Inzerce

Ondřej Bělský: Proč je Alza úspěšná?

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty

Alza je nejčastější vzor, který marketéři zmiňují ve svých článcích, rozhovorech, přednáškách a vždy, kdy potřebují ukázat na někoho, kdo to „dělá to dělá dobře“. S Ondřejem Bělským jsme se na to podívali zblízka.

Ondřej pracuje jako marketingový specialista v Alze. Rozhodli jsme se spolu natočit video, ve kterém jsme probrali, jak vlastně marketing Alzy vypadá a proč je úspěšná zrovna ona.

Na co jsem se ptal?

  • Proč se Alze povedlo předběhnout konkurenci?
  • Proč tak rychle roste (loni o 24 %)?
  • V čem se od ní mohou inspirovat menší e-shopy?
  • Jak vypadá marketingový tým Alzy?
  • Kdo přichází s novými nápady a jak se vyhodnocují?
  • Proč Alza dělá v marketingu skoro všechno?
  • Kdy by si e-shop měl vytvořit vlastního maskota?
  • Co by Ondřej doporučil ostatním e-shopařům?

Rozhovor je jakýsi úvod do marketingu Alzy. Již teď plánujeme několik dalších videí, která budou podrobnější a o konkrétnějších tématech.

alza-3

alza-1

alza-2

My už koukáme. A co vy? :-)
My už koukáme. A co vy? :-)

Použitá melodie: Steve Combs – Zero (CC BY 4.0)

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

Pro předplatitele
bara-novakova-web

Psychologie v copywritingu | Bára Nováková

Pro předplatitele
martin-brablec-web

Martin Brablec: Jak řídit značku digitální agentury?

vit-hutar-web

Zodpovědnost marketérů, vlastní byznys, marketing finGOODu | Vít Hutař

Právě vyšlo

Pro předplatitele
jonas-cumrik-web

Jak do firmy přivést ty nejlepší mladé talenty? | Jonáš Čumrik

juraj-harkabuzik-web

Outsourcing zákaznické podpory e-shopu: Jak probíhá v praxi? | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

Pro předplatitele
martin-hausenblas-web

Martin Hausenblas: Jak předat firmu nástupci a posunout se do role majitele?

Nejoblíbenější

Pro předplatitele
radovan-vavra-web

Radovan Vávra: Jak přemýšlet nad budoucností firmy?

Pro předplatitele
martin-rozhon-web

Zkušení zaměstnanci. Jak je najít a jak s nimi pracovat? | Martin Rozhoň

Pro předplatitele
margareta-krizova-web

Průvodce začátky podnikání | Margareta Křížová

Komentáře

Miroslav Hora

Před 5 roky

Prima rozhovor, tak snad si ho každý eshop začátečník poslechne. Nicméně zajímalo by mě, jak je to u Alzy s předpokládanou cenou, u které je skoro jisté, že je poloviční oproti realitě trhu viz „Doogee F7 Pro zlatý“. To je také marketing?

Odpovědět »

Honza Dušek

Před 5 roky

Škoda. Článek bych si přečetl rád, ale video ani mp3 koukat/poslouchat nebudu. Asi zruším odběr RSS.

Odpovědět »

kazimir

Před 5 roky

Já naopak dekuju za mp3 podcasty, je to super na cesty!

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

jakub-unger-web

Jakub Unger (Seznam Zprávy): Tvoříme médium budoucnosti. Sleduje nás 3,5 milionu lidí měsíčně

michal-koubek-jaroslav-baier-web

Finanční potíže firmy: Jak je řešit? | Michal Koubek a Jaroslav Baier

vit-endler-web

Jak si sestavit osobní rozpočet? | Vít Endler (finGOOD.cz)

petr-hudec-web

E-shopař youtuberem. Jak vytvořit nový byznys? | Petr Hudec (HuráMobil.cz)