Inzerce

SEO: Optimalizace webu pro vyhledávače

linkbuilding-stul-web

6 znaků kvalitního odkazu

Společně s linkbuilderem Zdeňkem Dvořákem jsme dali dohromady 6 znaků kvalitního zpětného odkazu. Tento článek vám tak může posloužit jako základní nástroj pro hodnocení.

Před 5 roky

michal-kutis-web

VIDEO: Michal Krutiš: Co je to SEE-THINK-DO-CARE a jak to využít ve svém marketingu?

Podrobný rozhovor o frameworku Avinashe Kaushnika.

Před 5 roky

Inzerce

meta-tagy-web

Meta tagy: Co do nich napsat a nad kterými jen marníte čas?

Známe meta title, description a keywords. Které z nich vám ještě pomohou a které jsou pro vaše SEO zcela zbytečné? Zeptali jsme se vedoucího oddělení SEO ze společnosti Dobrý web Tomáše Pospíšila.

Před 5 roky

pavel-ungr-web

VIDEO: Pavel Ungr: Kdo je to SEO konzultant?

SEO konzultant. Možná si říkáte, že víte, co takový člověk dělá. S jedním z nejznámějších SEO konzultantů v Čechách, Pavlem Ungrem, jsme se ale shodli na tom, že odpověď tak snadná být nemusí.

Před 5 roky

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký
jana-nadvornikova-web

VIDEO: Jana Nádvorníková/Vnoučková (DámeJídlo, Bonami): PPC reklama je téměř pro každého

Mezi klienty PPC specialistky Jany Nádvorníkové patří například DámeJídlo nebo Bonami. V našem rozhovoru jsme si povídali o tom, pro koho je PPC reklama výhodnout investici a jak k ní přistupovat tak, aby přinesla pozitivní výsledky.

Před 5 roky

SEO 404

Chybové stránky: Máte je správně nastavené po technické i obsahové stránce?

Většina webů řeší chybové stránky špatně. To jim bere body u vyhledávačů i u uživatelů. Podívejme se společně na to, jak např. stránku 404 řešit po technické i obsahové stránce.

Před 5 roky

muz-prekvapeni-pocitac-web

Linkbuilding: O jaké zpětné odkazy byste měli mít zájem?

Ne každý odkaz vám pomůže. Některé vám mohou i uškodit. Přečtěte si, o jaké odkazy byste měli mít zájem a jak obecně k linkbuildingu přistupovat.

Před 5 roky

sipky-web

Informační architektura webu: Co to je a jak ji vytvořit?

Jak efektivně se uživatelé na vašich stránkách pohybují a jak snadno dojdou k hledaným informacím, je otázkou mnoha různých faktorů. Jedním z těch nejdůležitějších je informační architektura webu. Zjistěte, jak si ji udělat.

Před 5 roky

pavel-pajkrt

VIDEO: Pavel Pajkrt vysvětluje, proč a jak si udělat analýzu klíčových slov

Analýza klíčových slov by měla být stavebním kamenem vaší online marketingové strategie. Udělat si ji navíc není složité. Sledujte videorozhovor s odborníkem + několik ukázek.

Před 6 roky

zuzana-vesela

Zuzana Veselá: E-shopaři mají často texty až na chvostu svých priorit

„Správný copywriter nikdy nepřizná, že by existovaly nějaké více či méně důležité texty,“ říká Zuzana v rozhovoru. Jak si e-shopař může pomoct?

Před 6 roky

Martin Šimko: SEO není mrtvé. A nikdy nebude

Zvyšovat, zvyšovat, zvyšovat. To se o návštěvnosti webových stránek říká. Nebo alespoň říkalo. Dnes se přístupy mění a spíše než na počet návštěvníků se hledí na jejich relevanci. Laik aby se v tom vyznal. Martin Šimko je SEO konzultant a…

Před 6 roky

Pavel Ungr: Dobrý sex může být v různých situacích odlišný. Stejně tak to platí pro weby

Pavel Ungr se řadí mezi naprostou špičku českých SEO konzultantů. Pracoval pro největší české agentury jako H1.cz a Ataxo. Dnes je na volné noze, přednáší a publikuje. Jaká je podle něj budoucnost optimalizace pro vyhledávače, jsme se ho rozhodli zeptat…

Před 7 roky

TOP obsah

andrej-kiska-ml-web

Andrej Kiska ml.: Osobnost podnikatelů, získávání investora, úspěch startupů

michal-koubek-web

Aktuální stav české ekonomiky a výhled do budoucna | Michal Koubek

frantisek-suchan-web

Bez frází: Rozjezd úspěšného projektu, tvorba a monetizace obsahu | František Suchan

jaroslav-baier-web

Růst e-shopu očima právníka | Jaroslav Baier