Inzerce

Obchodní plán a obchodní strategie

Trhy se neustále mění. Obchodování na finančních trzích není stejné jako před deseti lety. Z tohoto důvodu je nutné upravovat obchodní plán a obchodní strategii, aby odpovídaly aktuálním tržním podmínkám.

Forex a CFD trhy jsou velmi volatilní. Obchodníci by se tak měli soustředit na nižší časová období v grafu, protože vyhlašování zpráv může ovlivnit trhy ve velkém stylu. Velká volatilita byla například v letech 2001 a 2008 v době finanční krize a na trhu bylo mnoho obchodních příležitostí.

Jak se chránit před volatilitou na finančních trzích

Obchodníci musí být připraveni na období vysoké volatility. Tato období jsou spojena s důležitými politickými, ekonomickými a finančními událostmi.

Vyhlašování zpráv jako je referendum o Brexitu nebo americké prezidentské volby mají potenciál změnit myšlení obchodníků a jak analyzují trhy.

Nejistota okolo takových událostí je hlavním důvodem, proč tržní volatilita existuje okolo těchto kritických událostí.

Proto je zásadní, aby obchodníci zvážili několik kroků a byli na takové události adekvátně připravení. Mezi tyto kroky patří:

  1. Obchodní plán – vývoj obchodní strategie;
  2. Implementace řízení rizika;
  3. Využívání nástrojů jako je bezrizikový demo účet;
  4. Používání robustního softwaru jako je MetaTrader.

Prvním vitálním krokem je příprava obchodní strategie a obchodního plánu.

Druhým krokem je implementace řízení rizik, které by mělo pokrývat následující aspekty:

  1. Kde budou umístěny pokyny pro zastavení ztrát (Stop Loss)?
  2. Kolik procent z celkového kapitálu je riskováno na jeden obchod?
  3. Jaké riziko je podstupováno za den/týden?
  4. Kolik obchodních pokynů je otevřeno najednou?

Jak si vybrat správnou obchodní strategii

Obchodování na finančních trzích je delikátní záležitost. Na Forexu existuje mnoho nástrojů, které Vám mohou potenciálně pomoci k vyšším ziskům.

Pamatujte, že chcete obchodovat takový systém, který stojí za tu snahu a čas. Každá Forex strategie je unikátní.

Obchodní strategie mohou být následující:

  1. Price action;
  2. Strategie založená na indikátorech;
  3. Kombinace price a action a indikátorů;
  4. Admiral Renko/jakýkoliv offline graf

Nyní víte něco málo o obchodním plánu a obchodní strategii. Nyní je na Vás vytvořit si vlastní obchodní plán pro obchodování na finančních trzích.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

jiri-hlavka-web

Obalové materiály: Aktuální situace na trhu a jak na nich ušetřit? | Jiří Hlávka (Packung)

konstantin-margaretis-web

Řízení rychle rostoucí firmy | Konstantin Margaretis (Skladon)

jaroslav-baier-web

Expanze do zahraničí: Jak ji zvládnout po právní stránce? | Jaroslav Baier

Právě vyšlo

martin-kames-web

Rozjezd e-shopu, nákup zboží, B2B byznys | Martin Kameš (Espeon)

ondrej-koudela-web

Nejčastější chyby při řízení menších firem | Ondřej Koudela

petr-pilin-web

Růst firmy a její řízení | Petr Pilin (iPodnik)

Nejoblíbenější

zdenek-jahoda-web

30 let v byznysu, budování značky Emco, řízení lidí | Zdeněk Jahoda

miroslav-tesar-web

Stabilizace rozpadající se firmy | Miroslav Tesař (Astratex)

michal-koubek-web

Jak získat bankovní úvěr pro váš e-shop? | Michal Koubek

Komentáře

TOP obsah

juraj-sutoris-web

Juraj Sutoris: Krach v podnikání, pád na dno, drogová závislost

petr-borkovec-web

Vize a strategie firmy, práce s OKR | Petr Borkovec (Partners)

jitka-dvorakova-web

Jitka Dvořáková: Finanční řízení CZC.cz, zdroje růstu do budoucna, manažerské myšlení

martin-hausenblas-web

Martin Hausenblas (ADLER): Strategie v podnikání, řízení firmy, zvládání krize