Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Peníze na tvorbu e-shopu

Získejte peníze na vaše podnikání na internetu

Sháníte peníze na tvorbu e-shopu? Máme pro vás několik tipů. V tomto článku se dozvíte, jakými způsoby se nejčastěji financují české e-shopy a co jim pomáhá získávat nové peníze na podnikání. Přidáme i praktické zkušenosti zakladatelů e-shopů a doporučení od několika specialistů. Pojďme na to.

Inzerce

Jak získat peníze na tvorbu e-shopu?

Většina e-shopařů začíná podnikat bez vysokého finančního kapitálu. Jako první své podnikání financují z vlastních prostředků, případně z peněz své rodiny. Postupem času ale potřebují zaplatit rozvoj e-shopu, skladové zásoby, pracovní sílu a mnoho dalšího, a proto hledají nové možnosti financování podniku.

Mezi nejčastější způsoby, jak financování firmy zajistit, patří financování od bank. Ty mají nepřeberné množství produktů a služeb, které firmám nabízejí. Podnikatelé jim musí předložit spoustu podkladů, jako je třeba podrobně zpracovaný byznys plán. Je také důležité, aby si detailně nastudovaly smlouvu s bankou a dokázaly si vyjednat výhodné podmínky.

Banky samozřejmě e-shopům nemusí půjčit vždycky. Jednak jejich podnikání nemusí správně rozumět a druhak nemusí být vhodné na konkrétní účely, pro které podnikatel peníze shání. Proto je možné vyzkoušet i další nebankovní možnosti financování.

Peníze na tvorbu e-shopu od investora

Jednou z možností je vstup investora do firmy. V Česku máme řadu investorů, kteří mají s e-commerce zkušenosti a sami v ní podnikají. Někteří z nich dokonce vybudovali úspěšné firmy jako například Vivantis Martina Rozhoně nebo Mall Ondřeje Fryce. Oni a řada dalších investorů investují zejména do firem, které zapadají do jejich portfolia, vidí v nich potenciál, generují už finanční výsledky a investice jim může pomoci růst.

Pokud hledáte investora, buďte při jeho výběru velmi opatrní. Jeho vstup do vaší firmy musí být podmíněn nejen penězi a podmínkami investice, ale současně i podrobně vyjasněnými očekáváními a pravomocemi.

Další možnosti financování podnikání

Dalšími možnosti financování tvorby e-shopu mohou být různé služby zaměřené výhradně na e-shopy, případně crowdfunding. Poslechněte si zkušenosti jiných podnikatelů a odborníků a inspirujte se při vašem hledání financování:

ondrej-buben-web

Shoptet a financování e-shopů. Proč to dává smysl? | Ondřej Buben

lucie-konecna-web

Ze 3 milionů ročně na 150, a potom dolů na 40. Jak se řídí extrémní růst i pád? | Lucie Konečná (nanoSPACE)

Premium
ruslan-skopal-web

Finanční řízení e-shopu: To nejdůležitější a jak s tím začít | Ruslan Skopal (Trenýrkárna)

Premium
martin-kus-web

Vuch: Strategie firmy, riskování, finance i vstup investora | Martin Kůs

Premium
dominik-pichal-web

Grizly.cz: Finanční řízení, vedení firmy, nábor lidí a úspěch v e-commerce | Dominik Píchal

Premium
jan-keselak-web

Pomalejší růst, vyšší ziskovost. Jak se řídí Glami? | Ján Kešelák

Premium
pavel-hadrbolec-web

Finanční ředitel T-Mobilu: Jak se buduje zdravá firma? | Pavel Hadrbolec

Premium
jan-moravcik-web

Jak zvýšit ziskovost e-shopu? Příklad GentlemanStore.cz | Jan Moravčík

Premium
ondrej-klega

Hledáte investora pro váš e-shop? Takhle získáte eRockets | Ondřej Klega

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.