Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Inspirujte se a vytvořte úspěšnou strategii pro Váš byznys
Získejte ihned použitelné praktické tipy, jak zefektivnit Vaše podnikání
Učte se od Vašich nových mentorů- TOP byznysmenů
Zjistit více

Inzerce

Od Plesu v Opeře k papírovému království. Jak řeší nástrahy podnikání Zuzana Fryaufová?

Zdroj fotky: Archiv Zuzany Fryaufové

„Když jsem poprvé viděla blok ‚30 let svobody‘, hned jsem věděla, že si ho chci koupit. Původně jsem tedy myslela ten jeden blok,“ usmívá se podnikatelka Zuzana Fryaufová. Nakonec ale vše dopadlo jinak a dnes jí patří 40% podíl ve firmě Young_block, která papírové bloky, diáře, fotoalba a další výrobky v Česku ručně vyrábí.

Maminka dvou dětí tak úplně změnila svůj život. Dříve se živila jako PR manažerka a organizátorka eventů: pořádala například Ples v Opeře a řídila vztahy s veřejností a s médii pro organizaci Oktagon MMA. Dnes řeší smlouvy, objednávky, výrobu, cashflow a nejlepším přítelem se jí stalo mobilní bankovnictví od Raiffeisenbank.

„Digitální bankovnictví od Raiffeisenbank pro nás znamená velkou úsporu času a zároveň svobodu. Platit můžu klidně z pláže, hřiště, dílny, ráno i o půlnoci. Poskytuje mi neustálý přehled o tom, čím disponuji a jak se vyvíjí má finanční situace,“ vysvětluje Zuzana Fryaufová, jak jí digitální řešení pomáhá v každodenní pracovní agendě.

Stejný názor má i většina českých podnikatelů. Z nejnovějšího průzkumu Raiffeisenbank a Mastercard vyplynulo, že víc než tři pětiny podnikatelů vnímají, že jim zásadním způsobem pomáhá šetřit čas banka, kde mají svůj hlavní účet. Třeba tím, že jako Raiffeisenbank umožňuje založení účtu, jeho správu nebo podání žádosti o podnikatelský úvěr online.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

„S bankou vše řeším online. Nevýslovně to šetří čas. Mám přehled o nasmlouvaných produktech, můžu je měnit, upravovat nebo sjednávat nové. Nutnost návštěvy pobočky v těchto záležitostech bych vnímala jako promarněný čas,“ říká Zuzana Fryaufová s tím, že naopak v případě investování či řešení složitějších situací osobní schůzku uvítá.

Z dat Raiffeisenbank a Mastercard vyplývá, že důraz na digitalizaci v oblasti bankovnictví kladou zejména mladší a začínající podnikatelé. Tři čtvrtiny z nich chtějí všechny, anebo alespoň ty jednodušší záležitosti se svou bankou řešit online. Spolu se zkušenostmi z podnikání pak roste i preference osobního setkávání s bankéřem, a to zejména při řešení složitějších případů.

„Raiffeisenbank je připravena vyhovět oběma skupinám. Jako jedna z mála českých bank nabízíme založení podnikatelského účtu i žádost o podnikatelský úvěr online. Vedle toho mají naši klienti k dispozici i širokou síť poboček, ve kterých mohou se svými podnikatelskými poradci probrat například náročnější požadavky a situace,“ říká ředitel segmentu malých a středních firem Raiffeisenbank Martin Vakoč.

Digitální řešení pro podnikatele od Raiffeisenbank ale nabízí taky spoustu dalších benefitů, jako je například vytvoření terminálu pro přijímání platebních karet přímo z mobilního telefonu nebo možnost zřídit si propojení s účetními systémy pomocí API. „API využíváme hlavně k propojení našeho e-shopu a platební brány. To nám také neskutečně ušetřilo čas,“ uzavírá Zuzana Fryaufová.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

lukas-chadraba-web

Budoucnost internetu: Co Immersive tech, Metaverse a web3 znamenají pro firmy? | Lukáš Chadraba (DesignDev)

vit-endler-web

Investice přes crowdfunding pohledem investora. Jak nad nimi přemýšlet? | Vít Endler (finGOOD)

juraj-harkabuzik-web

Zákaznická podpora: Jak na ni najít nejlepší lidi? | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

Právě vyšlo

Premium
vilem-minarik-web

Školil tisíce lidí na 5 kontinentech. Co se naučil? | Vilém Minařík

Premium
pavel-voparil-web

Zvládání krize v e-commerce. Co pomohlo Bonami? | Pavel Vopařil

Premium
jiri-hlavenka-web

Krize ve firmě nikoho nebaví. Jak z ní vzejít silnější? | Jiří Hlavenka

Nejoblíbenější

Premium
miroslav-udan-web

Vybudoval Shoptet. Díky čemu firma utekla konkurenci? | Miroslav Uďan

Premium
vydrzel-budnik-web

Microsoft, PPF, O2. Duel dvou TOP manažerů o řízení firmy | Michal Vydržel a Tomáš Budník

Premium
ruslan-skopal-web

Marketplaces. Jak na nich prodává Trenýrkárna? | Ruslan Skopal

Komentáře

TOP obsah

jitka-dvorakova-web

Jitka Dvořáková: Finanční řízení CZC.cz, zdroje růstu do budoucna, manažerské myšlení

jaromir-ranek-web

B2B v e-commerce podle Alza.cz | Jaromír Řánek

Premium
diana-radl-rogerova-web

Jak vybírat nejlepší zaměstnance do firmy? | Diana Rádl Rogerová (Deloitte)

andrej-kiska-ml-web

Andrej Kiska ml.: Osobnost podnikatelů, získávání investora, úspěch startupů

Inzerce