Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

Personalizace e-shopu

Personalizace e-shopu je nezbytnou součástí vašeho podnikání na internetu, pokud chcete svým zákazníkům nabídnout co nejlepší zážitek při nákupu a zvýšit obrat e-shopu.

Moderní tvorba e-shopu totiž už dávno není jen o vytvoření webu s produkty a košíkem. Stále více je o maximálním přizpůsobení se zákazníkovi a zobrazení takových informací, které mu budou doslova ušité na míru.

Inzerce

Váš e-shop může zákazníkovi přednostně zobrazit například produkty, které nakupoval naposledy, jsou relevantní vzhledem k jeho předchozím nákupům, jeho vyhledávání a celkově jeho pohybu na vašem webu.

Personalizace e-shopu se většinou zaměřuje na zobrazení produktů na webu e-shopu tak, aby co nejvíce odpovídaly požadavkům zákazníka. Personalizovat se ale dají i výsledky vyhledávání na webu, zobrazení reklamních nabídek, newslettery a mnoho dalšího.

V následujících rozhovorech se dozvíte, jak k personalizaci e-shopu přistoupit a co při ní nepodcenit:

kvasnicka-haluska-web

UX a design webu: Jak to spojit dohromady? | Jan Kvasnička & Jakub Haluška

gejza-nagy-web

Budoucnost vyhledávání na e-shopech | Gejza Nagy (Luigi’s Box)

martin-strbak-web

Personalizace e-shopu: Jak pracovat s daty? | Martin Štrbák (Persoo)

martin-strbak-web

Vyhledávání na e-shopu: Jak má vypadat v praxi? | Martin Štrbák (Persoo)

juraj-harkabuzik-web

Zákaznický servis v českých e-shopech: Průzkum mezi 445 firmami | Juraj Harkabuzík (Customer Hero)

jakub-cerny-web

Zvýšení tržeb e-shopu díky vyhledávání na webu: Jak na to? | Jakub Černý

radek-sakac-web

Radek Sakáč (inSPORTline.cz): Budoucnost e-commerce, dopady marketplaces, personalizace e-shopu

jakub-cerny-web

Jakub Černý (Persoo): Personalizace e-shopů, vyhledávání na webu, budování firmy

eshopista-huramobil-web

Video: Jak řeší personalizaci HuráMobil.cz

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP header

Premium
ondrej-kratky-web

Strategie modrého oceánu v praxi. Takhle se řídí Liftago | Ondřej Krátký

Premium
jitka-dvorakova-web

Jitka Dvořáková: Co brzdí růst firem v e-commerce?

Premium
lukas-antos-web

Lukáš Antoš (Rohlík.cz): Zaměřte firmu na zákazníka

Premium
martin-stibor-web

Rebranding e-shopu Korálky.cz na Manumi | Martin Stibor

Inzerce