Inzerce

Obchodní plán a obchodní strategie

Trhy se neustále mění. Obchodování na finančních trzích není stejné jako před deseti lety. Z tohoto důvodu je nutné upravovat obchodní plán a obchodní strategii, aby odpovídaly aktuálním tržním podmínkám.

Inzerce

Forex a CFD trhy jsou velmi volatilní. Obchodníci by se tak měli soustředit na nižší časová období v grafu, protože vyhlašování zpráv může ovlivnit trhy ve velkém stylu. Velká volatilita byla například v letech 2001 a 2008 v době finanční krize a na trhu bylo mnoho obchodních příležitostí.

Jak se chránit před volatilitou na finančních trzích

Obchodníci musí být připraveni na období vysoké volatility. Tato období jsou spojena s důležitými politickými, ekonomickými a finančními událostmi.

Vyhlašování zpráv jako je referendum o Brexitu nebo americké prezidentské volby mají potenciál změnit myšlení obchodníků a jak analyzují trhy.

Nejistota okolo takových událostí je hlavním důvodem, proč tržní volatilita existuje okolo těchto kritických událostí.

Proto je zásadní, aby obchodníci zvážili několik kroků a byli na takové události adekvátně připravení. Mezi tyto kroky patří:

  1. Obchodní plán – vývoj obchodní strategie;
  2. Implementace řízení rizika;
  3. Využívání nástrojů jako je bezrizikový demo účet;
  4. Používání robustního softwaru jako je MetaTrader.

Prvním vitálním krokem je příprava obchodní strategie a obchodního plánu.

Druhým krokem je implementace řízení rizik, které by mělo pokrývat následující aspekty:

  1. Kde budou umístěny pokyny pro zastavení ztrát (Stop Loss)?
  2. Kolik procent z celkového kapitálu je riskováno na jeden obchod?
  3. Jaké riziko je podstupováno za den/týden?
  4. Kolik obchodních pokynů je otevřeno najednou?

Jak si vybrat správnou obchodní strategii

Obchodování na finančních trzích je delikátní záležitost. Na Forexu existuje mnoho nástrojů, které Vám mohou potenciálně pomoci k vyšším ziskům.

Pamatujte, že chcete obchodovat takový systém, který stojí za tu snahu a čas. Každá Forex strategie je unikátní.

Obchodní strategie mohou být následující:

  1. Price action;
  2. Strategie založená na indikátorech;
  3. Kombinace price a action a indikátorů;
  4. Admiral Renko/jakýkoliv offline graf

Nyní víte něco málo o obchodním plánu a obchodní strategii. Nyní je na Vás vytvořit si vlastní obchodní plán pro obchodování na finančních trzích.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

kafka-pelanek-web

Předání firmy nástupci | Daniel Kafka & Radim Pelánek (Fragile)

adam-soukal-web

Pohledávky e-shopů, financování a budoucnost e-commerce | Adam Šoukal (Roger)

adam-kratochvil-web

Krabice na zboží. Proč je e-shopy neřeší efektivně? | Adam Kratochvíl (Box48.cz)

Právě vyšlo

michal-macourek-web

Vstup retailové firmy do on-linu | Michal Macourek (BENU)

ivo-toman-web

Ivo Toman: 30 let podnikání, 100 projektů. Které uspěly a proč?

marek-odehnal-web

Emoce v investování: Jak je zvládnout? | Marek Odehnal

Nejoblíbenější

zdenek-jahoda-web

30 let v byznysu, budování značky Emco, řízení lidí | Zdeněk Jahoda

miroslav-tesar-web

Stabilizace rozpadající se firmy | Miroslav Tesař (Astratex)

michal-koubek-web

Jak získat bankovní úvěr pro váš e-shop? | Michal Koubek

Komentáře

TOP obsah

jan-moudrik-web

Jan Moudřík: Jak Alza.cz expanduje do zahraničí?

martin-kasa-web

Martin Kasa: Investice do startupů, nemovitostí i bitcoinů, byznys s Pilulkou, ochrana spotřebitele

oliver-dlouhy-web

Oliver Dlouhý (Kiwi.com): Rychlý růst firmy, budování managementu, spolupráce s investory

andrej-kiska-web

Jak získat investora a vybudovat úspěšný startup? | Andrej Kiska (Credo Ventures)