Inzerce

Inzerce

Pavel Vopařil: Prodej Slevomatu jsem majitelům rozmlouval, Skrz.cz se prodal v balíku

Snad celá česká e-commerce zaznamenala prodej Slevomat.cz, Zlavomat.sk a Skrz.cz britské společnost Secret Escapes. Celý obchod přesáhl 1,5 miliardy korun a zapsal se tak mezi české rekordmany. Jedním z jeho hlavních tvůrců byl dnešní host Pavel Vopařil.

V rozhovoru jsme si povídali o tom, jak celý obchod probíhal, jak prodejci oslovovali potenciální zájemce, co rozhodovalo při vyjednávání a co se v rámci celého prodeje nepovedlo. Bavili jsme se také o tom, zda by se Slevomat před pár lety – v době největšího boomu slevových serverů – prodal za více peněz než nyní.

Pavel Vopařil byl jednou z hlavních postav celého obchodu. Majitelé Slevomatu si jej najali a on je celým obchodem provázel. Slevomat ale není jediným projektem, s jehož prodejem má zkušenosti. Právě pracuje na něčem dalším…

Co se ve videu dozvíte?

  • Proč si majitelé Slevomatu najali právě Pavla Vopařila a svěřili obchod zrovna jemu?
  • Jak to ovlivnilo Pavlovu kariéru a na čem dalším pracuje?
  • Proč se Slevomat vlastně prodával a neprodal by se dřív za více peněz?
  • Jakou roli v tom všem hrál Skrz.cz a jaká je jeho budoucnost?
  • Co při prodeji všech firem rozhodovalo a co se v jeho rámci nepovedlo?
  • Jak probíhalo oslovování potenciálních zájemců a následné vyjednávání?
  • Podle čeho se majitelé o výběru kupce rozhodovali a jak se měnila prodejní cena?
  • V jakém stavu je celý obchod nyní?

Další videa, která nepřehlédněte:

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 27 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 7 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku.

Nenechte si ujít

lukas-havlasek-web

Lukáš Havlásek (Shopsys): Řízení firmy, tvorba strategie, finanční plány

daniel-gamrot-web

Daniel Gamrot: Co udělat, když jste zavaleni prací a nestíháte?

martin-matejka-web

Martin Matějka: Začátky podnikání na volné noze, vlastní ego, pracovní návyky

Právě vyšlo

pavel-roder-web

Jak mohou startupy získat velké klienty? | Pavel Röder (OMG Nest)

vit-endler-web

Financování e-shopu: Crowdfunding jako nedoceněná možnost | Vít Endler (finGOOD.cz)

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

Nejoblíbenější

andrej-kiska-web

Jak získat investora a vybudovat úspěšný startup? | Andrej Kiska (Credo Ventures)

petr-bena-web

Budoucnost e-commerce a role marketplaces | Petr Bena z Alza.cz

margareta-krizova-web

Margareta Křížová: Rozjezd podnikání, ženy a kariéra, podnikání ve vyšším věku

Komentáře

kofola

Před 3 roky

do akej miery rozhoduje pri predaji frimy team?
kupil by niekto firmu ak by musel komplet vymenit napriklad programatorov?

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Doporučené články

Jiří Urban

Jak ve VašeČočky.cz dělají uživatelské testování?

Instant Articles

Jak ovlivní Instant Articles Facebooku značky médií?

Uživatelské testování

Uživatelské testování: Jak vybrat testery?

filip-cihal-web

Filip Číhal: Jak budovat úzce zaměřený magazín a profitovat?

Inzerce