Inspirace pro vaše podnikání a marketing

Odpovědnost firem jako důležitá součást marketing v boji o zákazníky i zaměstnance

Pozvánka

V současnosti přes 61 % Čechů vyhodnocuje, zda u společnosti nakoupí produkt, právě i podle společenské odpovědnosti firmy a podobně je to i u nabírání nových zaměstnanců. Zájem korporací o odpovědnost podnikání ve vztahu ke vnějšímu okolí (Corporate Social Responsibility – CSR) se stává důležitějším tématem než kdy dříve. Lidem již nestačí, že produkt společnosti najdou v regálu obchodu, aby si ho mohli koupit, ale stále přibývají lidé, kteří koukají, zda se společnost snaží zasadit i o zlepšení stavu planety a o lepší životy nás všech.

Odpovědnost firem vůči neziskovému sektoru je dlouhodobě rostoucím trendem. Pro firmy je možnost chovat se zodpovědně vůči vnějšímu prostředí, komunitám a společnosti způsob, jak si udržet image u zákazníků a jejich loajalitu ke značce. Jen za rok 2016 rozdaly největší české nadace českých firem a byznysmenů přes 780 milionů korun. Investice proudí do udržitelnosti životního prostředí, podpory dětí z dětských domovů či například na pomoc řešení krizových životních situací, které můžou potkat kohokoliv z nás.

Žijeme v době neomezených možností a tak CSR u společností nemusí začínat tříděním odpadu a končit odesláním peněz na účet neziskové organizace. Čím dál častěji se za CSR aktivitami projevuje propracovaná strategie, která navazuje na podnikatelské aktivity společnosti a jsou tak rovnou i zdrojem nových zákazníků a nástrojem k udržení těch stávajících. Nejlepší je totiž pomáhat v tom, v čem se společnost vyzná. Jedním z příkladů může být například web České národní banky Penízenaútěku.cz, který má za cíl zlepšit finanční gramotnost lidí, pomoci s rodinným rozpočtem a zasadit se tak například o snížení počtu exekucí, které stále přibývají.

Právě pomoc ve věci, ve které se vyznáte, nás v Marketing With Love přivedla k myšlence, že připravíme charitativní marketingovou konferenci, ze které celý výdělek věnujeme na podporu neziskové organizace Elpida – ta totiž pomáhá prožít seniorům stáří naplno a aktivně je zapojit do společnosti. Stáří je totiž téma, které se týká nás všech, i když si to často nechceme sami přiznat. Jsme rádi, že naši snahu ocenili i řečníci, mezi kterými je například Josef Havelka, zakladatel pražské pobočky Leo Burnett, Milan Formánek z Red Bullu či například Jakub Horák, který stojí za několika politickými kampaněmi. Všichni řečníci se vzdali svého honoráře za přednášku ve prospěch Elpidy. Celá naše snaha nám zatím i ukázala to, že CSR není pouze pomoc v získávání zaměstnanců a zákazníků, ale otevírá i dveře pro spolupráce, které by vás nejdřív ani nenapadly a váš projekt tak má snazší cestu do srdcí lidí.

Dvoudenní konference (15.-16. února) s 10+ workshopy Vám nabídne zkušenosti od českých expertů se zkušenostmi ze zahraničí v marketingové komunikaci, businessu nebo HR. Na programu jsme si dali opravdu záležet a podle ohlasů se nám to podařilo. Pokud chcete svou firmu posunout v marketingu dál a rovnou přitom pomoci neziskovému sektoru s námi, přijďte se podívat na konferenci Marketing With Love – zakoupením vstupenky si nejen rozšíříte know-how, ale také podpoříte neziskovou organizaci Elpida, která řeší aktivní prožití stáří našich seniorů a zapojuje je svými aktivitami do aktivní společnosti.

Chcete vědět jaké přednášky a řečníky pro Vás chystáme? Mrkněte k nám na web → Marketing With Love.

Radek, Vojta a Ondra

 

Okomentovat článek

Sdílejte článek přátelům:

Autor: redakce

Den co den píšeme, točíme a nahráváme nový obsah na MladýPodnikatel.cz, který provozujeme.



Skrýt reklamu