Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

Nápady, jak uspořit za základní reklamní sestavy

Reklama vládne jakémukoli byznysu, proto není radno ji podcenit. A zde se vám otevírají dvě možnosti. Buď si reklamní kampaně budete vytvářet sami, nebo je svěříte do rukou profesionálům.

Díky školení marketingu lze získat znalosti, které vám budou užitečné po mnoho let. Je však nutné počítat s tím, že trendy v oblasti PPC reklamy, SEO a příbuzných oblastech se poměrně rychle mění, takže je třeba „držet“ s nimi krok. Pokročilejší postupy však většinou vyžadují profesionální přístup a hlubší znalosti, které nabízí specialisté v podobě externích agentur. V tomto případě je však nutné vynakládat každý měsíc určitý paušál za poskytované služby. Kterou cestou se tedy vydat?

Kdy se vyplatí školení marketingu?

Vezměme si pro lepší představu jeden příklad PPC reklamy. Dejme tomu, že plánujete spustit základní kampaň o dvou reklamních sestavách, což je v dnešní době vcelku běžný postup. Následují jednoduché počty:

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Správa na reklamní systémy Adwords a Sklik stojí cca 4000 korun měsíčně, což může zejména v případě menších internetových obchodů představovat značnou finanční zátěž. Díky tomuto kroku je však možné ušetřit například 8000 korun měsíčně, jestliže budete chtít využít obě vyhledávací sítě. Roční úspora bude v našem modelovém příkladu činit až neuvěřitelných 96000 korun, a to pouze v případě jedné kampaně o dvou reklamních sestavách. A to rozhodně není zanedbatelná částka, kterou můžete investovat do dalšího rozvoje svého byznysu.

Pokud nevyužíváte možností až příliš složitých reklamních kampaní využívajících skriptů v AdWords, nebo dynamický remarketing, jehož nastavení je pro běžného uživatele až příliš komplikovanou záležitostí, můžete si základní reklamní kampaně nastavit ve vyhledávací síti AdWords a Sklik svépomocí. Takové základní nastavení je poměrně jednoduché, stačí pouze dobře vědět, jak na to. A z toho důvodu jsou vhodná školení marketingu, jehož celkové náklady mohu být pouze zlomkem oproti paušálu placenému externí specializované firmě.

Kdy raději využít služeb odborníků?

Školení však není řešením pro každou situaci. Každý majitel firmy má na starost tolik činností, že mnohdy nemá čas ani energii na aktivity, kterým ne zcela rozumí. V takovém případě je samozřejmě lepší svěřit se do rukou specialistů, jejichž know-how může být vskutku k nezaplacení. Každý totiž nemůže umět všechno a pokročilejší marketingové strategie a postupy mohou být příliš velkým soustem nejen pro začínajícího podnikatele, který může svůj cenný čas využít mnohem efektivněji, s větším ziskem.

Ať už se rozhodnete jakkoli, pamatujte na to, že základem je dobře navržená reklamní kampaň, která vyvolá žádoucí efekt a více uskutečněných nákupů konverzí (poptávek, nákupů, atd.).

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

tomas-mitana-web

Největší technologické překážky v růstu e-shopů | Tomáš Mitana (Shoptet)

jiri-kawulok-web

E-commerce v Česku: Co ji čeká a jak se připravit? | Jiří Kawulok (Lemonero)

jiri-peslar-web

Jak dosáhnout svých snů? | Jiří Peslar

Právě vyšlo

Premium
adam-kolesa-web

Jak hledat prostor pro další růst? Takhle to dělá Dáme jídlo | Adam Kolesa

Premium
petr-cernansky-web

Má prý zákaznickou podporu lepší než většina e-shopů. Jak ji Rybízák dělá? | Petr Čerňanský

ruslan-skopal-web

Jak zvýšit ziskovost e-shopu? | Ruslan Skopal (Trenýrkárna.cz)

Nejoblíbenější

Premium
rozhon-bernatek-web

Oba prodali firmu. Oba úplně jinak. Příběhy Vivantisu a Ovečkárny | Martin Rozhoň a Martin Bernátek

Premium
jan-hanus-web

Řídil firmy jako Mall či Kostelecké uzeniny. Co se naučil o zvládání krizí a transformací? | Jan Hanuš

Premium
bednar-dlouhy-web

2 miliardáři, 2 přístupy k řízení firmy. V čem se liší Shipmonk a Kiwi.com? | Jan Bednář a Oliver Dlouhý

Komentáře

TOP header

Premium
ondrej-fryc-web

Ondřej Fryc: Budování managementu firmy (Mall, Reflex Capital)

jitka-dvorakova

Jitka Dvořáková živě na E-shop Klubu. Co prozradila o řízení CZC.cz?

Premium
alex-mlatilik-web

Zľavomatu hrozilo zavření a musel se vybudovat skoro od nuly | Aleš Mlátilík

Premium
lukas-antos-web

Lukáš Antoš (Rohlík.cz): Zaměřte firmu na zákazníka

Inzerce