Shoptet na konci loňského roku spustil projekt Obchodiště, který propojuje dodavatele a e-shopaře. Aktuálně na něm najdete přes 2 000 velkoobchodů a bezmála 4 000 produktů. „Je to skvělý impulz a portál pro ty, kdo hledají sortiment pro svůj rozjíždějící e-shop nebo prodejnu,“ říká lihovarník Martin Žufánek, jehož sortiment tu majitelé e-shopů můžou nakoupit taky.
Se Shoptetem letos oslavíme deset let na trhu a právě díky téhle dlouholeté praxi víme, jak těžko e-shopy hledají velkoobchodní dodavatele. A taky to, že najít ty spolehlivé a férové je pro e-shopaře klíčové a často taky pěkně zdlouhavé. Právě proto jsme spustili novou B2B platformu Obchodiště.
„Dřív museli e-shopaři jednotlivě obepisovat dodavatele, čekat na odpovědi, pak na zaslání katalogu a ve výsledku kolikrát stejně kupovali zajíce v pytli. Na Obchodišti tenhle proces zabere zlomek času – vyberete dodavatele, prohlédnete produkty a objednáte,“vysvětluje šéf Shoptetu Miroslav Uďan.
Po půl roce od spuštění je na Obchodišti přes 600 velkoobchodů a od května na něm najdete i sekci s nabídkou produktů z nejrůznějších kategorií od elektroniky a oblečení přes potraviny a dětské zboží až po alkohol. V téhle kategorii nechybí ani produkty slavného rodinného ovocného lihovaru Žufánek.
„Obchodiště bereme jako skvělý impulz a portál pro ty, kdo hledají sortiment pro svůj rozjíždějící e-shop nebo prodejnu. Na jednom místě dokáže najít všechny potencionální dodavatele sortimentu, kteří by se mu pro jeho podnikání hodili,”říká Martin Žufánek. Jeho firma má pro velkoobchodní zákazníky připravený slevový program odstupňovaný podle objemu dané objednávky. „Každou objednávku připravujeme na míru, protože každý odběratel má trochu jiné představy a požadavky,“ dodává.
Shoptet má s Obchodištěm velké plány. Chce z něj udělat největší portál zaměřený na velkoobchody v Česku, zmodernizovat trh a navíc ho nasytit kvalitnějším zbožím. „Pro majitele e-shopu je dnes jednodušší nechat si dovézt věci z Číny, než hledat malé české výrobce. Právě to se ale teď mění. A vzhledem k tomu, že lidé chtějí kvalitnější a kvalitnější zboží, věřím, že Obchodiště otevře cestu i tomu,” doplňuje Miroslav Uďan.
Dodáme už jen to, že registrace a služby na Obchodišti jsou pro velkoobchody i odběratele zdarma.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.