Inspirace pro vaše podnikání a marketing

Nápady, jak uspořit za základní reklamní sestavy

Komerční sdělení

Reklama vládne jakémukoli byznysu, proto není radno ji podcenit. A zde se vám otevírají dvě možnosti. Buď si reklamní kampaně budete vytvářet sami, nebo je svěříte do rukou profesionálům.

Díky školení marketingu lze získat znalosti, které vám budou užitečné po mnoho let. Je však nutné počítat s tím, že trendy v oblasti PPC reklamy, SEO a příbuzných oblastech se poměrně rychle mění, takže je třeba „držet“ s nimi krok. Pokročilejší postupy však většinou vyžadují profesionální přístup a hlubší znalosti, které nabízí specialisté v podobě externích agentur. V tomto případě je však nutné vynakládat každý měsíc určitý paušál za poskytované služby. Kterou cestou se tedy vydat?

Kdy se vyplatí školení marketingu?

Vezměme si pro lepší představu jeden příklad PPC reklamy. Dejme tomu, že plánujete spustit základní kampaň o dvou reklamních sestavách, což je v dnešní době vcelku běžný postup. Následují jednoduché počty:

Správa na reklamní systémy Adwords a Sklik stojí cca 4000 korun měsíčně, což může zejména v případě menších internetových obchodů představovat značnou finanční zátěž. Díky tomuto kroku je však možné ušetřit například 8000 korun měsíčně, jestliže budete chtít využít obě vyhledávací sítě. Roční úspora bude v našem modelovém příkladu činit až neuvěřitelných 96000 korun, a to pouze v případě jedné kampaně o dvou reklamních sestavách. A to rozhodně není zanedbatelná částka, kterou můžete investovat do dalšího rozvoje svého byznysu.

Pokud nevyužíváte možností až příliš složitých reklamních kampaní využívajících skriptů v AdWords, nebo dynamický remarketing, jehož nastavení je pro běžného uživatele až příliš komplikovanou záležitostí, můžete si základní reklamní kampaně nastavit ve vyhledávací síti AdWords a Sklik svépomocí. Takové základní nastavení je poměrně jednoduché, stačí pouze dobře vědět, jak na to. A z toho důvodu jsou vhodná školení marketingu, jehož celkové náklady mohu být pouze zlomkem oproti paušálu placenému externí specializované firmě.

Kdy raději využít služeb odborníků?

Školení však není řešením pro každou situaci. Každý majitel firmy má na starost tolik činností, že mnohdy nemá čas ani energii na aktivity, kterým ne zcela rozumí. V takovém případě je samozřejmě lepší svěřit se do rukou specialistů, jejichž know-how může být vskutku k nezaplacení. Každý totiž nemůže umět všechno a pokročilejší marketingové strategie a postupy mohou být příliš velkým soustem nejen pro začínajícího podnikatele, který může svůj cenný čas využít mnohem efektivněji, s větším ziskem.

Ať už se rozhodnete jakkoli, pamatujte na to, že základem je dobře navržená reklamní kampaň, která vyvolá žádoucí efekt a více uskutečněných nákupů konverzí (poptávek, nákupů, atd.).

Okomentovat článek

Sdílejte článek přátelům:

Autor: inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Skrýt reklamu