Vyčerpávající guestpost Miloslava Hamsy. Sami si můžete jeho metody vyzkoušet a zkusit pro svůj e-shop získat další zpětné odkazy.
Před 5 roky
Chcete si udělat rychlý přehled o stavu vašeho webu? Projděte si základní body SEO analýzy.
Před 5 roky
Víte, jak vysoký máte PageRank? A snažíte se ho mít co nejvyšší? K čemu vlastně PageRank je a kde se vzal?
Před 5 roky
S pojmy on-page a off-page faktory se setká každý online podnikatel. Pojďme si ale vysvětlit, co vlastně znamenají.
Před 5 roky
Jak se dělá Online Reputation Management a jaké nástroje k tomu využít? To vše si rozebereme v tomto podrobném článku.
Před 5 roky
Četli jste někdy popisek kategorie zboží v e-shopu? Jaký vliv měl na vaše nákupní rozhodnutí? Má cenu se těmto popiskům věnovat?
Před 5 roky
Na webu byste měli mít dostatek klíčových slov, díky čemuž se zobrazíte vysoko ve vyhledávačích. Co ale znamená „dostatek“?
Před 5 roky
Google začal tvůrcům webů prostřednictvím Search Console rozesílat zprávu s doporučení implementace tzv. AMP. O tom, co to je, se ale na českém internetu zas tak moc nepíše.
Před 5 roky
Spousta webmasterů přikládá meta tagu title zásadní význam (a spousta SEO specialistů jim to i doporučuje). Tento tag je důležitý, ale možná z trochu jiného důvodu, než si mnozí myslí.
Před 5 roky