Inzerce

Megabyznys a jeho tvůrci

Vzhledem k rostoucímu zájmu české a slovenské veřejnosti jsem se rozhodl uveřejnit ještě jeden rozhovor s tvůrci unikátního programu #Megabyznys. Jsou jimi podnikatelé Jan Furiš a Zdeněk Steiner a chystají skutečně velké věci.

Inzerce

Jan Furiš a Zdeněk Steiner
Jan Furiš a Zdeněk Steiner

Honzo, začnu u Vás. Megabyznys! Vysvětlete mi ve zkratce, o co se jedná.

Je to program, který jsme vyrobili především na základě vlastních zkušeností s prodejem zboží na americkém Amazonu. Dali jsme prostě dohromady přesný návod, o který se chceme podělit. Jedná se o detailní zpracování cesty, vedoucí k výjimečným výdělkům s poměrně nízkými počátečními náklady. Zrovna tak jsme celý systém propracovali, aby byly první výsledky vidět co nejdříve.

Říkáte co nejdříve. Kolik tedy podnikání na Amazonu zabere času?

Kurz bude trvat 8 týdnů. Během této doby je pod vedením zkušeného mentora dobře možné rozjet podnikání. To znamená, že každý účastník bude mít vybraný produkt podle specifických kritérií, bude mít zavedenu vlastní značku, funkční prodejní centrálu na Amazonu, založenou společnost v USA… je toho ještě víc. Fantastické je, že jakmile dodáte zboží do skladu Amazonu a prodeje se rozběhnou, stačí vám na vedení podnikání třeba jen několik hodin týdně. Počítáme s tím, že při zahájení kurzu na konci září, budou jeho účastníci vstupovat do Nového roku už jako podnikatelé na Amazonu. Respektive, jako úspěšní podnikatelé.

Kolik tedy mohu na Amazonu zhruba vydělat? Dejme tomu do půl roku.

Horní hranice zisku není v žádném podnikání omezena. Ale v rámci podnikání na Amazonu není žádným zázrakem dosáhnout obratu 10 000 USD do šesti měsíců. To, že je to ve srovnání s běžnými typy podnikání opravdu rychlost, mohu potvrdit z vlastní zkušenosti.

Rád bych na ty běžné typy podnikání navázal a zeptal se nyní Zdeňka Steinera. Pořád mi to všechno zní příliš kladně a také trochu virtuálně. Jak to je doopravdy?

Hodně pozitivní, to je fakt! Sám jsem při rozjíždění podnikání na Amazonu nenarazil na žádné větší potíže. Ta cesta už je dobře zmapovaná. Ale virtuální byznys? To ani náhodou. Tady se jedná o fyzické produkty. Lidé je vyrobí, lodě a letadla dopraví do skladů, skladníci uloží, a tak dále až po samotné doručení zákazníkům. To že svůj podnik řídíte z notebooku, který máte na kolenou, zrovna když sedíte na chatě, v obýváku, nebo na pláži, z tohohle byznysu rozhodně nedělá nic virtuálního.

Na Blogu Megabyznysu jsem si přečetl hodně a pochopil jsem, že celému projektu věříte. Co je ten hlavní důvod?

Dělám jenom věci, kterým věřím. To je myslím základem úspěchu. A proč v tomhle případě? No minimálně jsem to sám vyzkoušel. A ještě předtím jsem se setkal s mnoha lidmi, kterým už podnikání na Amazonu fungovalo. Vlastně velmi dobře fungovalo, a já neměl nejmenší důvod pochybovat. Jedním z nich byl třeba i Honza Furiš o pár řádek výš. To, že jsme se rozhodli poskytnout detailně zpracovaný návod jak na to, vlastně svědčí o mé nezlomné důvěře ve funkčnost celého systému.

Dobře, co tedy musím udělat, abych také na Amazonu vydělával?

Není nic jednoduššího, než navštívit stránku Megabyznysu a přihlásit se o své místo v kurzu. Pak již, kromě kurzu samotného, dostanete přístup k několika neocenitelným nástrojům, které jsou uzpůsobeny k výběru produktu, nebo k jeho propagaci a které prostě jinde nenajdete. A víte co? Jakmile si budete věřit a hlavně budete opravdu chtít změnit svou stávající finanční situaci, pojďte do toho s námi. Taková příležitost se prostě nebude jen tak opakovat.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

Blahut_Ludek

Nájemný manažer pro vaši firmu: Jak získat kontrolu nad vaším financováním?

miroslav-pesta-web

Miroslav Pešta: Jak se naučit anglicky a jak se vyvíjí aplikace Mooveez?

viktor-janouch-web

Viktor Janouch: Pomáháme firmám hledat informace, které běžný uživatel najít nedokáže

Právě vyšlo

Premium
jan-skrabanek-web

Košík.cz: Vznik nové značky produktů a hledání příležitostí na trhu | Jan Škrabánek

samuel-huba-web

Samuel Huba: Budoucnost a strategie Shoptetu

Premium
john-vanhara-web

John Vanhara: Růst firmy, zaměření na zisk, výběr a řízení lidí

Nejoblíbenější

Premium
milan-duda-web

Kampaň Dvojky v CZC.cz: Jak dělat brandové kampaně? | Milan Duda

Premium
lenka-ondruchova-web

Jak prodat firmu? Příběh Queens | Lenka Ondruchová

Premium
michal-illich-web

Michal Illich: E-shopy prodejte. Nečeká je velký růst. Mnoho oborů ztratí svou hodnotu

Komentáře

TOP obsah

martin-rozhon-1-web

Transakční ekonomika e-shopu: Jak na ni podle Martina Rozhoně?

marian-jelinek-web

Marian Jelínek: Úspěšný člověk je pro mě ten, kdo extrémně miluje, co dělá, a chce za to extrémně hodně

Premium
miroslav-tesar-web

Astratex: Jak dobývá Evropu? | Miroslav Tesař

Premium
ladislav-vesely-web

Strategie Slevomatu: Jak firma připravuje nový produkt? | Ladislav Veselý