PPC reklama je důležitou součástí marketingové strategie většiny internetových byznysů. Spočívá ve tvorbě inzerátů, které se zobrazují ve výsledcích vyhledávání internetových vyhledávačů (nejčastěji Google a Seznam.cz), v obsahové síti (tedy napříč internetem, kde se zobrazují konkrétní reklamní formáty) a na dalších místech.
V Česku najdete spoustu agentur a odborníků na PPC reklamu na volné noze. V této rubrice jsme pro vás vybrali rozhovory, ve kterých se PPC reklamě věnujeme a ze kterých můžete zadarmo čerpat i pro vaše podnikání.
Nahlédněte do zákulisí aplikace Caflou a zjistěte, jak přistupuje k marketingu a co jí v něm funguje nejlépe. O zkušenosti se s námi dělí její zakladatel.
Před 3 měsíci
Tak, jako se vyvíjí práce specialistů v různých oblastech marketingu, vyvíjí se i ta v oblasti PPC reklamy. Jedním z velkých trendů se postupně stává podrobné analyzování konkurence, které zatím ještě většina PPC specialistů nedělá, ale postupně se to mění….
Před 1 rokem
Je zajímavé sledovat, jak se postupem času vyvíjí jednotlivé firmy, jaká rozhodnutí přijímá jejich vedení a jak se jim mění priority. Co všechno se stalo v roce 2018 v agentuře Fragile, jsem si povídal s jejím obchodním ředitelem Leošem Špachtou…
Před 2 roky
Agentura eVisions se nedávno vydala do Berlína, kde pro vás mimo jiné natočila i další díl Novinek z Onlajnu. V rámci sociálních sítí se těšte na velké ohlédnutí za rokem 2018, v PPC na odhalení nových metrik a aktualizací a pozadu nezůstane ani…
Před 2 roky
Ještě nedávno tomu nevěřila, ale dnes už tomu věří. Markéta Kabátová přiznává, že byla vůči teoriím o konci PPC konzultantů skeptická, byl to ale vývoj technologií Googlu, který ji přesvědčil o opaku. Věnovala tomu i článek na svém blogu. Markéta…
Před 2 roky
Je to tu! Mediální tým online marketingové agentury eVisions si pro vás připravil další porci oborových novinek. Tentokrát vám odhalí jak a proč využívat službu Google Lens spolu se spoustou dalších užitečných vychytávek, které nám přichystal Instagram, Facebook, ale také…
Před 3 roky
Vyplatí se dnes ještě investovat do optimalizace pro vyhledávače? Nebo je lepší se místo SEO věnovat něčemu jinému? A jak se SEO v čase vyvíjí? Na tyto otázky jsem se zeptal Marka Prokopa. Marek Prokop patří mezi nejpopulárnější odborníky na…
Před 3 roky
Obsahová síť, často nazývaná jako Display, má obrovský potenciál, protože můžete zobrazovat vaše reklamy na webech třetích stran, v mobilních aplikacích, videích a podobně. Tento článek je součástí série „PPC reklama pro nezasvěcené“ věnované základům PPC reklamy. V předchozím díle…
Před 3 roky
Čeští marketéři se často drží svých zajetých postupů, ačkoliv nejsou těmi nejlepšími. Vybírají si tu jednodušší cestu a pod brandbuildingem si představují jenom reklamní bannery.
Před 3 roky
Reklama ve vyhledávání je nejčastějším typem PPC reklamy. V dnešním díle zjistíte, jak vypadá, co je potřeba k jejímu nastavení a zda si ji zvládnete nastavit sami. Tento článek je součástí série „PPC reklama pro nezasvěcené“ věnované základům PPC reklamy….
Před 3 roky
PPC reklama by měla být součástí marketingové strategie každé společnosti. Kdo by totiž nechtěl měřitelné okamžité výsledky? Pravdou je, že stále existuje spousta lidí, kteří PPC reklamě nerozumí a někteří ani neví, co to vůbec je. Tento článek je první…
Před 4 roky
6. června se v Praze konala konference Performance2020, kterou pořádala konzultační agentura ACOMWARE. Jednalo se o dosud největší konferenci v Česku zaměřenou na PPC kampaně a výkonnostní marketing. Vzniklo na ní i 5 rozhovorů s řečníky. Tady jsou: Gopesh Raichura Londýňan…
Před 4 roky