Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Naučte se strategicky přemýšlet nad vaším byznysem.
Získejte praktické tipy, jak řídit vaši firmu chytřeji a efektivněji.
Poslechněte si zkušenosti TOP byznysmenů.
Zjistit více

Inzerce

Odpovědnost firem jako důležitá součást marketing v boji o zákazníky i zaměstnance

V současnosti přes 61 % Čechů vyhodnocuje, zda u společnosti nakoupí produkt, právě i podle společenské odpovědnosti firmy a podobně je to i u nabírání nových zaměstnanců. Zájem korporací o odpovědnost podnikání ve vztahu ke vnějšímu okolí (Corporate Social Responsibility – CSR) se stává důležitějším tématem než kdy dříve. Lidem již nestačí, že produkt společnosti najdou v regálu obchodu, aby si ho mohli koupit, ale stále přibývají lidé, kteří koukají, zda se společnost snaží zasadit i o zlepšení stavu planety a o lepší životy nás všech.

Odpovědnost firem vůči neziskovému sektoru je dlouhodobě rostoucím trendem. Pro firmy je možnost chovat se zodpovědně vůči vnějšímu prostředí, komunitám a společnosti způsob, jak si udržet image u zákazníků a jejich loajalitu ke značce. Jen za rok 2016 rozdaly největší české nadace českých firem a byznysmenů přes 780 milionů korun. Investice proudí do udržitelnosti životního prostředí, podpory dětí z dětských domovů či například na pomoc řešení krizových životních situací, které můžou potkat kohokoliv z nás.

Žijeme v době neomezených možností a tak CSR u společností nemusí začínat tříděním odpadu a končit odesláním peněz na účet neziskové organizace. Čím dál častěji se za CSR aktivitami projevuje propracovaná strategie, která navazuje na podnikatelské aktivity společnosti a jsou tak rovnou i zdrojem nových zákazníků a nástrojem k udržení těch stávajících. Nejlepší je totiž pomáhat v tom, v čem se společnost vyzná. Jedním z příkladů může být například web České národní banky Penízenaútěku.cz, který má za cíl zlepšit finanční gramotnost lidí, pomoci s rodinným rozpočtem a zasadit se tak například o snížení počtu exekucí, které stále přibývají.

Právě pomoc ve věci, ve které se vyznáte, nás v Marketing With Love přivedla k myšlence, že připravíme charitativní marketingovou konferenci, ze které celý výdělek věnujeme na podporu neziskové organizace Elpida – ta totiž pomáhá prožít seniorům stáří naplno a aktivně je zapojit do společnosti. Stáří je totiž téma, které se týká nás všech, i když si to často nechceme sami přiznat. Jsme rádi, že naši snahu ocenili i řečníci, mezi kterými je například Josef Havelka, zakladatel pražské pobočky Leo Burnett, Milan Formánek z Red Bullu či například Jakub Horák, který stojí za několika politickými kampaněmi. Všichni řečníci se vzdali svého honoráře za přednášku ve prospěch Elpidy. Celá naše snaha nám zatím i ukázala to, že CSR není pouze pomoc v získávání zaměstnanců a zákazníků, ale otevírá i dveře pro spolupráce, které by vás nejdřív ani nenapadly a váš projekt tak má snazší cestu do srdcí lidí.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Dvoudenní konference (15.-16. února) s 10+ workshopy Vám nabídne zkušenosti od českých expertů se zkušenostmi ze zahraničí v marketingové komunikaci, businessu nebo HR. Na programu jsme si dali opravdu záležet a podle ohlasů se nám to podařilo. Pokud chcete svou firmu posunout v marketingu dál a rovnou přitom pomoci neziskovému sektoru s námi, přijďte se podívat na konferenci Marketing With Love – zakoupením vstupenky si nejen rozšíříte know-how, ale také podpoříte neziskovou organizaci Elpida, která řeší aktivní prožití stáří našich seniorů a zapojuje je svými aktivitami do aktivní společnosti.

Chcete vědět jaké přednášky a řečníky pro Vás chystáme? Mrkněte k nám na web → Marketing With Love.

Radek, Vojta a Ondra

 

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

redakce

Den co den píšeme, točíme a nahráváme nový obsah na MladýPodnikatel.cz, který provozujeme.

Nenechte si ujít

patrik-fenus-web

Co brání mladým podnikatelům inovovat? | Patrik Feňuš (Social Impact Award)

katerina-kotkova-web

NEJ Inovátor 5G: Inspirativní firmy s dopadem na 5G sítě | Kateřina Kotková (MMP)

leos-spachta-iea-web

Leoš Špachta: Proč by (nejen) agentury měla zajímat soutěž Internet Effectiveness Awards 2019?

Právě vyšlo

kovary-kovar-web

Logistika e-shopů. Alza a Skladon sdílí své zkušenosti | Miroslav Kövary a Maxim Kovář

Premium
ladislav-dyntar-web

eSport: Co o něm musíte vědět pro váš byznys? | Ladislav Dyntar

Premium
martin-mikulenka-web

Vybudujte úspěšnou kamennou prodejnu | Martin Mikulenka

Nejoblíbenější

Premium
jiri-navratil-web

Ziskovost v e-commerce. Naučte vaši firmu počítat | Jiří Navrátil (Dr. Max)

Premium
vladimir-slavik-web

Strategie pro e-shop, který chce růst | Vladimír Slavík

Premium
ondrej-kratky-web

Strategie modrého oceánu v praxi. Takhle se řídí Liftago | Ondřej Krátký

Komentáře

TOP obsah

tomas-malovec-web

Rozjezd nové firmy a vydělávání peněz od začátku | Tomáš Malovec (Born Digital)

Premium
jitka-dvorakova-web

Jitka Dvořáková: Co brzdí růst firem v e-commerce?

pavel-minar-web

Procesní řízení, systém práce a růst v podnikání na volné noze | Pavel Minář

zuzana-petrofova-web

Zuzana Ceralová Petrofová: Krizové řízení firmy, navazování na rodinnou historii, dlouhodobý úspěch v podnikání

Inzerce