Inzerce

Obchodní plán a obchodní strategie

Trhy se neustále mění. Obchodování na finančních trzích není stejné jako před deseti lety. Z tohoto důvodu je nutné upravovat obchodní plán a obchodní strategii, aby odpovídaly aktuálním tržním podmínkám.

Inzerce

Forex a CFD trhy jsou velmi volatilní. Obchodníci by se tak měli soustředit na nižší časová období v grafu, protože vyhlašování zpráv může ovlivnit trhy ve velkém stylu. Velká volatilita byla například v letech 2001 a 2008 v době finanční krize a na trhu bylo mnoho obchodních příležitostí.

Jak se chránit před volatilitou na finančních trzích

Obchodníci musí být připraveni na období vysoké volatility. Tato období jsou spojena s důležitými politickými, ekonomickými a finančními událostmi.

Vyhlašování zpráv jako je referendum o Brexitu nebo americké prezidentské volby mají potenciál změnit myšlení obchodníků a jak analyzují trhy.

Nejistota okolo takových událostí je hlavním důvodem, proč tržní volatilita existuje okolo těchto kritických událostí.

Proto je zásadní, aby obchodníci zvážili několik kroků a byli na takové události adekvátně připravení. Mezi tyto kroky patří:

  1. Obchodní plán – vývoj obchodní strategie;
  2. Implementace řízení rizika;
  3. Využívání nástrojů jako je bezrizikový demo účet;
  4. Používání robustního softwaru jako je MetaTrader.

Prvním vitálním krokem je příprava obchodní strategie a obchodního plánu.

Druhým krokem je implementace řízení rizik, které by mělo pokrývat následující aspekty:

  1. Kde budou umístěny pokyny pro zastavení ztrát (Stop Loss)?
  2. Kolik procent z celkového kapitálu je riskováno na jeden obchod?
  3. Jaké riziko je podstupováno za den/týden?
  4. Kolik obchodních pokynů je otevřeno najednou?

Jak si vybrat správnou obchodní strategii

Obchodování na finančních trzích je delikátní záležitost. Na Forexu existuje mnoho nástrojů, které Vám mohou potenciálně pomoci k vyšším ziskům.

Pamatujte, že chcete obchodovat takový systém, který stojí za tu snahu a čas. Každá Forex strategie je unikátní.

Obchodní strategie mohou být následující:

  1. Price action;
  2. Strategie založená na indikátorech;
  3. Kombinace price a action a indikátorů;
  4. Admiral Renko/jakýkoliv offline graf

Nyní víte něco málo o obchodním plánu a obchodní strategii. Nyní je na Vás vytvořit si vlastní obchodní plán pro obchodování na finančních trzích.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

petr-pilin-web

Cloud pro firmy: Jak probíhá migrace? | Petr Pilin (iPodnik)

pavel-fara

On-line kurzy v Česku: Co spojuje ty nejlepší? | Pavel Fara (KurzyProRadost.cz)

vit-endler-web

Dluhy: Jak díky nim dosáhnout finanční nezávislosti? | Vít Endler (finGOOD.cz)

Právě vyšlo

petr-horak-web

Petr Horák (PPL CZ): Řízení firmy, budoucnost logistiky, firemní kultura

lukas-kovac-web

Rozjezd Qerka, B2B prodej, získávání investorů | Lukáš Kovač

martin-stanovsky-web

Řízení cashflow digitální agentury | Martin Stanovský

Nejoblíbenější

jaroslav-baier-web

Prodej firmy: Jak ho zvládnout? | Jaroslav Baier

jaroslav-kaucky-web

Úspěchy a pády e-shopů s módou | Jaroslav Kaucký (Bibloo, UrbanStore.cz)

vit-endler-web

Jak si sestavit osobní rozpočet? | Vít Endler (finGOOD.cz)

Komentáře

TOP obsah

janka-chudlikova-web

Janka Chudlíková: Byznys lektorky na volné noze, tvorba on-line produktů, dva neúspěšné starty podnikání

vit-endler-web

Jak si sestavit osobní rozpočet? | Vít Endler (finGOOD.cz)

jitka-dvorakova-web

Jitka Dvořáková: Finanční řízení CZC.cz, zdroje růstu do budoucna, manažerské myšlení

jiri-hlavenka-web

Jiří Hlavenka: Začátky podnikání na českém internetu, (ne)úspěch inovací, nápady na podnikání