Inzerce

Osobnosti českého internetu

david-klecka-web

David Klečka (Yieldigo): Jak vznikl startup, který pomáhá stanovovat ceny v maloobchodě

Pokud chcete sledovat některý z českých startupů, tak rozhodně tento. Patří totiž mezi ty nejnadějnější. Stojí za ním parta zkušených matematiků, kteří přišli na způsob, jak pomoci maloobchodníkům s optimalizací jejich cen. Po 2 letech jsou v zelených číslech a…

Před 3 roky

miroslav-esser-web

Miroslav Esser (Creative Dock): Hledání investora, zakládání startupů, nové zdroje příjmu agentury

V Creative Docku původně vytvářeli nové projekty pouze pro své klienty. Typicky za nimi přišla například banka, která potřebovala pomoct s rozjezdem nějaké nové služby, a Creative Dock jí s tím pomohl a celý projekt pro ni připravil na klíč….

Před 3 roky

Inzerce

petr-andrysek-web

Jak přemýšlí a pracuje Petr Andrýsek se Socialsharks

Ze zakladatelem social media agentury Socialsharks o tom, čím chtěl být jako malý, jak dnes pracuje a jak potkal svou manželku.

Před 3 roky

richard-galovic-web

Richard Galovič: Jak se podniká s historickou značkou Favorit?

Kola značky Favorit si svou největší slávu zažily v dobách socialismu. Mnohokrát jsem se dočetl, že byly velkým snem tehdejší mládeže, ale že na nich jezdily i tehdejší cyklistické hvězdy. Slovenský podnikatel Richard Galovič značku začal obnovovat. Jak to dělá…

Před 3 roky

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký
petr-skondrojanis-web

Petr Skondrojanis (Cocuma.cz): Jak zjistit, jakou máte firemní kulturu?

Na českém internetu toho moc o budování firemní kultury nenajdete. S Petrem Skondrojanisem jsme se to rozhodli změnit a připravili jsme pro vás sérii krátkých videí o tom, jak kulturu ve firmě budovat a co ji nejvíce ovlivňuje. V prvním…

Před 3 roky

martin-michal-peniska-web

E-shop Klub podruhé: Jak probíhala diskuze e-shopů uprostřed skladu TisknuLevně.cz?

19. července se v Dobřejovicích u Prahy uspořádal druhý E-shop Klub MladýPodnikatel.cz. Proběhl uprostřed skladu TisknuLevně.cz. Stály proti nám všechny okolnosti. Mnozí mi říkali, že přes prázdniny nemá smysl konference pořádat, protože jsou všichni na dovolené a nikdo nepřijde. Také…

Před 3 roky

radim-stezka-web

Radim Stezka (Queens): Jak spolupracovat s influencery?

Unikátní vhled do influencer marketingu sneakers a streetwear obchodu, kterým se můžete inspirovat i vy.

Před 3 roky

milan-polak-WEB

Milan Polák (Different.cz): Vytvoření e-shopu s módou, malý obrat, expanze do zahraničí

Milan Polák se od svých 17 let pohyboval v modelingu. Není tak velkým překvapením, že jeho další podnikatelské směřování nemířilo nikam jinam než zpět do světa módy. Společně s přítelkyní založil e-shop Different.cz, který má dnes i se svými zahraničními…

Před 3 roky

dusan-zabrodsky-web

Dušan Zábrodský: Jak v Rockaway Capital vyhledávají nové příležitosti pro investice?

„Dušanovým úkolem v Rockaway je vyhledávání nových příležitostí a rozvoj stávajících projektů v portfoliu skupiny.“ To se píše na webu globální společnosti zaměřené na budování internetových byznysů Rockaway Capital. Jak takové hledání nových příležitostí probíhá? Dušan Zábrodský pracoval 7 let v AVG Technologies,…

Před 3 roky

alex-ilyash-web

Alex Ilyash (DAVINCI TS): Rozjezd nového startupu, získávání investorů, obchod v B2B

Svoji první firmu založil v 17 letech. Ve 22 ji prodal „za pár melounů“. Dnes se Alex Ilyash věnuje svému novému startupu DAVINCI TS, což je B2B rezervační systém hotelů. Aby se vůbec rozjel, musel například prodat i svoje auto….

Před 3 roky

dalibor-pulkert-web

Dalibor Pulkert (Outboxers): Vytváření nových produktů a služeb, ověřování zájmu trhu, prototypování

Firma Outboxers Dalibora Pulkerta pomáhá jiným firmám s vývojem nových produktů a služeb. Vymýšlí s nimi zajímavé nápady na podnikání, ověřuje zájem trhu, vytváří prototypy a uvádí je do praxe. V dnešním rozhovoru jsme si povídali o tom, jak celý…

Před 3 roky

popradska-kava

Michal Pastier (ZARAGUZA): Jak se vytvářela populární reklama pro Popradskou Kávu?

Přestaňme se dělit. To je základní poselství reklamy na Popradskou Kávu, která v posledních týdnech obíhá sociální sítě a podle jejího spoluautora Michala Pastiera ze ZARAGUZA dosahuje lepších výsledků než legendární „Kofola-Fofola“. O samotné Popradské Kávě toho v ní ale…

Před 3 roky

TOP obsah

Pro předplatitele
jiri-hlavenka-web

Jiří Hlavenka: Jak vybudovat skutečně hodnotný e-shop?

pavel-baudis-web

Pavel Baudiš (Avast): Jak se buduje firma se 400 milióny uživateli po celém světě?

andrej-kiska-ml-web

Andrej Kiska ml.: Osobnost podnikatelů, získávání investora, úspěch startupů

jan-kvasnicka-web

Jan Kvasnička: Podnikání na volné noze, budování osobní značky, trh freelancerů