Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Inspirujte se a vytvořte úspěšnou strategii pro Váš byznys
Získejte ihned použitelné praktické tipy, jak zefektivnit Vaše podnikání
Učte se od Vašich nových mentorů- TOP byznysmenů
Zjistit více

Inzerce

Nápad na zakázku. Co dělá ideamaker?

Ptáte se, kdo se skrývá pod honosným označením pracovní pozice Idea Maker? Je to člověk zběhlý v digitálním marketingu, který je kreativní za každé situace a posedlý touhou pomoci realizovat přání svých klientů.

Kdy přichází čas obrátit se na Idea Makera? Když chceme ve firmě něco změnit, slogany, popisky, nové domény, celé webové stránky, uvést nový produkt, ale vůbec nevíme, jak na to. Máme-li hrubou představu, ale nejsme schopni se posunout o krok vpřed. A především v okamžiku, kdy již situaci chceme zabalit, protože stejně nic třeskutého nevymyslíme a poníženě zvažujeme rezignaci. To je okamžik najít si svého Idea Makera, který nám vlije novou krev do žil a pomůže přeměnit naše představy ve skutečnost.

K čemu je Idea Maker dobrý?

Co by měl zvládat Idea Maker? Především by měl mít v malíčku digitální prostředí, sociální sítě, SEO problematiku a poradit si s tvorbou textů. Znát chování respondentů na internetu i v tištěných mediích. Lehce vytvořit analýzu současného stavu, koncept vizí a předpokladů a podílet se na samotné realizaci změny v oblasti propagaci firmy.

Jak najít toho pravého?

Jak poznat toho svého Idea Makera? Musíte si lidsky sednout, splynout v myšlení a ve vidění obchodního světa. Nebo alespoň trošku. Ideálně cítit touhu a nadšení v diskuzi s tímto člověkem, který dokáže pokládat správné otázky na míru požadovaného projektu. Trpělivě odpovídat i na zdánlivě zbytečné dotazy. Aktivní Idea Makera Vás chce poznat důkladně, aby mohlo svou práci odvést co nejlépe.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Jak proměníme sny ve skutečnost?

Jak bude spolupráce probíhat a co po mě bude Idea Maker chtít? Základní je ujasnit si, co chci já jako podnikatel. Od toho se bude odvíjet vše ostatní. Aby byla má idea zpracovaná nedostižně a originálně je třeba si upřesnit základní prvky, kterými jsou vlastnosti a specifika služby či produktu o který se bude jednat, s jakou počítám oblastí zaměření, zda-li zůstanu při zemi jen České republice nebo se rozletím do celého světa a kdo jej bude potřebovat – mladší generace nebo senioři, vzdělaní či vyučení, ženy nebo muži. A na základě těchto pilířů obohacených o všechny související informace ze společných diskuzí a jednání, už všestranný Idea Maker vykouzlí z našeho podnikání skutečnou pohádku.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

juraj-harkabuzik-web

Zákaznická podpora: Jak na ni najít nejlepší lidi? | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

marco-marinucci-web

Udržitelnost v byznysu v praxi | Marco Marinucci (Generali Investments CEE)

marek-marusinec-web

Jak rozvíjet zaměstnance ve vaší firmě? | Marek Marušinec

Právě vyšlo

Premium
pavel-voparil-web

Zvládání krize v e-commerce. Co pomohlo Bonami? | Pavel Vopařil

Premium
jiri-hlavenka-web

Krize ve firmě nikoho nebaví. Jak z ní vzejít silnější? | Jiří Hlavenka

Premium
miroslav-udan-web

Vybudoval Shoptet. Díky čemu firma utekla konkurenci? | Miroslav Uďan

Nejoblíbenější

Premium
vydrzel-budnik-web

Microsoft, PPF, O2. Duel dvou TOP manažerů o řízení firmy | Michal Vydržel a Tomáš Budník

Premium
ruslan-skopal-web

Marketplaces. Jak na nich prodává Trenýrkárna? | Ruslan Skopal

Premium
martin-stibor-web

Rebranding e-shopu Korálky.cz na Manumi | Martin Stibor

Komentáře

TOP obsah

simona-kijonkova-web

Simona Kijonková: Byznys Zásilkovny, budoucnost logistiky, úspěch v podnikání

Premium
michal-koubek-web

Jak získat bankovní úvěr pro váš e-shop? | Michal Koubek

miroslav-tesar-web

Stabilizace rozpadající se firmy | Miroslav Tesař (Astratex)

Premium
tomas-raska-web

Krize ve firmách: Jak vznikají a jak jim předejít? | Tomáš Raška (Natland)

Inzerce