Před rokem jste mohli číst dost smutné zprávy o tom, že Eva Štěpánková prodělala náročnou operaci páteře a učí se znovu chodit. Před pár dny ale zakladatelka úspěšné kosmetické značky Ryor přišla do studia MladýPodnikatel.cz a sdílela s námi své…
Před 2 roky
Poskytování zpětné vazby zaměstnancům je jednou z překvapivě velkých výzev mnoha zaměstnavatelů. Jak by k ní měli přistupovat a jak ji předat co nejefektivněji? O tom jsem si povídal s Petrem Skondrojanisem z portálu COCUMA.cz. Společně s Petrem pro vás…
Před 2 roky
O založení vlastní agentury přemýšlí nejeden freelancer. Jenomže, co se potom změní a jak se podnikání na volné noze liší od budování firmy? O tom jsem si povídal s Janem Tichým. Honza založil vlastní agenturu Medio Interactive, která se později…
Před 2 roky
V mých rozhovorech nedávám prostor jen zkušeným byznysmenům, ale i začátečníkům a studentům. Díky Tomášovi Plešivčiakovi máme netradiční příležitost – podívat se, jak probíhají první dny po spuštění nového e-shopu. Tomášovi je 18 let, studuje Obchodní akademii v Ostravě, v…
Před 2 roky
Michaela Rostocka – Poplara nejvíce lidí zná díky pořadu Den D, který vysílala Česká televize. V roli investora tam hodnotil začínající projekty a mnohdy poměrně drsnou formou dával zpětnou vazbu jejich zakladatelům. Ve skutečnosti byl prý ještě tvrdší. O úspěchu…
Před 2 roky
Začínal jako freelancer, po pár letech ale založil vlastní agenturu Pábení. Podnikání mu rozjela kampaň, která ve skutečnosti vůbec nefungovala. A jak sám přiznává, spíš než penězi se v podnikání řídí vlastní představou o světě. To je Roman Hřebecký, host…
Před 2 roky
Martin Fuks je zkušený manažer. Pracoval třeba jako dlouholetý šéf Mapy.cz, produktový ředitel Seznam.cz, provozuje i vlastní e-shop a dnes se věnuje koučinku. V rozhovoru, který si můžete přehrát i v našem podcastu o podnikání, jsme si povídali o tom,…
Před 2 roky
Před více než 10 lety založil se svým kolegou Shoptet. Dnes Miroslav Uďan poskytuje webové řešení pro desítky tisíc internetových obchodů a jeho firma neustále roste. O její historii a o tom, co se při tom musel všechno naučit, jsme…
Před 2 roky
Příběh on-line marketéra Víta Schaffarczika je velmi zajímavý. Hned po 18. narozeninách se stal otcem a také freelancerem. Vydal se totiž na volnou nohu, získal první klienty a začal jim pomáhat s marketingem. Začátky měl dost těžké, ale postupně se…
Před 2 roky
Martin Matějka patří mezi nejpopulárnější české on-line marketéry na volné noze. Věnuje se především SEO, ale vedle své konzultační činnosti provozuje i tři vlastní e-shopy. Zajímalo mě, jak Martin s podnikáním na volné noze začínal, jak získával první klienty a…
Před 2 roky
Během dvou let se mu s kolegou povedlo vybudovat e-shop KetoMix.cz s obratem 50 milionů korun ročně. Přispěla k tomu i pomoc investora, a to jak ta finanční, tak ta znalostní. Ze všeho nejvíce ale David Herold oceňuje své zkušenosti…
Před 2 roky
Pokud jste někdy viděli některou z přednášek Karla Novotného, určitě mi dáte za pravdu, že se s ničím příliš nepáře. Říká věci na rovinu, nebrání se občas utrousit nějaké to sprosté slovíčko a pojmenovává věci pravým jménem. A přesně takový…
Před 2 roky