Říkají si nadčasová digitální agentura, ale ve skutečnosti měli velké problémy. Jednak se zasekli na jednom klientovi a museli svůj byznys mnohem víc diverzifikovat. A druhak se sami zahltili interními procesy, které bylo nutné zautomatizovat.
Mluvím o agentuře Abbreva, která klientům pomáhá s výkonnostními a brandovými kampaněmi. V jejím čele stojí můj dnešní host Michael Urban, se kterým jsme se ohlédli za nejdůležitějšími milníky historie firmy a připravili pro vás zkušenosti, které si z toho můžete odnést.
Celý rozhovor najdete i v našem podcastu o podnikání.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Před 3 dny
Před 3 dny