Inzerce

Inzerce

Marketing prakticky. Pohledem marketérů i šéfů firem

Marketéry od sebe neodlišují jen zkušenosti. Je to především jejich pohled na svět a na roli marketingu v něm. V těchto rozhovorech najdeš pohledů spoustu. Každý je jiný a v každém najdeš něco, co můžeš promítnout do své praxe.

MladýPodnikatel.cz doporučuji všem, co chtějí rozumět věcem, které se běžně vysvětlují jen na drahých akcích a kurzech. Najdete na něm know-how všech od byznysmenů, superbyznysmenů, ale i studentů, žáků, učitelů, novinářů a dalších. Mně pomohl tátovi po dvou dekádách konečně vysvětlit, co vlastně dělám. A to pro mě sakra něco znamená!

karel-novotny

Karel Novotný

konzultant značek & marketingový ředitel NEWTON College

MladýPodnikatel.cz vnímám jako jeden z nejvíce relevantních českých zdrojů informací pro podnikání se silným důrazem na problematiku digitálního marketingu a e-commerce. Osobní zkušenosti, otevřenost i kvalita hostů a skvělá moderace rozhovorů Jirky Rosteckého mě osobně otevírají nová témata relevantní pro naše agenturní podnikání. Doporučuji pravidelně sledovat každému podnikateli, ale i CEO/sales/marketing manažerům firem rozličné velikosti. Své zde najdou jak freelanceři a šéfové malých firem, tak i manažeři velkých zavedených společností.

daniel-kafka

Daniel Kafka

zakladatel agentury Fragile media

MladýPodnikatel.cz mě provází během celého mého života na volné noze. Je skvělým parťákem v podnikání. Tím, který mi radí po odborné stránce, zatímco já se můžu starat o to, co mě baví a v čem jsem dobrá. Doporučuji jej všem podnikatelům, freelancerům a dalším lidem, co se chtějí zlepšovat ve své práci.

eliska-vyhnankova

Eliška Vyhnánková

konzultantka a lektorka sociálních médií

MladýPodnikatel.cz sleduji od jeho začátků. Dnes je pro mě nejznámějším českým magazínem s praktickými informacemi pro malé a střední firmy a živnostníky. Získal jsem na něm spoustu užitečných informací o podnikání a marketingu od jiných podnikatelů. Doporučuji jej všem podnikatelům, co se chtějí vzdělávat a chtějí prosperovat.

pavel-ungr

Pavel Ungr

SEO specialista na volné noze

MladýPodnikatel.cz se během pár let stal místem, kde najdete všechny, co na české a slovenské scéně něco znamenají nebo jsou něčím zajímaví. Jirka byl schopen vytvořit skvělé rozhovory s lidmi, které nemáte šanci nikdy potkat osobně, ale i s těmi, o kterých ani netušíte, že by pro vás mohli být inspirací. Navíc způsob a hloubka rozhovorů jsou nevídané. Někdy si říkáte, že by bylo fajn hosta potkat osobně, ale Jirka umí položit i takové otázky, které by vás samotné nenapadly. Doporučuji sledovat všem podnikatelům a dalším lidem, co chtějí nasát inspiraci.

petr-andrysek

Petr Andrýsek

Chief Shark at Socialsharks

marek-dvorak-web

Jak se dělá úspěšná videoreklama? | Marek Dvořák (Markusfilm)

Zjistěte, jak vypadá proces tvorby videoreklamy a co v něm nesmíte podcenit. Vytvořte reklamu, která bude skutečně fungovat a přinese vám skvělé výsledky.

Před 3 dny

david-brenner-web

SEO e-shopu jako hlavní zdroj objednávek? | David Brenner (Klenota.cz)

karol-veleba-web

Získávání klientů pro agenturu skrze cold calling | Karol Veleba (Effectix)

martina-cilkova-web

Nevyužité e-mailové adresy a rozjezd e-mail marketingu | Martina Cílková (Národní divadlo)

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký
juraj-harkabuzik-web

Zákaznický servis v českých e-shopech: Průzkum mezi 445 firmami | Juraj Harkabuzík (Customer Hero)

Podívejte se na výsledky průzkumu mezi 445 českými e-shopy a zjistěte, jak přistupují k zákaznickému servisu a jaké v něm dosahují kvality.

Před 2 týdny

samurai-shot-web

Tvorba nového produktu a jeho prosazení na trhu | Jaromír Horák a Martin Solnička (Samurai Shot)

Podívejte se, jak se tvoří světově unikátní čajový extrakt a jak s ním jeho tvůrci proráží na trhu. Odkryli jsme jejich obchodní i marketingovou strategii.

Před 2 týdny

petr-macek-web

Případová studie: Jak dělat marketing vlastní aplikace? | Petr Macek (Caflou.cz)

Nahlédněte do zákulisí aplikace Caflou a zjistěte, jak přistupuje k marketingu a co jí v něm funguje nejlépe. O zkušenosti se s námi dělí její zakladatel.

Před 2 týdny

lukas-adamek-web

Affilliate marketing v e-shopu Trenýrkárna.cz | Lukáš Adámek

Nahlédněte do výsledků affiliate marketingu v úspěšném e-shopu a inspirujte se jeho strategií. Know-how s vámi zadarmo sdílí jeho marketingový ředitel.

Před 3 týdny

Inzerce

jakub-haluska-web

Jak spolupracovat s grafikem při tvorbě designu webu? | Jakub Haluška

Zjistěte, jak efektivně spolupracovat s webdesignérem a při tvorbě vašeho webu dojít k nejlepšímu výsledku. Jakub je i autorem designu našich stránek.

Před 3 týdny

zuzka-nahled

Jak psát popisky produktů pro váš e-shop?

Nahlédněte pod ruce zkušené copywriterky a objevte pár fíglů, jak si práci na popiskách produktů ulehčit. Zuzka Veselá pro vás připravila unikátní návod.

Před 3 týdny

petr-volf-web

Jak spolupracovat s digitálními agenturami a nenapálit se? | Petr Volf

Zjistěte, jak funguje spolupráce s digitálními agenturami a co udělat, abyste neprodělali peníze. Detailní návod na co nejefektivnější spolupráci s agenturou.

Před 1 měsícem

martin-kus-web

Budování a řízení e-shopu a značky Vuch | Martin Kůs

Podívejte se do zákulisí české firmy Vuch, která provozuje stejnojmennou značku. Martin Kůs nám ukázal, jak celá firma vzniká a jak funguje její management.

Před 2 měsíci

Doporučené články

jakub-lohnisky-web

Jakub Lohniský (Le Premier): Všechno lze urvat. Jenom to chce vášeň

adresni-radek-web

Jak správně nastavit URL adresy na vašem webu?

jan-tichy-web

Jak se správně vyfotit na web, do životopisu a na sociální sítě?

dusan-janovsky-web

Dušan Janovský (Seznam.cz): Mají weby přecházet na HTTPS?

Inzerce