Inzerce

Personalizace e-shopu

Personalizace e-shopu je nezbytnou součástí vašeho podnikání na internetu, pokud chcete svým zákazníkům nabídnout co nejlepší zážitek při nákupu a zvýšit obrat e-shopu.

Moderní tvorba e-shopu totiž už dávno není jen o vytvoření webu s produkty a košíkem. Stále více je o maximálním přizpůsobení se zákazníkovi a zobrazení takových informací, které mu budou doslova ušité na míru.

Váš e-shop může zákazníkovi přednostně zobrazit například produkty, které nakupoval naposledy, jsou relevantní vzhledem k jeho předchozím nákupům, jeho vyhledávání a celkově jeho pohybu na vašem webu.

Personalizace e-shopu se většinou zaměřuje na zobrazení produktů na webu e-shopu tak, aby co nejvíce odpovídaly požadavkům zákazníka. Personalizovat se ale dají i výsledky vyhledávání na webu, zobrazení reklamních nabídek, newslettery a mnoho dalšího.

V následujících rozhovorech se dozvíte, jak k personalizaci e-shopu přistoupit a co při ní nepodcenit:

gejza-nagy-web

Budoucnost vyhledávání na e-shopech | Gejza Nagy (Luigi’s Box)

martin-strbak-web

Personalizace e-shopu: Jak pracovat s daty? | Martin Štrbák (Persoo)

martin-strbak-web

Vyhledávání na e-shopu: Jak má vypadat v praxi? | Martin Štrbák (Persoo)

juraj-harkabuzik-web

Zákaznický servis v českých e-shopech: Průzkum mezi 445 firmami | Juraj Harkabuzík (Customer Hero)

jakub-cerny-web

Zvýšení tržeb e-shopu díky vyhledávání na webu: Jak na to? | Jakub Černý

radek-sakac-web

Radek Sakáč (inSPORTline.cz): Budoucnost e-commerce, dopady marketplaces, personalizace e-shopu

jakub-cerny-web

Jakub Černý (Persoo): Personalizace e-shopů, vyhledávání na webu, budování firmy

eshopista-huramobil-web

Video: Jak řeší personalizaci HuráMobil.cz

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP obsah

miroslav-tesar-web

Stabilizace rozpadající se firmy | Miroslav Tesař (Astratex)

simona-kijonkova-web

Simona Kijonková: Byznys Zásilkovny, budoucnost logistiky, úspěch v podnikání

michael-rostock-poplar-web

Michael Rostock – Poplar: Vítězové a poražení v byznysu, předpoklady úspěchu, trendy pro startupy

jan-moudrik-web

Jan Moudřík: Jak Alza.cz expanduje do zahraničí?