Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Miroslav Esser (Creative Dock): Inovace ve firmách, vytváření nových startupů, akvizice klientů

Získat premium obsah

Přidejte se
mezi předplatitele

Poslouchejte
neomezeně
Rozhovory
více do hloubky
Exkluzivní
hosté
Audio podcast
na cesty
VYBRAT TARIF

Vytvoří vám firmu na klíč. Když si začnete uvědomovat, že se doba vyvíjí rychleji než vaše firma a když nechcete, aby vám jednoho dne ujel vlak, můžete za nimi přijít a oni vám pomohou. V Creative Docku už vzniklo třeba Zonky.cz, jehož vybudování si objednal Home Credit.

Zní to možná trochu zvláště, ale jsou firmy, které nezvládájí vytvářet inovace svépomocí, a proto si na to objednávají externí dodavatele. Mezi ně může patřit třeba Creative Dock, který pracuje pro klienty, jako je třeba Škoda, Home Credit a další. Pomáhá jim s inovováním jejich produktů, ale i s vytvářením úplně nových startupů.

Spoluzakladatelem firmy je Miroslav Esser, který má v Creative Docku na starosti především business development. V rozhovoru poodhalil, co mu otevírá dveře u velkých firem a co rozhoduje o tom, zda s nimi klient začne spolupracovat.

Bavili jsme i o tom, jak se vytváří nové inovace, zda už bylo všechno vytvořeno a jak probíhá integrace oddelěné budovaného startupu zpět do firmy zadavatatele.

Inzerce

Co se ve videu dozvíte?

  • Proč firmy neumí inovovat samy a proč si na to najímají externí dodavatele?
  • Jak podobná spolupráce probíhá a jak se poté inovace integrují zpět do firmy zadavatele?
  • Co ovlivňuje úspěšnost jak samotné inovace, tak finální integrace?
  • Na čem si v Creative Docku vylámali zuby a v čem se museli hodně poučit?
  • Jak dnes vytváření nových inovací ovlivňují data?
  • Co Creative Docku otevírá dveře k velkým klientům a čím je přesvědčují o smyslu spolupráce (a o jejím pokračování)?
  • Jak se vymýšlí nápady na nové inovace a proč jich v Creative Docku pro jednoho klienta připravují až osmdesát?
  • Proč se Miroslav vzdal dobře placené práce v korporaci a vrhnul se do riskantního podnikání?

Další inspirace v rozhovorech:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 300. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

Premium
jiri-rostecky-web

Jak růst na volné noze? Přednáška Jirky Rosteckého

Premium
martin-kucera-web

Jak se řídí letiště, kterým ročně projde 14 milionů pasažérů? | Martin Kučera (Letiště Praha)

marek-odehnal-web

Zlatá horečka umělé inteligence. Co znamená pro investory do akcií? | Marek Odehnal

jiri-rostecky-kariera-web

Jak na úspěšnou kariéru? Přednáška Jirky Rosteckého

Premium
denisa-havrdova-web

Prodala přes 500 tisíc diářů a zápisníků. Jak Denisa Havrdová řídí papelote?

konstantin-margaretis-web

Posílá zboží do 180 zemí a sbírá světová ocenění. Jak se buduje Skladon? | Konstantin Margaretis

marek-cech-web

Jak se řídí malá digitální agentura? | Marek Čech (Digitální architekti)

jiri-rostecky-smb-web

Nejčastější chyby majitelů malých a středních firem. Přednáška Jirky Rosteckého