Inzerce

Inzerce

Nápad na zakázku. Co dělá ideamaker?

Ptáte se, kdo se skrývá pod honosným označením pracovní pozice Idea Maker? Je to člověk zběhlý v digitálním marketingu, který je kreativní za každé situace a posedlý touhou pomoci realizovat přání svých klientů.

Kdy přichází čas obrátit se na Idea Makera? Když chceme ve firmě něco změnit, slogany, popisky, nové domény, celé webové stránky, uvést nový produkt, ale vůbec nevíme, jak na to. Máme-li hrubou představu, ale nejsme schopni se posunout o krok vpřed. A především v okamžiku, kdy již situaci chceme zabalit, protože stejně nic třeskutého nevymyslíme a poníženě zvažujeme rezignaci. To je okamžik najít si svého Idea Makera, který nám vlije novou krev do žil a pomůže přeměnit naše představy ve skutečnost.

K čemu je Idea Maker dobrý?

Co by měl zvládat Idea Maker? Především by měl mít v malíčku digitální prostředí, sociální sítě, SEO problematiku a poradit si s tvorbou textů. Znát chování respondentů na internetu i v tištěných mediích. Lehce vytvořit analýzu současného stavu, koncept vizí a předpokladů a podílet se na samotné realizaci změny v oblasti propagaci firmy.

Jak najít toho pravého?

Jak poznat toho svého Idea Makera? Musíte si lidsky sednout, splynout v myšlení a ve vidění obchodního světa. Nebo alespoň trošku. Ideálně cítit touhu a nadšení v diskuzi s tímto člověkem, který dokáže pokládat správné otázky na míru požadovaného projektu. Trpělivě odpovídat i na zdánlivě zbytečné dotazy. Aktivní Idea Makera Vás chce poznat důkladně, aby mohlo svou práci odvést co nejlépe.

Jak proměníme sny ve skutečnost?

Jak bude spolupráce probíhat a co po mě bude Idea Maker chtít? Základní je ujasnit si, co chci já jako podnikatel. Od toho se bude odvíjet vše ostatní. Aby byla má idea zpracovaná nedostižně a originálně je třeba si upřesnit základní prvky, kterými jsou vlastnosti a specifika služby či produktu o který se bude jednat, s jakou počítám oblastí zaměření, zda-li zůstanu při zemi jen České republice nebo se rozletím do celého světa a kdo jej bude potřebovat – mladší generace nebo senioři, vzdělaní či vyučení, ženy nebo muži. A na základě těchto pilířů obohacených o všechny související informace ze společných diskuzí a jednání, už všestranný Idea Maker vykouzlí z našeho podnikání skutečnou pohádku.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

cerny-prokes-web

Výroba hmotného produktu, tvorba e-shopu a práce s invalidy | Jan Prokeš a Jiří Černý

ondrej-hajek-web

Skupování konkurence a rozšiřování podílu na trhu | Ondřej Hájek (eHub.cz)

marek-odehnal-web

Jak se na volné noze posunout na vyšší úroveň? | Investiční poradce Marek Odehnal

Právě vyšlo

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

martin-mates-web

Růst firmy a budování managementu | Martin Mates (Econea.cz)

andrej-kiska-web

Jak získat investora a vybudovat úspěšný startup? | Andrej Kiska (Credo Ventures)

Nejoblíbenější

petr-bena-web

Budoucnost e-commerce a role marketplaces | Petr Bena z Alza.cz

margareta-krizova-web

Margareta Křížová: Rozjezd podnikání, ženy a kariéra, podnikání ve vyšším věku

michal-koubek-web

Jak spočítat náklady na vytvoření managementu firmy? | Michal Koubek

Komentáře

Doporučené články

honza-pav-web

VIDEO: Honza Páv: Jaké jsou nejčastější chyby při budování značky?

zena-psani-loket-web

Jednoduchá, tlustá, nebo tenká. Jaká použít na web písmenka?

martin-setek-web

Martin Šetek (Zaloto): Jak oslovit a získat investora, zkušenosti z jednání, tipy pro startupy

petr-svoboda-web

Petr Svoboda (Shopsys): Řízení agentury v krizi, ochrana cashflow, vývoj trhu

Inzerce