Inspirace pro vaše podnikání a marketing

Maximální zájem o detaily projektu je znak profesionálního online marketéra, radí Tomáš Kosour z MK-VISION

Komerční sdělení

Máte projekt, službu nebo e-shop a chcete, aby na internetu nezapadly do pohřebiště druhé strany vyhledávání? Aby se web nezhroutil pod náporem technických nedostatků a texty nesměřovaly k opuštění stránek a útěku ke konkurenci? Je čas vybrat dobrého online marketéra.

Poptávka po marketingových specialistech roste každý rok stejně rychle jako investice do reklamy. Vybrat si ale toho správného, který vás a váš projekt svým přístupem posune dál, není vždy jednoduché. Pro úspěšnou spolupráci pouze odborné znalosti nestačí. Na jaké důležité parametry se při volbě marketéra zaměřit?

Pečlivý výběr sice trvá déle, pokud ale nechcete vydávat peníze zbytečně, neměli byste si plácnout hned po prvním e-mailu. Prostudujte reference, web i ukázky práce. Zájem ze strany marketéra o osobní kontakt a schůzku je vždy správným indikátorem. „Zkušený marketér nutně neznamená výrazně vyšší náklady. Naopak, díky kvalitní práci a efektivní komunikaci s klientem výnosy obvykle převýší cenu jeho služeb. Odborník by měl navíc vždy navrhnout strategii s respektem k vašim zdrojům,“ říká Tomáš Kosour, marketingový specialista z týmu MK-VISION.

„Nedostatečný zájem o projekt obvykle vede k neefektivnímu řešení, zbytečně vynaloženým financím i ušlému zisku.“

Čím se tedy řídit? Zásadní parametr na úvod: zkušený odborník by se měl v prvé řadě zajímat o klientův projekt, což poznáte už ze stylu vedení úvodní komunikace. V profesionálním marketingovém týmu či agentuře je to krok číslo jedna při každé zakázce. Dobrý marketér se totiž vždy snaží zjistit o projektu maximum, umí jasně komunikovat a řekne si o ty správné podklady a informace. Nedostatečný zájem je naopak ve většině případů cesta k neefektivnímu řešení, zbytečně vynaloženým financím a tím i vašemu ušlému zisku.

Na schopnost komunikace pak samozřejmě navazují další nezbytné předpoklady — kritické myšlení, sebereflexe, ale také otevřenost a týmový přístup k řešení problémů. Všechny tyto dovednosti pak jako základní deska podpírají odborné znalosti marketéra.

Nechte si to vysvětlit

Zorientovat se v online marketingu pro laika není snadné a pokud v oboru nemáte zkušenosti, často se stane, že máte o jeho možnostech zkreslené představy. Identifikovat prostor pro zlepšení, vysvětlit jednotlivé kroky a současně nezahltit zbytečnostmi by proto měl být prvořadý úkol každého odborníka, se kterým budete spolupracovat.

„Často se stává, že klient chce k řešení svých potřeb použít špatné kanály, případně neumí svoji potřebu dobře popsat a uchopit. To je přesně práce marketéra. Nebýt jen prostředník, který mechanicky splní zadané úkoly, ale být partnerem a oponentem, který pomůže vše dobře uchopit a nastavit optimální strategii. Přesně tak jsme postupovali například u značky Oblékáme frajery (odkaz na případovou studii), kde jsme vycházeli z webových stránek s nulovou návštěvností a díky dobré projektové přípravě a spolupráci s klientem se nám podařilo dostat byznys během několika měsíců na miliónové obraty,“ říká Bronislav Markowicz, SEO specialista z MK-VISION s.r.o.

V týmu se to lépe táhne

Zkušený profesionál pomůže projekt zhodnotit a nastaví fungující strategii i do budoucna. Pokud se navíc jedná o dobře fungující a flexibilní tým specialistů, kteří vám nabídnou komplexní služby, můžete otevřít šampus. Řada marketingových prvků totiž vzájemně úzce souvisí a má řadu důležitých přesahů. Když budete spolupracovat se sehraným týmem, který má potřebné know-how a pokryje celý projekt, je to pro vás jednoznačná výhoda.

Profesionálové z MK-VISION mají v online marketingu dlouholetou praxi a vynikající výsledky. Spolupracují s menšími firmami i nadnárodními společnostmi včetně značek jako Trenýrkárna, Parfems, Sapho, McLed, FlatStore, Virivkysauny.cz, ASEKO nebo Paneria. Bronislav Markowicz popisuje další příklad úspěšné spolupráce: „Pan Bouša z Espresso servis (odkaz na případovou studii) se na nás obrátil s tím, že jeho webové stránky už nějakou dobu stagnují a chodí mu málo objednávek. Měl sice dobře pokryté placené systémy jako PPC a zbožové srovnávače, strádal ale v organickém vyhledávání. Stávající nastavení mu generovalo pouze 200-300 unikátních návštěv za měsíc. Díky vhodnému zapojení SEO se nám během pár měsíců podařilo zvednout tato čísla šestinásobně. Celková investice 60.000 Kč do naší práce měla pro pana Boušu téměř okamžité zhodnocení a zvýšení obratu přes 180 %. Klient měl o všech našich krocích podrobné zprávy a reporty, nemusel do ničeho zasahovat a mohl se plně věnovat tomu, co umí nejlépe, svému byznysu s kávou.”

Každý projekt je individuální, každý web vyžaduje odlišný přístup, každý e-shop má svá specifika. Nasadit šablonovité a rychlé řešení bez poznání kontextu a souvislostí se rozhodně nevyplácí. Dobrá komunikace s marketérem je proto základ, a pokud nefunguje, ani jeho odborné kvality vám nemusí přinést zaručený výsledek.

Pokud se tedy chcete vyhnout přešlapům, ztrátě financí i času, vybírejte takové odborníky, kteří mají skutečný zájem vás poznat a úspěch vašeho byznysu je i jejich motivací.

MK-VISION je tým zkušených a kreativních internetových specialistů, pro které je online marketing nejen jejich prací, ale také koníčkem a vášní. Nechybí nám zdravé nadšení ani profesní zkušenosti. Optimalizaci a tvorbě internetových stránek se věnujeme již více než 9 let.

Pokud si myslíte, že je na Vaší straně nevyužitý potenciál v oblasti online marketingu, stačí se nám v MK-VISION ozvat. Budeme se Vám rádi věnovat.

Okomentovat článek

Sdílejte článek přátelům:

Autor: inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Skrýt reklamu