Inzerce

Marketing na sociálních sítích

eliska-vyhnankova-web

Eliška Vyhnánková: Prodej školení a kurzů, podnikání na volné noze, osobní marketing

Eliška Vyhnánková patří mezi nejpopulárnější konzultanty marketingu na sociálních sítích v Česku. Paradoxní na ní ale je, že se jen ve velmi omezené míře věnuje konzultacím a práci pro klienty, ale místo toho většinu jejího podnikání tvoří školení a kurzy….

Před 2 roky

honza-borysek-web

Honza Borýsek: Jak probíhala reklamní kampaň na koncert Eda Sheerana v Praze?

Je to rekordní turné. Ed Sheeran překonal U2 a zaujal první místo v žebříčku nejvýdělečnějších koncertních šňůr na světě. A s koncertem v Česku mu pomáhala agentura advertia digital, kterou založil náš dnešní host Honza Borýsek. S Honzou jsme rozebrali,…

Před 2 roky

Inzerce

daniel-docekal-web

Daniel Dočekal: Jak uspět na Twitteru?

Internetový publicista Daniel Dočekal patří mezi nejaktivnější Čechy na sociální síti Twitter. Pod účtem @Medvidekpu na ni přidává každý den nové příspěvky a oslovuje tak více než 12 tisíc svých followerů. V tomto rozhovoru jsme si spolu povídali o tom,…

Před 2 roky

erika-eliasova-web

Erika Eliášová: Budování e-shopu ErikaFashion.cz, začátky s marketingem, chyby v podnikání

Erika Eliášová vybudovala e-shop, který za poslední rok přesáhl obrat 35 milionů korun. Dnes ErikaFashion.cz míří na překonání šedesátky, a to i přesto, že se o něj Erika stará sama a pomáhají jí pouze lidé v expedici. V rozhovoru, který…

Před 2 roky

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký
martin-paukrt-web

Martin Paukrt (Footshop): Jak funguje TikTok a kdy jej zařadit do vašeho marketingu?

TikTok je obrovským trendem světa sociálních sítí. Je to platforma, na které lidé sdílí 15vteřinová videa a kde mohou donekonečna konzumovat nový obsah. O využití TikToku v marketingu jsem si povídal se Social Media Team Leaderem Footshopu Martinem Paukrtem. Moc…

Před 2 roky

novinky_41_mp

eVisions Novinky z onlajnu: Social novinky 2018, německé SEO a proč být na LinkedInu

Agentura eVisions se nedávno vydala do Berlína, kde pro vás mimo jiné natočila i další díl Novinek z Onlajnu. V rámci sociálních sítí se těšte na velké ohlédnutí za rokem 2018, v PPC na odhalení nových metrik a aktualizací a pozadu nezůstane ani…

Před 2 roky

michal-kotek-web

Michal Kotek (Fragile): Jak se stát influencerem a jak s influencery spolupracovat

Když mě poprvé seznámili s Michalem Kotkem, představili mi ho jako influencera. Nemá sice na sociálních sítích stovky tisíc fanoušků, ale i tak oslovuje velké publikum. S influencery navíc každý den spolupracuje v reklamní agentuře Fragile. Povídali jsme si tedy…

Před 2 roky

novinky38_mp

eVisions Novinky z onlajnu: IGTV, Facebook a GDPR a jak přelstít algoritmus Instagramu

Buďte v obraze a nezmeškejte další díl Novinek z onlajnu, které pro vás opět nachystala online marketingová agentura eVisions. Dozvíte se, proč by se YouTube mělo začít bát o své místo, a také, jak konečně vyzrát na algoritmus Instagramu. Instagram a Facebook Instagram…

Před 3 roky

novinky37_mp

eVisions Novinky z onlajnu: Jak na Google Lens, vychytávky Instagramu a rozšíření v Skliku

Je to tu! Mediální tým online marketingové agentury eVisions si pro vás připravil další porci oborových novinek. Tentokrát vám odhalí jak a proč využívat službu Google Lens spolu se spoustou dalších užitečných vychytávek, které nám přichystal Instagram, Facebook, ale také…

Před 3 roky

tomas-salamon-web

Tomáš Šalamon (Incomaker): Automatizace a budoucnost marketingu, práce s daty, vývoj nových nástrojů

Jak se bude do budoucna vyvíjet marketing? Jaké marketingové profese nahradí umělá inteligence? A jak se Incomakeru daří vyvíjet současně několik marketingových nástrojů? O tom je dnešní rozhovor se CEO Incomakeru Tomášem Šalamonem. Incomaker je systém pro inteligentní automatizaci marketingu…

Před 3 roky

ondrej-preuss-fakenews-web

Fake news: Jak se na ně dívá právo a kdy je šíříte i vy?

Světem obchází strašidlo “fake news”. Zmiňují ho novináři, zkoumají nejrůznější odborníci, kroutí nad ním hlavou laická veřejnost a poměrně často ho používá Donald Trump. Jak na to reaguje právo? Právo obecně vždy reaguje pozdě, na každý nový fenomén. To je…

Před 3 roky

jiri-hlavenka-web

Jiří Hlavenka: Začátky podnikání na českém internetu, (ne)úspěch inovací, nápady na podnikání

V roce 1994 založil vydavatelství Computer Press, které po 11 letech prodal. V roce 1996 založil e-shop vltava.cz, který prý byl vůbec prvním českým e-shopem. Působil jako společník ve vývojářské firmě NetDirect, spoluzaložil startup UlovDomov.cz a je jedním ze spoluzakladatelů…

Před 3 roky

TOP obsah

andrej-kiska-web

Andrej Kiska ml. (Credo Ventures): Jak uvažují investoři a čím je zaujmout?

oliver-dlouhy-web

Oliver Dlouhý (Kiwi.com): Rychlý růst firmy, budování managementu, spolupráce s investory

martin-kasa-web

Martin Kasa: Investice do startupů, nemovitostí i bitcoinů, byznys s Pilulkou, ochrana spotřebitele

jiri-hlavenka-web

Jiří Hlavenka: Začátky podnikání na českém internetu, (ne)úspěch inovací, nápady na podnikání