Inzerce

Nápad na zakázku. Co dělá ideamaker?

Ptáte se, kdo se skrývá pod honosným označením pracovní pozice Idea Maker? Je to člověk zběhlý v digitálním marketingu, který je kreativní za každé situace a posedlý touhou pomoci realizovat přání svých klientů.

Inzerce

Kdy přichází čas obrátit se na Idea Makera? Když chceme ve firmě něco změnit, slogany, popisky, nové domény, celé webové stránky, uvést nový produkt, ale vůbec nevíme, jak na to. Máme-li hrubou představu, ale nejsme schopni se posunout o krok vpřed. A především v okamžiku, kdy již situaci chceme zabalit, protože stejně nic třeskutého nevymyslíme a poníženě zvažujeme rezignaci. To je okamžik najít si svého Idea Makera, který nám vlije novou krev do žil a pomůže přeměnit naše představy ve skutečnost.

K čemu je Idea Maker dobrý?

Co by měl zvládat Idea Maker? Především by měl mít v malíčku digitální prostředí, sociální sítě, SEO problematiku a poradit si s tvorbou textů. Znát chování respondentů na internetu i v tištěných mediích. Lehce vytvořit analýzu současného stavu, koncept vizí a předpokladů a podílet se na samotné realizaci změny v oblasti propagaci firmy.

Jak najít toho pravého?

Jak poznat toho svého Idea Makera? Musíte si lidsky sednout, splynout v myšlení a ve vidění obchodního světa. Nebo alespoň trošku. Ideálně cítit touhu a nadšení v diskuzi s tímto člověkem, který dokáže pokládat správné otázky na míru požadovaného projektu. Trpělivě odpovídat i na zdánlivě zbytečné dotazy. Aktivní Idea Makera Vás chce poznat důkladně, aby mohlo svou práci odvést co nejlépe.

Jak proměníme sny ve skutečnost?

Jak bude spolupráce probíhat a co po mě bude Idea Maker chtít? Základní je ujasnit si, co chci já jako podnikatel. Od toho se bude odvíjet vše ostatní. Aby byla má idea zpracovaná nedostižně a originálně je třeba si upřesnit základní prvky, kterými jsou vlastnosti a specifika služby či produktu o který se bude jednat, s jakou počítám oblastí zaměření, zda-li zůstanu při zemi jen České republice nebo se rozletím do celého světa a kdo jej bude potřebovat – mladší generace nebo senioři, vzdělaní či vyučení, ženy nebo muži. A na základě těchto pilířů obohacených o všechny související informace ze společných diskuzí a jednání, už všestranný Idea Maker vykouzlí z našeho podnikání skutečnou pohádku.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

martin-jecmen-web

Z B2C do B2B. Jak začít prodávat firemním zákazníkům? | Martin Ječmen (BazarovéRegály.cz)

marek-odehnal-web

Finanční krize: Co se z nich můžeme naučit pro naše investování? | Marek Odehnal

marketa-danisova-web

Nejčastější chyby v e-mail marketingu | Markéta Danišová (SmartEmailing.cz)

Právě vyšlo

max-kovar-web

Jak se staví sklad? | Max Kovář (Skladon)

pavla-arnoldova-web

Hledání nových zaměstnanců do digitální agentury | Pavla Arnoldová (Fragile)

vit-endler-web

Aktuálně v e-commerce: Na čem teď pracovat? | Vít Endler (finGOOD.cz)

Nejoblíbenější

zdenek-jahoda-web

30 let v byznysu, budování značky Emco, řízení lidí | Zdeněk Jahoda

miroslav-tesar-web

Stabilizace rozpadající se firmy | Miroslav Tesař (Astratex)

michal-koubek-web

Jak získat bankovní úvěr pro váš e-shop? | Michal Koubek

Komentáře

TOP obsah

frantisek-suchan-web

Bez frází: Rozjezd úspěšného projektu, tvorba a monetizace obsahu | František Suchan

zdenek-jahoda-web

30 let v byznysu, budování značky Emco, řízení lidí | Zdeněk Jahoda

miroslav-tesar-web

Stabilizace rozpadající se firmy | Miroslav Tesař (Astratex)

michal-koubek-web

Jak získat bankovní úvěr pro váš e-shop? | Michal Koubek