Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Konkrétní a praktické tipy pro řízení malé i velké firmy.
TOP podnikatelé, manažeři a další specialisté na byznys.
Témata, o kterých se jinde nemluví. Důležité pro každého podnikatele.
Zjistit více

Inzerce

Peníze na tvorbu e-shopu

Získejte peníze na vaše podnikání na internetu

Sháníte peníze na tvorbu e-shopu? Máme pro vás několik tipů. V tomto článku se dozvíte, jakými způsoby se nejčastěji financují české e-shopy a co jim pomáhá získávat nové peníze na podnikání. Přidáme i praktické zkušenosti zakladatelů e-shopů a doporučení od několika specialistů. Pojďme na to.

Inzerce

Jak získat peníze na tvorbu e-shopu?

Většina e-shopařů začíná podnikat bez vysokého finančního kapitálu. Jako první své podnikání financují z vlastních prostředků, případně z peněz své rodiny. Postupem času ale potřebují zaplatit rozvoj e-shopu, skladové zásoby, pracovní sílu a mnoho dalšího, a proto hledají nové možnosti financování podniku.

Mezi nejčastější způsoby, jak financování firmy zajistit, patří financování od bank. Ty mají nepřeberné množství produktů a služeb, které firmám nabízejí. Podnikatelé jim musí předložit spoustu podkladů, jako je třeba podrobně zpracovaný byznys plán. Je také důležité, aby si detailně nastudovaly smlouvu s bankou a dokázaly si vyjednat výhodné podmínky.

Banky samozřejmě e-shopům nemusí půjčit vždycky. Jednak jejich podnikání nemusí správně rozumět a druhak nemusí být vhodné na konkrétní účely, pro které podnikatel peníze shání. Proto je možné vyzkoušet i další nebankovní možnosti financování.

Peníze na tvorbu e-shopu od investora

Jednou z možností je vstup investora do firmy. V Česku máme řadu investorů, kteří mají s e-commerce zkušenosti a sami v ní podnikají. Někteří z nich dokonce vybudovali úspěšné firmy jako například Vivantis Martina Rozhoně nebo Mall Ondřeje Fryce. Oni a řada dalších investorů investují zejména do firem, které zapadají do jejich portfolia, vidí v nich potenciál, generují už finanční výsledky a investice jim může pomoci růst.

Pokud hledáte investora, buďte při jeho výběru velmi opatrní. Jeho vstup do vaší firmy musí být podmíněn nejen penězi a podmínkami investice, ale současně i podrobně vyjasněnými očekáváními a pravomocemi.

Další možnosti financování podnikání

Dalšími možnosti financování tvorby e-shopu mohou být různé služby zaměřené výhradně na e-shopy, případně crowdfunding. Poslechněte si zkušenosti jiných podnikatelů a odborníků a inspirujte se při vašem hledání financování:

Premium
lenka-oneill-web

Pietro Filipi: Příčiny pádu módní značky | Lenka O’Neill

Premium
pavel-hrstka-web

Jak si spočítat investice do firmy? | Pavel Hrstka (CityZen)

jiri-jemelka-web

Financování: Najděte ve firmě svatý grál | Jiří Jemelka

jan-lastuvka-web

Aktuální situace v e-commerce: Následky covidu, vliv války na Ukrajině, zdražování | Jan Laštůvka (Lemonero)

Premium
david-manych-web

Finanční problémy a financování firem | David Manych (Natland)

Premium Nyní zdarma
jitka-dvorakova-web

Jitka Dvořáková: Co brzdí růst firem v e-commerce?

jan-lastuvka-web

Jak zajistit financování e-shopu před Vánoci? | Jan Laštůvka (Lemonero)

Premium
petr-kasa-web

Petr Kasa: Jak budujeme hodnotu Pilulka.cz?

jan-lastuvka-web

Nejčastější chyby ve finančním řízení e-shopů | Jan Laštůvka (Lemonero)

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP obsah

Premium
jonas-cumrik-web

Jak do firmy přivést ty nejlepší mladé talenty? | Jonáš Čumrik

jan-kvasnicka-web

Jan Kvasnička: Podnikání na volné noze, budování osobní značky, trh freelancerů

michael-rostock-poplar-web

Michael Rostock – Poplar: Vítězové a poražení v byznysu, předpoklady úspěchu, trendy pro startupy

petr-bena-web

Budoucnost e-commerce a role marketplaces | Petr Bena z Alza.cz

Inzerce