Inzerce

Inzerce

Obchodní plán a obchodní strategie

Trhy se neustále mění. Obchodování na finančních trzích není stejné jako před deseti lety. Z tohoto důvodu je nutné upravovat obchodní plán a obchodní strategii, aby odpovídaly aktuálním tržním podmínkám.

Forex a CFD trhy jsou velmi volatilní. Obchodníci by se tak měli soustředit na nižší časová období v grafu, protože vyhlašování zpráv může ovlivnit trhy ve velkém stylu. Velká volatilita byla například v letech 2001 a 2008 v době finanční krize a na trhu bylo mnoho obchodních příležitostí.

Jak se chránit před volatilitou na finančních trzích

Obchodníci musí být připraveni na období vysoké volatility. Tato období jsou spojena s důležitými politickými, ekonomickými a finančními událostmi.

Vyhlašování zpráv jako je referendum o Brexitu nebo americké prezidentské volby mají potenciál změnit myšlení obchodníků a jak analyzují trhy.

Nejistota okolo takových událostí je hlavním důvodem, proč tržní volatilita existuje okolo těchto kritických událostí.

Proto je zásadní, aby obchodníci zvážili několik kroků a byli na takové události adekvátně připravení. Mezi tyto kroky patří:

  1. Obchodní plán – vývoj obchodní strategie;
  2. Implementace řízení rizika;
  3. Využívání nástrojů jako je bezrizikový demo účet;
  4. Používání robustního softwaru jako je MetaTrader.

Prvním vitálním krokem je příprava obchodní strategie a obchodního plánu.

Druhým krokem je implementace řízení rizik, které by mělo pokrývat následující aspekty:

  1. Kde budou umístěny pokyny pro zastavení ztrát (Stop Loss)?
  2. Kolik procent z celkového kapitálu je riskováno na jeden obchod?
  3. Jaké riziko je podstupováno za den/týden?
  4. Kolik obchodních pokynů je otevřeno najednou?

Jak si vybrat správnou obchodní strategii

Obchodování na finančních trzích je delikátní záležitost. Na Forexu existuje mnoho nástrojů, které Vám mohou potenciálně pomoci k vyšším ziskům.

Pamatujte, že chcete obchodovat takový systém, který stojí za tu snahu a čas. Každá Forex strategie je unikátní.

Obchodní strategie mohou být následující:

  1. Price action;
  2. Strategie založená na indikátorech;
  3. Kombinace price a action a indikátorů;
  4. Admiral Renko/jakýkoliv offline graf

Nyní víte něco málo o obchodním plánu a obchodní strategii. Nyní je na Vás vytvořit si vlastní obchodní plán pro obchodování na finančních trzích.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

max-kovar-web

Skladník e-shopu: Jak se připravit na sezónu a jak řídit sklad? | Max Kovář (Skladon)

vit-endler-web

Jsou e-shopy zajímavé pro investory? | Vít Endler (finGOOD.cz)

ales-skoupy-web

Nábor zaměstnanců do firmy bez HR oddělení | Aleš Skoupý (In creative)

Právě vyšlo

martina-jiraskova-web

Nejstarší kamenná prodejna v Česku | Martina Jirásková (Moser)

tomas-malovec-web

Rozjezd nové firmy a vydělávání peněz od začátku | Tomáš Malovec (Born Digital)

marek-dvorak-web

Jak se dělá úspěšná videoreklama? | Marek Dvořák (Markusfilm)

Nejoblíbenější

petr-borkovec-web

Vize a strategie firmy, práce s OKR | Petr Borkovec (Partners)

pavel-minar-web

Procesní řízení, systém práce a růst v podnikání na volné noze | Pavel Minář

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

Komentáře

Doporučené články

jiri-jemelka-web

Jiří Jemelka: Jak úspěšně předat vedení firmy svému nástupci?

Google PageRank

K čemu je Google PageRank?

pavel-barnet-web

Pavel Barnet: Jak najít a vést svoje zaměstnance?

jura-ibl-web

Jura Ibl: Jak se vyvíjí Malá pokladna a kde jsou chyby EET?

Inzerce