Inzerce

Inzerce

Obchodní plán a obchodní strategie

Trhy se neustále mění. Obchodování na finančních trzích není stejné jako před deseti lety. Z tohoto důvodu je nutné upravovat obchodní plán a obchodní strategii, aby odpovídaly aktuálním tržním podmínkám.

Forex a CFD trhy jsou velmi volatilní. Obchodníci by se tak měli soustředit na nižší časová období v grafu, protože vyhlašování zpráv může ovlivnit trhy ve velkém stylu. Velká volatilita byla například v letech 2001 a 2008 v době finanční krize a na trhu bylo mnoho obchodních příležitostí.

Jak se chránit před volatilitou na finančních trzích

Obchodníci musí být připraveni na období vysoké volatility. Tato období jsou spojena s důležitými politickými, ekonomickými a finančními událostmi.

Vyhlašování zpráv jako je referendum o Brexitu nebo americké prezidentské volby mají potenciál změnit myšlení obchodníků a jak analyzují trhy.

Nejistota okolo takových událostí je hlavním důvodem, proč tržní volatilita existuje okolo těchto kritických událostí.

Proto je zásadní, aby obchodníci zvážili několik kroků a byli na takové události adekvátně připravení. Mezi tyto kroky patří:

  1. Obchodní plán – vývoj obchodní strategie;
  2. Implementace řízení rizika;
  3. Využívání nástrojů jako je bezrizikový demo účet;
  4. Používání robustního softwaru jako je MetaTrader.

Prvním vitálním krokem je příprava obchodní strategie a obchodního plánu.

Druhým krokem je implementace řízení rizik, které by mělo pokrývat následující aspekty:

  1. Kde budou umístěny pokyny pro zastavení ztrát (Stop Loss)?
  2. Kolik procent z celkového kapitálu je riskováno na jeden obchod?
  3. Jaké riziko je podstupováno za den/týden?
  4. Kolik obchodních pokynů je otevřeno najednou?

Jak si vybrat správnou obchodní strategii

Obchodování na finančních trzích je delikátní záležitost. Na Forexu existuje mnoho nástrojů, které Vám mohou potenciálně pomoci k vyšším ziskům.

Pamatujte, že chcete obchodovat takový systém, který stojí za tu snahu a čas. Každá Forex strategie je unikátní.

Obchodní strategie mohou být následující:

  1. Price action;
  2. Strategie založená na indikátorech;
  3. Kombinace price a action a indikátorů;
  4. Admiral Renko/jakýkoliv offline graf

Nyní víte něco málo o obchodním plánu a obchodní strategii. Nyní je na Vás vytvořit si vlastní obchodní plán pro obchodování na finančních trzích.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

cerny-prokes-web

Výroba hmotného produktu, tvorba e-shopu a práce s invalidy | Jan Prokeš a Jiří Černý

ondrej-hajek-web

Skupování konkurence a rozšiřování podílu na trhu | Ondřej Hájek (eHub.cz)

marek-odehnal-web

Jak se na volné noze posunout na vyšší úroveň? | Investiční poradce Marek Odehnal

Právě vyšlo

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

martin-mates-web

Růst firmy a budování managementu | Martin Mates (Econea.cz)

andrej-kiska-web

Jak získat investora a vybudovat úspěšný startup? | Andrej Kiska (Credo Ventures)

Nejoblíbenější

petr-bena-web

Budoucnost e-commerce a role marketplaces | Petr Bena z Alza.cz

margareta-krizova-web

Margareta Křížová: Rozjezd podnikání, ženy a kariéra, podnikání ve vyšším věku

michal-koubek-web

Jak spočítat náklady na vytvoření managementu firmy? | Michal Koubek

Komentáře

Doporučené články

jakub-lohnisky-web

Jakub Lohniský (Le Premier): Všechno lze urvat. Jenom to chce vášeň

svetlana-tiokova-web

VIDEO: Světlana Tioková (Y Soft): Firemní hodnoty a práce se zaměstnanci

pocitac-ruka-web

Vaše reputace na internetu: Co byste o ní měli vědět?

martin-rozhon-web

8. E-shop Klub: Martin Rozhoň o transakční ekonomice e-shopu, budování managementu firmy, vytváření vlastních značek

Inzerce