Doporučujeme

Jak se řídí české firmy? Nahlédněte pod ruce jejich šéfům

Praktické tipy pro řízení firmy na českém trhu
Zkušenosti předních podnikatelů a manažerů
Reálné know-how pro budování vaší firmy
Zjistit více

Od Plesu v Opeře k papírovému království. Jak řeší nástrahy podnikání Zuzana Fryaufová?

Inzerce

Inzerce

Zdroj fotky: Archiv Zuzany Fryaufové

„Když jsem poprvé viděla blok ‚30 let svobody‘, hned jsem věděla, že si ho chci koupit. Původně jsem tedy myslela ten jeden blok,“ usmívá se podnikatelka Zuzana Fryaufová. Nakonec ale vše dopadlo jinak a dnes jí patří 40% podíl ve firmě Young_block, která papírové bloky, diáře, fotoalba a další výrobky v Česku ručně vyrábí.

Maminka dvou dětí tak úplně změnila svůj život. Dříve se živila jako PR manažerka a organizátorka eventů: pořádala například Ples v Opeře a řídila vztahy s veřejností a s médii pro organizaci Oktagon MMA. Dnes řeší smlouvy, objednávky, výrobu, cashflow a nejlepším přítelem se jí stalo mobilní bankovnictví od Raiffeisenbank.

„Digitální bankovnictví od Raiffeisenbank pro nás znamená velkou úsporu času a zároveň svobodu. Platit můžu klidně z pláže, hřiště, dílny, ráno i o půlnoci. Poskytuje mi neustálý přehled o tom, čím disponuji a jak se vyvíjí má finanční situace,“ vysvětluje Zuzana Fryaufová, jak jí digitální řešení pomáhá v každodenní pracovní agendě.

Stejný názor má i většina českých podnikatelů. Z nejnovějšího průzkumu Raiffeisenbank a Mastercard vyplynulo, že víc než tři pětiny podnikatelů vnímají, že jim zásadním způsobem pomáhá šetřit čas banka, kde mají svůj hlavní účet. Třeba tím, že jako Raiffeisenbank umožňuje založení účtu, jeho správu nebo podání žádosti o podnikatelský úvěr online.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

„S bankou vše řeším online. Nevýslovně to šetří čas. Mám přehled o nasmlouvaných produktech, můžu je měnit, upravovat nebo sjednávat nové. Nutnost návštěvy pobočky v těchto záležitostech bych vnímala jako promarněný čas,“ říká Zuzana Fryaufová s tím, že naopak v případě investování či řešení složitějších situací osobní schůzku uvítá.

Z dat Raiffeisenbank a Mastercard vyplývá, že důraz na digitalizaci v oblasti bankovnictví kladou zejména mladší a začínající podnikatelé. Tři čtvrtiny z nich chtějí všechny, anebo alespoň ty jednodušší záležitosti se svou bankou řešit online. Spolu se zkušenostmi z podnikání pak roste i preference osobního setkávání s bankéřem, a to zejména při řešení složitějších případů.

„Raiffeisenbank je připravena vyhovět oběma skupinám. Jako jedna z mála českých bank nabízíme založení podnikatelského účtu i žádost o podnikatelský úvěr online. Vedle toho mají naši klienti k dispozici i širokou síť poboček, ve kterých mohou se svými podnikatelskými poradci probrat například náročnější požadavky a situace,“ říká ředitel segmentu malých a středních firem Raiffeisenbank Martin Vakoč.

Digitální řešení pro podnikatele od Raiffeisenbank ale nabízí taky spoustu dalších benefitů, jako je například vytvoření terminálu pro přijímání platebních karet přímo z mobilního telefonu nebo možnost zřídit si propojení s účetními systémy pomocí API. „API využíváme hlavně k propojení našeho e-shopu a platební brány. To nám také neskutečně ušetřilo čas,“ uzavírá Zuzana Fryaufová.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

Premium
jiri-rostecky-senta-cermakova-web

Jirka Rostecký: Úspěch v podnikání určuje i naše rodina | Senta Čermáková

Premium
dominik-nabelek-web

Jak se buduje módní značka DON LEMME? | Dominik Nábělek

petr-macek-web

Díky čemu roste aplikace Caflou? | Petr Macek

Premium
pavel-milan-cerny-web

Vybudoval Econea.cz, ale nakonec z ní odešel. Cesta za štěstím Pavla Milana Černého

michaela-steinhauser-web

Růst firmy: Jak ho zvládá Skinners? | Michaela Steinhauser

jindra-dohnal-web

Bez strategického myšlení nemáte v byznysu šanci | Jindra Dohnal (Creatixo)

gabriela-mrkvicova-web

Jak z networkingu dostat maximum pro váš byznys? | Gabriela Mrkvicová (Smart Network)

marek-odehnal-web

Pro rodiče: Jak přemýšlet nad finanční budoucností vašich děti? | Marek Odehnal

Komentáře

Vybraná témata

TOP header

Premium
dominik-stroukal

Byznys pohledem ekonoma. Na co se teď zaměřit a je správný čas na prodej firmy? | Dominik Stroukal

Premium
gabriel-simco-web

Strategie pro úspěšný e-shop krok za krokem | Gabriel Šimčo

Premium
rozhon-bernatek-web

Oba prodali firmu. Oba úplně jinak. Příběhy Vivantisu a Ovečkárny | Martin Rozhoň a Martin Bernátek

Premium
jan-simkanic-web

Deník N: Cesta ze ztráty k provoznímu zisku | Ján Simkanič

Inzerce