovat.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Zuzana
Před 6 roky
Jiří, díky moc za Vaše videa. Jsou skvělá a myslím, že je to docela unikátní projekt na českém trhu. Nebo minimálně unikátně vedený. Mám kosmetickou výtku – vždycky mně zarazí, kolik lidí, kteří určitě jinak angličtinou vládnou, nejsou schopni správně vyslovit název soc. sítě LinkedIn. Na tomto videu ani Vy ani Váš protějšek. Nešlo by s tím, prosím, něco udělat? Fakt to, zrovna v odborném kontextu, rve uši. Díky!
Odpovědět »
Josef
Před 6 roky
Super obsah, super téma, díky…jen klišé prostředí to trochu kazí a vizuál je špatenka, ale to jen taková hnidopišina :)
Odpovědět »