Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Obchodiště.cz: Najděte vhodný sortiment pro váš e-shop

inzerce
Před 5 roky

Shoptet na konci loňského roku spustil projekt Obchodiště, který propojuje dodavatele a e-shopaře. Aktuálně na něm najdete přes 2 000 velkoobchodů a bezmála 4 000 produktů. „Je to skvělý impulz a portál pro ty, kdo hledají sortiment pro svůj rozjíždějící e-shop nebo prodejnu,“ říká lihovarník Martin Žufánek, jehož sortiment tu majitelé e-shopů můžou nakoupit taky.

Se Shoptetem letos oslavíme deset let na trhu a právě díky téhle dlouholeté praxi víme, jak těžko e-shopy hledají velkoobchodní dodavatele. A taky to, že najít ty spolehlivé a férové je pro e-shopaře klíčové a často taky pěkně zdlouhavé. Právě proto jsme spustili novou B2B platformu Obchodiště.

„Dřív museli e-shopaři jednotlivě obepisovat dodavatele, čekat na odpovědi, pak na zaslání katalogu a ve výsledku kolikrát stejně kupovali zajíce v pytli. Na Obchodišti tenhle proces zabere zlomek času – vyberete dodavatele, prohlédnete produkty a objednáte,“vysvětluje šéf Shoptetu Miroslav Uďan.

Přes 600 obchodů na jednom místě

Po půl roce od spuštění je na Obchodišti přes 600 velkoobchodů a od května na něm najdete i sekci s nabídkou produktů z nejrůznějších kategorií od elektroniky a oblečení přes potraviny a dětské zboží až po alkohol. V téhle kategorii nechybí ani produkty slavného rodinného ovocného lihovaru Žufánek.

Inzerce

„Obchodiště bereme jako skvělý impulz a portál pro ty, kdo hledají sortiment pro svůj rozjíždějící e-shop nebo prodejnu. Na jednom místě dokáže najít všechny potencionální dodavatele sortimentu, kteří by se mu pro jeho podnikání hodili,”říká Martin Žufánek. Jeho firma má pro velkoobchodní zákazníky připravený slevový program odstupňovaný podle objemu dané objednávky. „Každou objednávku připravujeme na míru, protože každý odběratel má trochu jiné představy a požadavky,“ dodává.

Modernizace trhu a kvalitnější zboží

Shoptet má s Obchodištěm velké plány. Chce z něj udělat největší portál zaměřený na velkoobchody v Česku, zmodernizovat trh a navíc ho nasytit kvalitnějším zbožím. „Pro majitele e-shopu je dnes jednodušší nechat si dovézt věci z Číny, než hledat malé české výrobce. Právě to se ale teď mění. A vzhledem k tomu, že lidé chtějí kvalitnější a kvalitnější zboží, věřím, že Obchodiště otevře cestu i tomu,” doplňuje Miroslav Uďan.

Dodáme už jen to, že registrace a služby na Obchodišti jsou pro velkoobchody i odběratele zdarma.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Komentáře

Vybraná témata

Nenechte si ujít

konstantin-margaretis-web

Posílá zboží do 180 zemí a sbírá světová ocenění. Jak se buduje Skladon? | Konstantin Margaretis

jiri-jemelka-web

Loni řídili 113 firem s tržbami 21 miliard. Jak se dostávají z krizí? | Jiří Jemelka (JPF)

juraj-harkabuzik-web

Outsourcing v podnikání: Kdy dává smysl? | Juraj Harkabuzík (CustomerHero)

petr-macek-web

Vybudoval úspěšný nástroj od nuly a bez investora. Díky čemu Caflou vyrostlo? | Petr Macek

jaroslav-pokorny-web

Jak řídit firmu přes čísla? | Jaroslav Pokorný (ÚČTO.TEAM)

marek-odehnal-web

Jak investuje největší hedge fond světa? | Marek Odehnal

jiri-jemelka-web

Do čeho ve firmě investovat peníze? | Jiří Jemelka (JPF)

kovar-gabco-web

Fulfillment: Je pro každého? A co firmy se specifickými produkty? | Max Kovář a Roman Gabčo (Skladon)