Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Inspirujte se a vytvořte úspěšnou strategii pro Váš byznys
Získejte ihned použitelné praktické tipy, jak zefektivnit Vaše podnikání
Učte se od Vašich nových mentorů- TOP byznysmenů
Zjistit více

Inzerce

Peníze na tvorbu e-shopu

Získejte peníze na vaše podnikání na internetu

Sháníte peníze na tvorbu e-shopu? Máme pro vás několik tipů. V tomto článku se dozvíte, jakými způsoby se nejčastěji financují české e-shopy a co jim pomáhá získávat nové peníze na podnikání. Přidáme i praktické zkušenosti zakladatelů e-shopů a doporučení od několika specialistů. Pojďme na to.

Inzerce

Jak získat peníze na tvorbu e-shopu?

Většina e-shopařů začíná podnikat bez vysokého finančního kapitálu. Jako první své podnikání financují z vlastních prostředků, případně z peněz své rodiny. Postupem času ale potřebují zaplatit rozvoj e-shopu, skladové zásoby, pracovní sílu a mnoho dalšího, a proto hledají nové možnosti financování podniku.

Mezi nejčastější způsoby, jak financování firmy zajistit, patří financování od bank. Ty mají nepřeberné množství produktů a služeb, které firmám nabízejí. Podnikatelé jim musí předložit spoustu podkladů, jako je třeba podrobně zpracovaný byznys plán. Je také důležité, aby si detailně nastudovaly smlouvu s bankou a dokázaly si vyjednat výhodné podmínky.

Banky samozřejmě e-shopům nemusí půjčit vždycky. Jednak jejich podnikání nemusí správně rozumět a druhak nemusí být vhodné na konkrétní účely, pro které podnikatel peníze shání. Proto je možné vyzkoušet i další nebankovní možnosti financování.

Peníze na tvorbu e-shopu od investora

Jednou z možností je vstup investora do firmy. V Česku máme řadu investorů, kteří mají s e-commerce zkušenosti a sami v ní podnikají. Někteří z nich dokonce vybudovali úspěšné firmy jako například Vivantis Martina Rozhoně nebo Mall Ondřeje Fryce. Oni a řada dalších investorů investují zejména do firem, které zapadají do jejich portfolia, vidí v nich potenciál, generují už finanční výsledky a investice jim může pomoci růst.

Pokud hledáte investora, buďte při jeho výběru velmi opatrní. Jeho vstup do vaší firmy musí být podmíněn nejen penězi a podmínkami investice, ale současně i podrobně vyjasněnými očekáváními a pravomocemi.

Další možnosti financování podnikání

Dalšími možnosti financování tvorby e-shopu mohou být různé služby zaměřené výhradně na e-shopy, případně crowdfunding. Poslechněte si zkušenosti jiných podnikatelů a odborníků a inspirujte se při vašem hledání financování:

vit-endler-web

Financování byznysu. Odkud ho brát? | Vít Endler

jan-astary-web

Finanční řízení e-shopu: Naučte se základy | Ján Aštary (Dexfinity)

gopay-financing-web

Spojení 2 značek, které má pomoci až 18 tisícům e-shopů | Michal Babouček a Jan Laštůvka

Premium
gabriel-simco-web

Strategie pro úspěšný e-shop krok za krokem | Gabriel Šimčo

Premium
jiri-navratil-web

Ziskovost v e-commerce. Naučte vaši firmu počítat | Jiří Navrátil (Dr. Max)

milan-bohatec-web

České e-shopy: Jak se jim teď daří a co mohou zlepšit? | Milan Bohatec (Lemonero)

vaclav-nedvidek-web

Externí finanční ředitel. Kdy může pomoci? | Václav Nedvídek

Premium
lenka-oneill-web

Pietro Filipi: Příčiny pádu módní značky | Lenka O’Neill

Premium
pavel-hrstka-web

Jak si spočítat investice do firmy? | Pavel Hrstka (CityZen)

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP obsah

andrej-kiska-ml-web

Andrej Kiska ml.: Osobnost podnikatelů, získávání investora, úspěch startupů

michael-rostock-poplar-web

Michael Rostock – Poplar: Vítězové a poražení v byznysu, předpoklady úspěchu, trendy pro startupy

Premium
ruslan-skopal-web

Marketplaces. Jak na nich prodává Trenýrkárna? | Ruslan Skopal

adam-neuberger-web

Kryptoměny: Jak fungují, jak probíhá těžba a kdy do nich investovat? | Adam Neuberger

Inzerce