Inzerce

SEO: Optimalizace webu pro vyhledávače

Zpětné odkazy

Vyzkoušejte: 8 tipů, jak mohou e-shopy získávat zpětné odkazy

Vyčerpávající guestpost Miloslava Hamsy. Sami si můžete jeho metody vyzkoušet a zkusit pro svůj e-shop získat další zpětné odkazy.

Před 5 roky

SEO audit

Základní SEO analýza v kostce: Jak je na tom váš web?

Chcete si udělat rychlý přehled o stavu vašeho webu? Projděte si základní body SEO analýzy.

Před 5 roky

Inzerce

Google PageRank

K čemu je Google PageRank?

Víte, jak vysoký máte PageRank? A snažíte se ho mít co nejvyšší? K čemu vlastně PageRank je a kde se vzal?

Před 5 roky

adam-jezek-web

VIDEO: Adam Ježek: Jak vyhledávače hodnotí webové stránky?

Vzali jsme 2 podobné weby a zjištovali, proč je vyhledávače hodnotí rozdílně. Na co jsme přišli?

Před 5 roky

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký
Onpage a offpage faktory

Rozdíl mezi on-page a off-page faktory: Znáte ho?

S pojmy on-page a off-page faktory se setká každý online podnikatel. Pojďme si ale vysvětlit, co vlastně znamenají.

Před 5 roky

pocitac-ruka-web

Vaše reputace na internetu: Co byste o ní měli vědět?

Jak se dělá Online Reputation Management a jaké nástroje k tomu využít? To vše si rozebereme v tomto podrobném článku.

Před 5 roky

pavel-martinovsky-web

VIDEO: Pavel Martinovský: Jakých chyb v SEO se developeři e-shopů dopouštějí nejčastěji?

I webdeveloper vás může připravit o návštěvnost. Předejděte tomu.

Před 5 roky

kosik-psani-web

Jak psát popisky kategorií na vašem e-shopu?

Četli jste někdy popisek kategorie zboží v e-shopu? Jaký vliv měl na vaše nákupní rozhodnutí? Má cenu se těmto popiskům věnovat?

Před 5 roky

seo2

Hustota klíčových slov v textu: Kolik % zvolit?

Na webu byste měli mít dostatek klíčových slov, díky čemuž se zobrazíte vysoko ve vyhledávačích. Co ale znamená „dostatek“?

Před 5 roky

www-green-web

Co to je Accelerated Mobile Pages (AMP)?

Google začal tvůrcům webů prostřednictvím Search Console rozesílat zprávu s doporučení implementace tzv. AMP. O tom, co to je, se ale na českém internetu zas tak moc nepíše.

Před 5 roky

seo-klavesnice-web

Google: Titulek stránky není tak důležitý, jak si mnozí myslí

Spousta webmasterů přikládá meta tagu title zásadní význam (a spousta SEO specialistů jim to i doporučuje). Tento tag je důležitý, ale možná z trochu jiného důvodu, než si mnozí myslí.

Před 5 roky

Odkazové příležitosti

Jak hledat příležitosti pro získávání zpětných odkazů?

Odkazových příležitostí je kolem nás mnoho. A to doslova. Bohužel je většina z nás nevidí, a proto je v tomto rozhovoru rozebereme.

Před 5 roky

TOP obsah

andrej-kiska-web

Andrej Kiska ml. (Credo Ventures): Jak uvažují investoři a čím je zaujmout?

jitka-dvorakova-web

Jitka Dvořáková: Finanční řízení CZC.cz, zdroje růstu do budoucna, manažerské myšlení

jakub-unger-web

Jakub Unger (Seznam Zprávy): Tvoříme médium budoucnosti. Sleduje nás 3,5 milionu lidí měsíčně

karel-novotny-web

Karel Novotný: Podnikání na volné noze, naceňování práce klientům, popularita v komunitě