Inzerce

Martin Planka (SOLARplan.cz): Řízení projektů a procesů v malé firmě, vhodné nástroje, zaučení zaměstnanců

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3

Tentokrát tu mám hosta se zajímavým byznysem – je jím Martin Planka ze společnosti SOLARplan.cz, která instaluje fotovoltaické elektrárny na rodinné domy. Jak takový byznys funguje a jak firma řídí své projekty, si budeme povídat v tomto rozhovoru.

Inzerce

Na společnosti SOLARplan.cz mě zaujalo, že i přes svou malou velikost a obor, ve kterém se pohybuje, aktivně pracuje s moderními technologiemi a velmi pokročile přistupuje i k řízení svých projektů a procesů.

Řídit firmu tak, aby odvedená práce dávala smysl a zároveň odpovídala požadavkům klienta, je dnes cílem asi každého podnikatele. Proč by přeci zaměstnanci měli dělat práci 10 hodin, když ji při správné organizaci zvládnou už za 6 hodin?

O významu procesů jsme si povídali s Martinem Plankou, který používá procesní řízení k maximálnímu zužitkování času. Díky virtuálnímu procesnímu manažerovi zvládne odbavit daleko víc zakázek. „Hluchá místa“, kdy projekt čeká na povolení z úřadů, vyplní jinými činnostmi, které zaměstnancům servíruje aplikace automaticky. Rozhovor najdete i v našem podcastu o podnikání.

Další rozhovory, které vás zaujmou:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

pavel-paradys-web

Jak vzniká agentura? Příběh Blueglue | Pavel Paradýs

lukas-vaculik-web

Finanční řízení velké agentury | Lukáš Vaculík (Ogilvy)

pavla-arnoldova-web

Hledání nových zaměstnanců do digitální agentury | Pavla Arnoldová (Fragile)

Právě vyšlo

jiri-rostecky

Ještě lepší rozhovory. Spouštíme předplatné

Pro předplatitele
pavel-milan-cerny-web

Jak nastavit firmu a žít plnohodnotný život? | Pavel Milan Černý (Econea.cz)

Pro předplatitele
david-lorincz-web

David Lörincz: Jak se stát jedničkou oboru mezi freelancery?

Nejoblíbenější

Pro předplatitele
jiri-hlavenka-web

Jiří Hlavenka: Jak vybudovat skutečně hodnotný e-shop?

zdenek-jahoda-web

30 let v byznysu, budování značky Emco, řízení lidí | Zdeněk Jahoda

miroslav-tesar-web

Stabilizace rozpadající se firmy | Miroslav Tesař (Astratex)

Komentáře

Petr Malecha

Před 1 rokem

Ahoj Jirko,

podnikání s dotacemi od státu nebo z EU není podnikání, ale okrádání daňových poplatníků, kteří si to nechají bohužel líbit.

Mám raději články o lidech, kteří poskytnou zákazníkovi produkt nebo službu bez dotací a kterou lidi přesto chtějí. Mnoho tvých hostů jsou skvělí a tvé otázky jsou výstižné. Mr Wonderful Kevin Oleary říká: “ ten, kdo mi nedokáže v 90 vteřinách vysvětlit svůj business většinou neuspěje. Zajímalo by mě jak by se tví hosté vyjadřovali :-).

Ať se ti vše daří a mnoho zajímavých hostů.

Petr

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

jakub-nesetril-web

Jakub Nešetřil (Apiary): Růst startupu, obchodní model, začátky v Americe

vit-endler-web

Jak si sestavit osobní rozpočet? | Vít Endler (finGOOD.cz)

zuzana-petrofova-web

Zuzana Ceralová Petrofová: Krizové řízení firmy, navazování na rodinnou historii, dlouhodobý úspěch v podnikání

martin-kasa-web

Martin Kasa: Investice do startupů, nemovitostí i bitcoinů, byznys s Pilulkou, ochrana spotřebitele