Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Michal Kotek (Fragile): Jak se stát influencerem a jak s influencery spolupracovat

Získat premium obsah

Přidejte se
mezi předplatitele

Poslouchejte
neomezeně
Rozhovory
více do hloubky
Exkluzivní
hosté
Audio podcast
na cesty
VYBRAT TARIF

Když mě poprvé seznámili s Michalem Kotkem, představili mi ho jako influencera. Nemá sice na sociálních sítích stovky tisíc fanoušků, ale i tak oslovuje velké publikum. S influencery navíc každý den spolupracuje v reklamní agentuře Fragile.

Povídali jsme si tedy o tom, jak se dělá influencer marketing, kdo je to influencer a jak se jím může stát každý. Probrali jsme ale i to, jak s influencery vůbec spolupracovat a jak je zapojit do vaší marketingové strategie.

Michal se v marketingu pohybuje již několik let. Dnes má v agentuře Fragile spravuje profily klientů na sociálních sítích, komunikuje s jejich fanoušky a vytváří pro ně nový obsah.

Celý rozhovor si můžete přehrát i v našem podcastu o podnikání.

Inzerce

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Jak funguje influencer marketing?
  • Jak se může člověk stát influencerem?
  • Kdo to vlastně influencer je?
  • Jak úspěšní influenceři přemýšlí a jak rozvíjí svoje podnikání?
  • Jak s nimi mohou spolupracovat firmy a jakých chyb se při tom často dopouští?
  • Proč se Michal nestal ještě vlivnějším influencerem a jaké má plány do budoucna?

Další rozhovory o influencerech:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 300. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

ondrej-ratajsky-web

Vzdělávání klientů v B2B: Proč a jak na něj? | Ondřej Ratajský (SmartEmailing.cz)

pavel-fara-web

Jak vytvořit vlastní on-line kurz? | Pavel Fara (KurzyProRadost.cz)

vojta-bulir-web

Vojta Bulíř (SmartEmailing.cz): E-mail marketing pro obsahové weby, případová studie Czech News Center

milan-pichlik-web

Milan Pichlík: Aktuální stav v českých e-shopech, affiliate marketing, doporučení pro partnery

stefan-polgari-web

Štefan Polgári (Dognet): Affiliate marketing pro e-shopy, úspěch publisherů, tvorba kampaní

jaroslav-vidim-web

Jaroslav Vidim: Jak děláme content marketing agentury eVisions?

ondrej-preuss-komentare-web

Komentáře na webu: Komu patří a kdo nese zodpovědnost za jejich obsah?

ondrej-preuss-obrazky-web

Obrázky z internetu: Kdy je můžete použít a jak se vyhnout porušení licence?