Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

Nezaplacené faktury? Obraťte se na právníka, za kterého neplatíte

Dluží i vám někdo za nezaplacenou fakturu? Zoufat nemusíte, i přes nepříjemnost situace jsou nějaké možnosti, jak snadno peníze získat. Protože za právníka vždy platit nemusíte!

Co dělat při nezaplacené faktuře?

Jednou z variant je, že se obrátíte na běžného právníka, který vám v téhle nepříjemné situaci sice může pomoci, jeho služby jsou však povětšinou velmi drahé a výsledek je vždy nejistý.

Můžete tedy zkusit variantu druhou, právníka, za kterého neplatíte. Společnost Vaše nároky.cz, která funguje na principu NO WIN NO FEE přesně takové spolupracující právníky má. Zdarma posoudí váš případ, převezmou za vás veškerou komunikaci a v případě soudního jednání vás budou u soudu zastupovat.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Předem domluvená odměna (5 – 25 % ze získaných peněz) společnosti náleží pouze v případě, že se jim pro vás nakonec peníze podaří získat. Opačném případě nic neplatíte! Vy sami tedy neriskujete, nemáte co ztratit a můžete pouze získat!

Společnost je na trhu navíc už od roku 2013 a již se jí podařilo pomoci desítkám tisíc klientů, zkušeností májí tedy více než dost.

Co je k vymáhání nároku potřeba?

Pro to, abyste mohli svůj nárok vymáhat, potřebujete mít smlouvu/objednávací listinu, případně cokoliv, co dokazuje, že k objednávce zboží nebo služeb došlo, že mezivámi a odběratelem existoval právní vztah.

Důležitý je poté i důkaz, že jste zboží nebo službu dodali nebo provedli. Zcela jistě to ulehčí případné dokazování.

Jak se chránit do budoucna?

Chybami se člověk učí a možná není od věci do dalších smluv zahrnout informaci o úroku z prodlení. Ten může činit 8-10 % za rok. Což se dlužníkovi může, při dlouhém odkládání platby, pěkně prodražit.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

jiri-peslar-web

Jak dosáhnout svých snů? | Jiří Peslar

petr-macek-web

Řízení firem: Jak se mění a co byste měli vědět? | Petr Macek (Caflou)

lukas-chadraba-web

Budoucnost internetu: Co Immersive tech, Metaverse a web3 znamenají pro firmy? | Lukáš Chadraba (DesignDev)

Právě vyšlo

Premium
tomas-matejcek-web

Systém odměňování zaměstnanců: Jak funguje v Megapixelu? | Tomáš Matějček

Premium
adam-kolesa-web

Jak hledat prostor pro další růst? Takhle to dělá Dáme jídlo | Adam Kolesa

tomas-mitana-web

Největší technologické překážky v růstu e-shopů | Tomáš Mitana (Shoptet)

Nejoblíbenější

Premium
rozhon-bernatek-web

Oba prodali firmu. Oba úplně jinak. Příběhy Vivantisu a Ovečkárny | Martin Rozhoň a Martin Bernátek

Premium
jan-hanus-web

Řídil firmy jako Mall či Kostelecké uzeniny. Co se naučil o zvládání krizí a transformací? | Jan Hanuš

Premium
bednar-dlouhy-web

2 miliardáři, 2 přístupy k řízení firmy. V čem se liší Shipmonk a Kiwi.com? | Jan Bednář a Oliver Dlouhý

Komentáře

TOP header

Premium
dalibor-dedek-web

Dalibor Dědek: Jak vybudoval Jablotron?

Premium
vit-horky-web

Jak prodat firmu? Příběh Brand Embassy | Vít Horký

Premium
petr-ludwig-web

Petr Ludwig: 18 let v byznysu a kampaň s dosahem 1,3 miliardy lidí

Premium
john-vanhara-web

John Vanhara: Růst firmy, zaměření na zisk, výběr a řízení lidí

Inzerce