Inzerce

PPC reklama prakticky

michal-finta-web

VIDEO: Michal Finta o marketingu DámeJídlo.cz a RFM modelu

Nejúspěšnější česká food-delivery služba se dělí o svoje marketingové know-how.

Před 6 roky

radek-hojgr-web

Radek Hojgr: Jak pracovat s klíčovými slovy na svém webu?

Správné použití klíčových slov je pro vyhledávače důležité. Společně se specialistou na SEO Radkem Hojgrem jsme zjišťovali, jak s nimi správně pracovat a co nepodcenit.

Před 6 roky

Inzerce

roman-dusek-velky

VIDEO: Jak funguje vyhledávač Seznam.cz? Odpoví Roman Dušek

A jak získat co nejvyšší pozice ve vyhledávání na Seznamu?

Před 6 roky

jana-nadvornikova-web

VIDEO: Jana Nádvorníková/Vnoučková (DámeJídlo, Bonami): PPC reklama je téměř pro každého

Mezi klienty PPC specialistky Jany Nádvorníkové patří například DámeJídlo nebo Bonami. V našem rozhovoru jsme si povídali o tom, pro koho je PPC reklama výhodnout investici a jak k ní přistupovat tak, aby přinesla pozitivní výsledky.

Před 6 roky

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký
pavel-pajkrt

VIDEO: Pavel Pajkrt vysvětluje, proč a jak si udělat analýzu klíčových slov

Analýza klíčových slov by měla být stavebním kamenem vaší online marketingové strategie. Udělat si ji navíc není složité. Sledujte videorozhovor s odborníkem + několik ukázek.

Před 6 roky

Jak vytvořit efektivní reklamní banner?

Chcete efektivně inzerovat na internetu? A využíváte k tomu bannerovou reklamu? Máme několik tipů, jak vytvořit banner, na který budou lidé klikat. A ukázky! – Strana 3

Před 6 roky

Markéta Kabátová: PPC je jeden z nástrojů brandingu

Reklama, a zejména ta ve vyhledávačích, nemusí cílit pouze na vlastní výkon, ale třeba i na budování značky. Povídali jsme si o tom s Markétou Kabátovou, jež má zkušenosti z Googlu a Webnode. – Strana 3

Před 7 roky

Tomáš Turek: S trochou zkušeností zvládne základní nastavení PPC i začátečník

Vystudoval ekonomiku a management na ČZU v Praze. Dnes pracuje jako PPC specialista v Dobrém webu. Tomáš Turek pečuje zejména o korporátní klienty, ale vedle toho i školí naprosté začátečníky. – Strana 3

Před 7 roky

TOP obsah

andrej-kiska-web

Jak získat investora a vybudovat úspěšný startup? | Andrej Kiska (Credo Ventures)

frantisek-suchan-web

Bez frází: Rozjezd úspěšného projektu, tvorba a monetizace obsahu | František Suchan

petr-borkovec-web

Vize a strategie firmy, práce s OKR | Petr Borkovec (Partners)

Pro předplatitele
jiri-hlavenka-web

Jiří Hlavenka: Jak vybudovat skutečně hodnotný e-shop?