Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

Jak CRM posiluje péči o zákazníky?

Klíčový okamžik v našem podnikání je bezpochyby moment s naším zákazníkem, kdy potřebuje od nás pomoci, není s něčím spokojený, nebo je třeba ujištění, že je pro dodavatele stále důležitým klientem.

Aby bylo situaci učiněno za dost, měli bychom jako dodavatel služeb popřemýšlet o systémech, principech a určitých standardech našich služeb. Zkrátka optimalizovat proces prací a komunikace se zákazníkem tak, aby dostával nejen kvalitní produkt či službu, ale také uspokojivou zpětnou reakci přizpůsobenou svým aktuálním potřebám a postavení. Tohoto stavu je možné dosáhnout díky efektivnímu procesnímu řízení, které je co do informací podpořené kvalitním CRM systémem.

CRM systémy nejsou jen způsobně utříděné kontakty ve formě jmen a telefonních čísel. Je to o individuálním plánu zákazníka, který povede naše podnikání směrem ke zdaru. CRM sleduje zákazníkova přání, osobnost, preference, jaké produkty ho zajímají, jak se mu líbí být oslovován a mnoho dalších věcí. Je to prostředek pro přilákání a získání nových zákazníků, udržování zákaznické základny, či budování důvěry.

Výhody pro všechny strany

Zákaznickou spokojenost ovlivňují určité aspekty chování a přístupů, se kterými se setkává zákazník z naší strany přímo i nepřímo. Je důležité poznamenat, že spokojenost zákazníka by vždy měla být prioritní záležitostí, dlouhodobým a budovatelským procesem – v našem podnikání představuje unikátní procesní složku, kterou není radno podceňovat. Její perfektní zvládnutí netkví jen v odměně věrného zákazníka, ale také v nastavení efektivnosti řízení komunikace a nákladů, což se ve výsledku odráží na celkové pozitivní vnitrofiremní atmosféře naší společnosti.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Moderní CRM systémy disponují všemi potřebnými nástroji pro zavedení strategického řízení. Umožňují pracovat a získávat data o zákaznické loajalitě, uchovávat je a dále je rozvíjet a maximalizovat k vyššímu užitku. Příkladem praktického nástroje pro zvyšování loajality jsou například věrnostní programy podporované právě CRM systémy, které celý proces automatizují. Jen samotná registrace zákazníka do takového programu představuje uložení celé řady segmentačních kritérií (přes hodnotu zákazníka až po přístup ke smlouvě či informacím o objednávce zákazníka), které jsou v rámci jednotné databáze cenné pro další oddělení: služby zákazníkům, prodeje i marketingu.

Díky CRM systémům je také možné s ohledem na historie naši klientské databáze identifikovat další podobné segmenty zákazníků a z množství dostupných dat zjistit i důvod neaktivity či případné nespokojenosti. Na tomto základě už lze stavět relevantnější komunikaci či obchodní nabídku, kterou je navíc možné podrobit a/b testování, čímž si maximalizuje pravděpodobnost úspěchu u daného klienta v daném segmentu.

Jste už připraveni na nový druh vašeho úspěchu ve vztazích se zákazníky?

CRM Salesforce je jedním z nejdynamičtěji se rozvíjejících systémů tohoto druhu ve světě. Za posledních 18 let dospěl do unikátní platformy, která kombinuje marketing, sales, service a technologie. Zároveň je opakovaně po dobu posledních 6 let jmenována časopisem Forbes za jednu z nejinovativnějších společností na světě.

Salesforce má za sebou obrovskou komunitu a vlastní trh s rozšířeními, které lze během chvíle dokoupit. Navíc jsou data bezpečně ukládána a zálohována online, bez nutnosti provozovat vlastní server,“ dodává zakladatel Enehano Solutions Jiří Mach.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

adamcak-endler-web

Jak předat firmu novému CEO? Příklad 2 firem | Pavol Adamčák a Vít Endler

ondrej-vodehnal-web

Jak zlepšit výkon PPC kampaní? | Ondřej Vodehnal (Filipesmedia)

tomas-mitana-web

Největší technologické překážky v růstu e-shopů | Tomáš Mitana (Shoptet)

Právě vyšlo

jiri-jemelka-web

Růst vs. ziskovost. Na co se zaměřit? | Jiří Jemelka (JPF)

Premium
petr-miklik-web

Ziskovost e-shopu: Jak zvyšovat marže a snižovat PNO? Příklad Grizly.cz | Petr Miklík

Premium
tomas-matejcek-web

Systém odměňování zaměstnanců: Jak funguje v Megapixelu? | Tomáš Matějček

Nejoblíbenější

Premium
rozhon-bernatek-web

Oba prodali firmu. Oba úplně jinak. Příběhy Vivantisu a Ovečkárny | Martin Rozhoň a Martin Bernátek

Premium
jan-hanus-web

Řídil firmy jako Mall či Kostelecké uzeniny. Co se naučil o zvládání krizí a transformací? | Jan Hanuš

Premium
bednar-dlouhy-web

2 miliardáři, 2 přístupy k řízení firmy. V čem se liší Shipmonk a Kiwi.com? | Jan Bednář a Oliver Dlouhý

Komentáře

TOP header

Premium
vit-horky-web

Jak prodat firmu? Příběh Brand Embassy | Vít Horký

Premium
martin-hausenblas-web

Martin Hausenblas: Jak předat firmu nástupci a posunout se do role majitele?

Premium
vladimir-slavik-web

Strategie pro e-shop, který chce růst | Vladimír Slavík

Premium
petr-kasa-web

Petr Kasa: Jak budujeme hodnotu Pilulka.cz?

Inzerce