Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

Inzerce

Peníze na tvorbu e-shopu

Získejte peníze na vaše podnikání na internetu

Sháníte peníze na tvorbu e-shopu? Máme pro vás několik tipů. V tomto článku se dozvíte, jakými způsoby se nejčastěji financují české e-shopy a co jim pomáhá získávat nové peníze na podnikání. Přidáme i praktické zkušenosti zakladatelů e-shopů a doporučení od několika specialistů. Pojďme na to.

Inzerce

Jak získat peníze na tvorbu e-shopu?

Většina e-shopařů začíná podnikat bez vysokého finančního kapitálu. Jako první své podnikání financují z vlastních prostředků, případně z peněz své rodiny. Postupem času ale potřebují zaplatit rozvoj e-shopu, skladové zásoby, pracovní sílu a mnoho dalšího, a proto hledají nové možnosti financování podniku.

Mezi nejčastější způsoby, jak financování firmy zajistit, patří financování od bank. Ty mají nepřeberné množství produktů a služeb, které firmám nabízejí. Podnikatelé jim musí předložit spoustu podkladů, jako je třeba podrobně zpracovaný byznys plán. Je také důležité, aby si detailně nastudovaly smlouvu s bankou a dokázaly si vyjednat výhodné podmínky.

Banky samozřejmě e-shopům nemusí půjčit vždycky. Jednak jejich podnikání nemusí správně rozumět a druhak nemusí být vhodné na konkrétní účely, pro které podnikatel peníze shání. Proto je možné vyzkoušet i další nebankovní možnosti financování.

Peníze na tvorbu e-shopu od investora

Jednou z možností je vstup investora do firmy. V Česku máme řadu investorů, kteří mají s e-commerce zkušenosti a sami v ní podnikají. Někteří z nich dokonce vybudovali úspěšné firmy jako například Vivantis Martina Rozhoně nebo Mall Ondřeje Fryce. Oni a řada dalších investorů investují zejména do firem, které zapadají do jejich portfolia, vidí v nich potenciál, generují už finanční výsledky a investice jim může pomoci růst.

Pokud hledáte investora, buďte při jeho výběru velmi opatrní. Jeho vstup do vaší firmy musí být podmíněn nejen penězi a podmínkami investice, ale současně i podrobně vyjasněnými očekáváními a pravomocemi.

Další možnosti financování podnikání

Dalšími možnosti financování tvorby e-shopu mohou být různé služby zaměřené výhradně na e-shopy, případně crowdfunding. Poslechněte si zkušenosti jiných podnikatelů a odborníků a inspirujte se při vašem hledání financování:

Premium
jan-moravcik-web

Jak zvýšit ziskovost e-shopu? Příklad GentlemanStore.cz | Jan Moravčík

Premium
ondrej-klega

Hledáte investora pro váš e-shop? Takhle získáte eRockets | Ondřej Klega

Premium
petr-miklik-web

Ziskovost e-shopu: Jak zvyšovat marže a snižovat PNO? Příklad Grizly.cz | Petr Miklík

Premium
rozhon-bernatek-web

Oba prodali firmu. Oba úplně jinak. Příběhy Vivantisu a Ovečkárny | Martin Rozhoň a Martin Bernátek

ruslan-skopal-web

Jak zvýšit ziskovost e-shopu? | Ruslan Skopal (Trenýrkárna.cz)

Premium
ruslan-skopal-web

Vstup investora do e-shopu. Jak proběhl u Trenýrkárny? | Ruslan Skopal

vit-endler-web

Financování byznysu. Odkud ho brát? | Vít Endler

jan-astary-web

Finanční řízení e-shopu: Naučte se základy | Ján Aštary (Dexfinity)

gopay-financing-web

Spojení 2 značek, které má pomoci až 18 tisícům e-shopů | Michal Babouček a Jan Laštůvka

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP header

Premium
tomas-budnik-web

Udělejte z nuly jedničku. Bývalý ředitel O2 Tomáš Budník o řízení firem

jiri-rostecky-jiri-jemelka-web

Jirka Rostecký o řízení firem: Vytvořte si dobré majitelské zadání | Jiří Jemelka (JPF)

Premium
petr-ludwig-web

Petr Ludwig: 18 let v byznysu a kampaň s dosahem 1,3 miliardy lidí

Premium
rozhon-bernatek-web

Oba prodali firmu. Oba úplně jinak. Příběhy Vivantisu a Ovečkárny | Martin Rozhoň a Martin Bernátek

Inzerce