Inzerce

Marketing na sociálních sítích

bartos

Jan Bartoš: Jak získat na Facebooku více fanoušků a jak s nimi naložit?

Chcete získat na Facebooku více fanoušků? Nevíte, co na něm publikovat? A bojíte se, že to bez peněz do reklamy nepůjde? V tom případě sledujte náš videorozhovor.

Před 6 roky

Jak docílit větší aktivity fanoušků na Facebooku?

Tvořit obsah pro neaktivní fanoušky je jako tvořit jej sám pro sebe. Položili jsme si tedy otázku, jak motivaci fanoušků k aktivitě na naší stránce zvýšit a zároveň to nepřehnat.

Před 6 roky

Inzerce

Komunikace a přístup k zákazníkovi. Jak to nepokazit na sociálních sítích?

Komunikace na sociálních sítích není jen o postupování podle pouček, ale i o celkovém přístupu k zákazníkovi. Obojímu jsme se s několika experty věnovali v našem článku.

Před 6 roky

Eva Řeháková: Na sociálních sítích není důležitý jen text, ale především vizuál

Po střední studovala žurnalistiku, příliš dlouho u ní ale nevydržela. Lásku našla v copywritingu, kterému se dnes věnuje jako freelancerka i jako spolupracovnice agentury MarketUP. Eva Řeháková si se mnou povídala o tom, jak ke své práci přistupuje a jak…

Před 6 roky

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký

Adam Zbiejczuk o Facebooku: Prodej není sprosté slovo

Založit si stránku na Facebooku zvládne každý. Prodávat ale už ne. Vydělávat peníze skrze nejrozšířenější sociální síť světa je už tak trochu vyšší dívčí. Nebo ne? Zeptal jsem se Adama Zbiejczuka, konzultanta se zkušenostmi z velkých firem, jako je třeba…

Před 6 roky

Adam Zbiejczuk: Sociální sítě vaši firmu nespasí

Být na sociálních sítích je dnes už takřka pravidlem, nejen pro jednotlivce, ale i pro firmy. Jestli jde o nafouknutou bublinu nebo skutečnou revoluci, jsme se zeptali Adama Zbiejczuka, uznávaného specialisty se zkušenostmi z firem, jako je třeba mBank, H1.cz…

Před 6 roky

Věra Kepková: Firemní Facebook se nedá naučit jako dějepis

Komerční sdělení: Věra Kepková svým klientům radí, jak zvládat Facebook v podnikání. Nepřistupuje k tomu ale zcela standardním přístupem – věnuje se totiž i novému literárnímu žánru s názvem „digitální satira“. Správu Facebooku se snaží co nejvíce zjednodušovat a své rady…

Před 6 roky

Markéta Ubíková: Facebook je o minulosti, Twitter o současnosti a Pinterest o budoucnosti

Jaký je přesný počet česky mluvících uživatelů Pinterestu, není známé. Většinou se uvádí jen desítky tisíc lidí, kteří se rozhodli sdílet svoje fotografie se svými blízkými. Může nám podobná síť s takovým počtem uživatelů v Česku nějak pomoci? Zeptal jsem…

Před 6 roky

Petra Winklerová: Základem úspěchu na sociálních sítích je znalost vlastního publika

Petra Winklerová je specialistkou na komunikaci. Přes 15 let se věnuje PR, před několika lety se lehce přeorientovala a specializuje se téměř výhradně na sociální sítě a copywriting. Nedá dopustit na „volnou nohu“, která umožňuje větší flexibilitu, možnost ideálně skloubit…

Před 6 roky

Eliška Vyhnánková: Na Facebooku je důležité vědět, co na cílovou skupinu funguje

Na svém školení radí, jak efektivně spravovat stránky na Facebooku (můj report můžete číst zde). Při tom se snaží být co nejvíce praktická a názorná. Eliška Vyhnánková se živí jako konzultantka a na zmíněném školení ukazuje i příspěvek ŽENY s.r.o.,…

Před 6 roky

David Lörincz: Kdybych byl elektrikář, vytvořil bych si skvělé webové stránky a budoval bych komunitu

Davida Lörincze už naši čtenáři znají. Před několika týdny se nám totiž rozvyprávěl o svém ukončení pracovního poměru a zahájení podnikatelské kariéry. Stal se odborníkem na sociální sítě, zejména na Facebook. Ten řada firem podceňuje, ale i přeceňuje. Nebyli bychom…

Před 7 roky

Roman Sterly: Pokud řešíte něco pro sebe, budete se moci lépe vcítit do kůže vašich zákazníků

Za Romanem Sterlym stojí několik zajímavých projektů. Prostřednictvím portálu StartupHelp.cz pomáhá začátečníkům s jejich podnikáním, účastníkům soutěže Global Management Challenge zase usnadňuje práci s GMCHelper.com a konečně všem sportovcům poskytuje pomoc s hledáním zajímavých sportovišť a kamarádů díky sociální síti SportCentral.cz.  Zeptal jsem…

Před 7 roky

TOP obsah

karolina-topolova-web

Karolína Topolová (AAA Auto): Budování kariéry manažerky, byznys s ojetými vozy, budoucnost firmy

max-kovar-web

Skladník e-shopu: Jak se připravit na sezónu a jak řídit sklad? | Max Kovář (Skladon)

pavel-baudis-web

Pavel Baudiš (Avast): Jak se buduje firma se 400 milióny uživateli po celém světě?

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián