Inzerce

E-shopy

martin-schovanec-web

Martin Schovanec (Xzone.cz): Prodej her na internetu, vývoj herního trhu, budování komunity

honza-pav-web

VIDEO: Honza Páv: Jaké jsou nejčastější chyby při budování značky?

ondrej-preuss-web

Spolupracujete s agenturami? Nepodceňte podmínky spolupráce

tomas-janu-web

Tomáš Janů: Jak se dělá e-commerce v Avastu?

ung-2015-web

VIDEO: Pavel Ungr: Jaký byl rok 2015 v online marketingu?

michal-koubek-5-web

Investor do podnikání: Kdy se vyplatí a jak ho získat?

zdenek-dvorak-web

VIDEO: Zdeněk Dvořák: Proč by měl e-shop psát blog?

martina-jiraskova-web

Nejstarší kamenná prodejna v Česku | Martina Jirásková (Moser)

martin-bernatek-web

Martin Bernátek: Jak se buduje e-shop Ovečkárna.cz?

Agentury

radek-prochazka-web

Budování úspěšné firmy a aktuální stav na trhu komerčních nemovitostí | Radek Procházka (Prochazka & Partners)

pilin-macek-web

Power BI a automatizace reportů: Jak ušetřit práci zaměstnancům? | Petr Pilin a Jáchym Macek (iPodnik)

Pro předplatitele
marek-premus-web

Zkušení zaměstnanci a manažeři: Jak je přivést do firmy? | Marek Premus (Alza.cz)

dvorak-mikulas-web

Jak předat firmu nástupci? | Jiří Dvořák a Zdeněk Mikuláš

petr-skondrojanis-9-web

Petr Skondrojanis: Komunikace v rámci jednotlivých firemní oddělení

lukas-vaculik-web

Finanční řízení velké agentury | Lukáš Vaculík (Ogilvy)

karol-veleba-web

Získávání klientů pro agenturu skrze cold calling | Karol Veleba (Effectix)

zdenek-pejcel-web

Zdeněk Pejcel (mooza inspire): Jak pracuje moderní obchodník, firemní kultura pro obchodní tým, budoucnost obchodu

tomas-jindrisek-web

Tomáš Jindříšek (Dark Side): Změny trhu, poptávka od značek, zaměření marketérů

Freelanceři

jiri-rostecky-tomas-krydl

VIDEO: Tomáš Krýdl: Jak vytvořit e-shop bez zkušeností v online prostředí?

email-cary-web

Kdy (ne)smíte zveřejnit cizí e-mail, SMS nebo zprávu na chatu?

ondrej-macku-web

Ondřej Macků: Podnikání na volné noze, budování agentury, prodej školení

vit-schaffarczik-web

Vít Schaffarczik: Podnikání po škole, začátky na volné noze, získávání prvních klientů

vyhnankova-gamrot-web

Podnikání na volné noze v krizi | Eliška Vyhnánková a Daniel Gamrot

ondrej-preuss-web

EET: Jak se týká on-line podnikatelů, freelancerů a agentur?

petra-vetrovska-web

Petra Větrovská: Jak se buduje brand freelancera?

marek-vich-web

Marek Vich: Většina lidí je příliš pohlcená tím, co dělá

jakub-herrmann-web

Jakub Herrmann: Dnes už chápu nespolehlivé freelancery

Startupy

dalibor-pulkert-web

Dalibor Pulkert (Outboxers): Vytváření nových produktů a služeb, ověřování zájmu trhu, prototypování

pavel-baudis-web

Pavel Baudiš (Avast): Jak se buduje firma se 400 milióny uživateli po celém světě?

filip-mikschik-web

Filip Mikschik: Jak vznikl portál StartupJobs.cz?

michal-koubek-5-web

Investor do podnikání: Kdy se vyplatí a jak ho získat?

michal-vojta-web

Michal Vojta (SALESDOCk): Sales nejen u startupů, budování firemní kultury, 2 šéfové 1 firmy

martin-rozhon-web

Martin Rozhoň: Vyhoření, skutečný úspěch v podnikání, investice do startupů

michal-rambousek-web

Michal Rambousek (TvůjSprávce.cz): Spouštění nových projektů, investice do nemovitostí, budoucnost realitního trhu

jura-ibl-web

Jura Ibl: Jak se vyvíjí Malá pokladna a kde jsou chyby EET?

dusan-zabrodsky-web

Dušan Zábrodský: Jak v Rockaway Capital vyhledávají nové příležitosti pro investice?

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP obsah

pavel-baudis-web

Pavel Baudiš (Avast): Jak se buduje firma se 400 milióny uživateli po celém světě?

adam-neuberger-web

Kryptoměny: Jak fungují, jak probíhá těžba a kdy do nich investovat? | Adam Neuberger

jan-kvasnicka-web

Jan Kvasnička: Podnikání na volné noze, budování osobní značky, trh freelancerů

Pro předplatitele
ladislav-vesely-web

Strategie Slevomatu: Jak firma připravuje nový produkt? | Ladislav Veselý