Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Od Plesu v Opeře k papírovému království. Jak řeší nástrahy podnikání Zuzana Fryaufová?

inzerce
Před 1 rokem
Zdroj fotky: Archiv Zuzany Fryaufové

„Když jsem poprvé viděla blok ‚30 let svobody‘, hned jsem věděla, že si ho chci koupit. Původně jsem tedy myslela ten jeden blok,“ usmívá se podnikatelka Zuzana Fryaufová. Nakonec ale vše dopadlo jinak a dnes jí patří 40% podíl ve firmě Young_block, která papírové bloky, diáře, fotoalba a další výrobky v Česku ručně vyrábí.

Maminka dvou dětí tak úplně změnila svůj život. Dříve se živila jako PR manažerka a organizátorka eventů: pořádala například Ples v Opeře a řídila vztahy s veřejností a s médii pro organizaci Oktagon MMA. Dnes řeší smlouvy, objednávky, výrobu, cashflow a nejlepším přítelem se jí stalo mobilní bankovnictví od Raiffeisenbank.

„Digitální bankovnictví od Raiffeisenbank pro nás znamená velkou úsporu času a zároveň svobodu. Platit můžu klidně z pláže, hřiště, dílny, ráno i o půlnoci. Poskytuje mi neustálý přehled o tom, čím disponuji a jak se vyvíjí má finanční situace,“ vysvětluje Zuzana Fryaufová, jak jí digitální řešení pomáhá v každodenní pracovní agendě.

Stejný názor má i většina českých podnikatelů. Z nejnovějšího průzkumu Raiffeisenbank a Mastercard vyplynulo, že víc než tři pětiny podnikatelů vnímají, že jim zásadním způsobem pomáhá šetřit čas banka, kde mají svůj hlavní účet. Třeba tím, že jako Raiffeisenbank umožňuje založení účtu, jeho správu nebo podání žádosti o podnikatelský úvěr online.

Inzerce

„S bankou vše řeším online. Nevýslovně to šetří čas. Mám přehled o nasmlouvaných produktech, můžu je měnit, upravovat nebo sjednávat nové. Nutnost návštěvy pobočky v těchto záležitostech bych vnímala jako promarněný čas,“ říká Zuzana Fryaufová s tím, že naopak v případě investování či řešení složitějších situací osobní schůzku uvítá.

Z dat Raiffeisenbank a Mastercard vyplývá, že důraz na digitalizaci v oblasti bankovnictví kladou zejména mladší a začínající podnikatelé. Tři čtvrtiny z nich chtějí všechny, anebo alespoň ty jednodušší záležitosti se svou bankou řešit online. Spolu se zkušenostmi z podnikání pak roste i preference osobního setkávání s bankéřem, a to zejména při řešení složitějších případů.

„Raiffeisenbank je připravena vyhovět oběma skupinám. Jako jedna z mála českých bank nabízíme založení podnikatelského účtu i žádost o podnikatelský úvěr online. Vedle toho mají naši klienti k dispozici i širokou síť poboček, ve kterých mohou se svými podnikatelskými poradci probrat například náročnější požadavky a situace,“ říká ředitel segmentu malých a středních firem Raiffeisenbank Martin Vakoč.

Digitální řešení pro podnikatele od Raiffeisenbank ale nabízí taky spoustu dalších benefitů, jako je například vytvoření terminálu pro přijímání platebních karet přímo z mobilního telefonu nebo možnost zřídit si propojení s účetními systémy pomocí API. „API využíváme hlavně k propojení našeho e-shopu a platební brány. To nám také neskutečně ušetřilo čas,“ uzavírá Zuzana Fryaufová.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Komentáře

Vybraná témata

Nenechte si ujít

petr-macek-web

Vybudoval úspěšný nástroj od nuly a bez investora. Díky čemu Caflou vyrostlo? | Petr Macek

Premium
vladimir-kvas-web

650 milionů ročně. Přesto firma málem zkrachovala | Vladimír Kvaš (Geetoo)

jaroslav-pokorny-web

Jak řídit firmu přes čísla? | Jaroslav Pokorný (ÚČTO.TEAM)

braverman-babinec-web

E-commerce: S čím se nyní potýkají české e-shopy? | Tomáš Braverman a Patrik Babinec

Premium
martin-komarek-web

Sklad pro rychle rostoucí e-shop. Jak ho buduje Grizly.cz? | Martin Komárek

marek-odehnal-web

Jak investuje největší hedge fond světa? | Marek Odehnal

katka-luskova-web

Z korporátu na volnou nohu. Jak rozjet úspěšný byznys? | Jiří Rostecký & Katka Lusková

Premium
gabriela-teissing-web

Expanze do zahraničí za 100 milionů. Jak Creative Dock dobývá svět? | Gabriela Teissing