Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Pavel Vopařil: Prodej Slevomatu jsem majitelům rozmlouval, Skrz.cz se prodal v balíku

Získat premium obsah

Přidejte se
mezi předplatitele

Poslouchejte
neomezeně
Rozhovory
více do hloubky
Exkluzivní
hosté
Audio podcast
na cesty
VYBRAT TARIF

Snad celá česká e-commerce zaznamenala prodej Slevomat.cz, Zlavomat.sk a Skrz.cz britské společnost Secret Escapes. Celý obchod přesáhl 1,5 miliardy korun a zapsal se tak mezi české rekordmany. Jedním z jeho hlavních tvůrců byl dnešní host Pavel Vopařil.

V rozhovoru jsme si povídali o tom, jak celý obchod probíhal, jak prodejci oslovovali potenciální zájemce, co rozhodovalo při vyjednávání a co se v rámci celého prodeje nepovedlo. Bavili jsme se také o tom, zda by se Slevomat před pár lety – v době největšího boomu slevových serverů – prodal za více peněz než nyní.

Pavel Vopařil byl jednou z hlavních postav celého obchodu. Majitelé Slevomatu si jej najali a on je celým obchodem provázel. Slevomat ale není jediným projektem, s jehož prodejem má zkušenosti. Právě pracuje na něčem dalším…

Co se ve videu dozvíte?

  • Proč si majitelé Slevomatu najali právě Pavla Vopařila a svěřili obchod zrovna jemu?
  • Jak to ovlivnilo Pavlovu kariéru a na čem dalším pracuje?
  • Proč se Slevomat vlastně prodával a neprodal by se dřív za více peněz?
  • Jakou roli v tom všem hrál Skrz.cz a jaká je jeho budoucnost?
  • Co při prodeji všech firem rozhodovalo a co se v jeho rámci nepovedlo?
  • Jak probíhalo oslovování potenciálních zájemců a následné vyjednávání?
  • Podle čeho se majitelé o výběru kupce rozhodovali a jak se měnila prodejní cena?
  • V jakém stavu je celý obchod nyní?

Další videa, která nepřehlédněte:

Inzerce

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 300. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Komentáře

kofola

Před 6 roky

do akej miery rozhoduje pri predaji frimy team?
kupil by niekto firmu ak by musel komplet vymenit napriklad programatorov?

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

jiri-rostecky-kariera-web

Jak na úspěšnou kariéru? Přednáška Jirky Rosteckého

Premium
denisa-havrdova-web

Prodala přes 500 tisíc diářů a zápisníků. Jak Denisa Havrdová řídí papelote?

konstantin-margaretis-web

Posílá zboží do 180 zemí a sbírá světová ocenění. Jak se buduje Skladon? | Konstantin Margaretis

marek-cech-web

Jak se řídí malá digitální agentura? | Marek Čech (Digitální architekti)

jiri-rostecky-smb-web

Nejčastější chyby majitelů malých a středních firem. Přednáška Jirky Rosteckého

Premium
ondrej-machala-web

Ovečkárna se osamostatnila od zakladatele. Jak se změnila? | Ondřej Machala

jiri-jemelka-web

Loni řídili 113 firem s tržbami 21 miliard. Jak se dostávají z krizí? | Jiří Jemelka (JPF)

juraj-harkabuzik-web

Outsourcing v podnikání: Kdy dává smysl? | Juraj Harkabuzík (CustomerHero)