Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

VIDEO: Pavel Ungr: Co se stane v online marketingu v roce 2016?

Získat premium obsah

Přidejte se
mezi předplatitele

Poslouchejte
neomezeně
Rozhovory
více do hloubky
Exkluzivní
hosté
Audio podcast
na cesty
VYBRAT TARIF

V předchozím videu jsme s Pavlem Ungrem rozebírali události uplynulého roku. Prvním letošním videem tak nemůže být nic jiného než predikce pro rok následující. Co nás čeká?

Pavel vybral několik událostí, které by se v roce 2016 mohly odehrát. Pokusili jsme se předpovědět to, co ovlivní celou českou e-commerce, světový marketing, ale i prosté živnostníky. Na co se tak můžete těšit (ale i netěšit), se dozvíte v našem novém videu, případně na iTunes (MP3 je ke stažení zde).

Co se ve videu dozvíte?

  • Objeví se na trhu nový významný vyhledávač? Reálná šance přichází ze strany Facebooku a Applu.
  • Jak rychle poroste podíl mobilních zařízení na návštěvnosti webů a kam až to může zajít? Vyměníme počítače za mobily?
  • Přijde Amazon? A pokud ano, jak jeho příchod ovlivní českou e-commerce? Co to znamená pro malé e-shopy?
  • Jak příchod Amazonu a celou e-commerce ovlivní český gigant – Mall.cz s Heurékou?
  • Bude svět o jednu sociální síť chudší? U které hrozí největší riziko uzavření a co to pro nás znamená?

A jako bonus: Co vidí Pavel Ungr jakožto živnostník za největší změny v roce 2015 své podnikání a čeho se nejvíce bojí v roce následujícím?

Zajímavé odkazy:

  • O tom, že má Apple vlastního crawlera, se Pavel rozepsal již v tomto článku.
  • Některé předpovědi už zmínil na svém blogu. Ve videu je ale rozebereme podstatně více do hloubky.
  • Chcete-li založit e-shop a zajímá vás, jak uspět, poradí vám Jan Vetyška v tomto videu.
  • To nejlepší z Mladého podnikatele za uplynulý rok najdete zde.

Použitá melodie: Steve Combs – Zero (CC BY 4.0)

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 300. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Komentáře

Milan Tříska Sledovat @mtriska

Před 8 roky

Pokud by měl být nový vyhledávač úspěšný, musí přijít s jinou logikou, než má Google atd. Apple takovou nemá jak nabídnout, leda kmenovou,ale to myslím nebude stačit. Naopak Facebook je schopen postavit vyhledávání na základě ne algoritmu atd , ale behaviorality a custom audiencies. V kostce- lidé jako Ty hledají tohle a vyřeší tak svůj problém rychleji. To by byla revoluční změna a myslím, že na té Facebook pracuje a jako jediný k ní má dostatek informací. Je to nová kvalita, obrazně řečeno, ne Centrum vedle Seznamu,ale úplně odlišný přistup a efektivnější cesta k cíli.Z toho pohledu je neúspěch Google + pro Google skutečně fatální. Pro takový vyhledavač už pak existuje jediná optimalizace- být fakt nejlepší pro své uživatele.

Odpovědět »

Miroslav Hora

Před 8 roky

Styl hledání „lidé jako já“ bude fungovat jen u populárních dotazů, u těch méně častých to bude sazka. Ostatně, že facebook moc dobře nezvládá algoritmizaci ukazuje zaměstnávání Indů na ověřování identity apod. Pokud by někdo měl schodit Google ze špičky, tipnul bych to na IBM či OpenAI, IBM zatím předvedla nejpokročilejší umělou inteligenci, která nespoléhá na názory lidí, které mohou být i chybné, ale „zabývá“ se podstatou problému. Ikdyž statistická umělá inteligence od IBM asi bude silně závislá na kvalitě původních zdrojů, ale co ne. A ten kdo zkombinuje skutečný kvantový počítač a pokročilou AI asi vyhraje, ale to nebude rok 2016, ale kdo ví, v roce 1998 by také nikdo neřekl, že z Googlu něco vyroste :) a donedávna ani Larry Page.

Odpovědět »

Jan Kodera Sledovat @jankodera

Před 8 roky

Zdravím,
k tomu Amazonu, pomáhám českým výrobcům a prodejcům uspět na Amazonu a v podstatě mohu ze své zkušenosti říci, že pro menší eshopy není Amazon problém, spíše příležitost. Síla Amazonu je, že umožňuje komukoliv prodávat své zboží a zároveň pro zákazníky dává záruku vrácení peněz když budou nespokojeni (a to zboží může být právě od menšího obchodníka, který prodává přes Amazon).

Takže malé a střední eshopy se bát moc nemusí, pro ně je to příležitost. Větší jako Alza a Mall budou mít větší problémy, protože pro ně určitě nebude akceptovatelné začít prodávat na Amazonu jako prodejce a zároveň jejich zákaznický servis je velice vzdálen tomu co přináší Amazon. Ostatně podívejte se jak hodnotí nákup na Alzashopu (tj prodej do zahraničí) zákazníci (https://uk.trustpilot.com/review/alzashop.com).

Odpovědět »

ZdenekEl

Před 7 roky

budete muset pokladní systém zdarma?

2817

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

andrea-horniczka-web

Umělá inteligence a Meta. Jak se mění reklamy na Facebooku? | Andrea Horniczká (Dexfinity)

Premium
karel-parizek-web

Jak vybrat šéfa marketingu firmy? | Karel Pařízek

dan-nytra-web

E-mail marketing a AI. Co už dnes funguje v praxi? | Dan Nytra

dan-nytra-web

Umělá inteligence v marketingu. Co už dnes funguje a kde ušetřit peníze? | Dan Nytra

matej-astary-web

Retenční marketing e-shopu: Jak ho dělat správně? | Matej Aštary (Dexfinity)

demanova-rezort-web

Jak se dělá marketing populárního slovenského rezortu? | Jozef Droppa a Ondřej Lipták

ondrej-vodehnal-web

Jak zlepšit výkon PPC kampaní? | Ondřej Vodehnal (Filipesmedia)

Premium
martina-bechynova-web

Platí na sítích „náš zákazník, náš pán“? Nastavte komunikaci jako Liftago | Martina Bechyňová