Inzerce

Jak dělat vlastní marketing na volné noze?

karel-novotny-web

Karel Novotný: Podnikání na volné noze, naceňování práce klientům, popularita v komunitě

Karel Novotný je v české komunitě freelancerů poměrně populární, a to i pod svou přezdívkou Mindless. Většina lidí ho zná především jako odborníka na brandbulding, pořadatele různých školení, ale i jako kontroverzního konzultanta, který nejde pro ostrá slova daleko. S…

Před 2 roky

jan-kvasnicka-web

Jan Kvasnička: Podnikání na volné noze, budování osobní značky, trh freelancerů

S UX designerem Janem Kvasničkou nás spojují začátky podnikání. Začínali jsme totiž v přibližně stejné době a já si pamatuji na Honzovy úplně první podnikatelské krůčky. Je to už ale řada let a za tu dobu se ve svém podnikání…

Před 3 roky

Inzerce

petra-vetrovska-web

Petra Větrovská: Jak se buduje brand freelancera?

Vypovídá brand odborníků něco o kvalitě jejich práce? A jak poznat skutečného profesionála?

Před 4 roky

kvasnicka-img

Jan Kvasnička o freelancingu: Není nic horšího, než když člověk sedí doma a čeká na zázrak

Máme pro vás náš první videorozhovor! Do něj jsme si pozvali UX designera Jana Kvasničku. Diskutovali jsme o tom, jak začínal podnikat na volné noze, jak si budoval návyky a co by poradil začínajícím podnikatelům.

Před 6 roky

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký

Karel Mindless Novotný: Každý budujeme značku, většina z nás ale nevědomě

Svět je plný značek, každý z nás se s nimi denně setkává. Vlastní značka může být základem úspěchu, když víme, jak ji vybudovat. – Strana 2

Před 8 roky

TOP obsah

jakub-unger-web

Jakub Unger (Seznam Zprávy): Tvoříme médium budoucnosti. Sleduje nás 3,5 milionu lidí měsíčně

michael-rostock-poplar-web

Michael Rostock – Poplar: Vítězové a poražení v byznysu, předpoklady úspěchu, trendy pro startupy

Pro předplatitele
tomas-raska-web

Krize ve firmách: Jak vznikají a jak jim předejít? | Tomáš Raška (Natland)

carly-kirstenova-web

Carly Kirstenová aka Carrie Kirsten: Život úspěšné influencerky, cena za úspěch, přístup firem a fanoušků