Inzerce

Inzerce

michal-finta-web

VIDEO: Michal Finta o marketingu DámeJídlo.cz a RFM modelu

Nejúspěšnější česká food-delivery služba se dělí o svoje marketingové know-how.

Před 5 roky

radek-hojgr-web

Radek Hojgr: Jak pracovat s klíčovými slovy na svém webu?

Správné použití klíčových slov je pro vyhledávače důležité. Společně se specialistou na SEO Radkem Hojgrem jsme zjišťovali, jak s nimi správně pracovat a co nepodcenit.

Před 5 roky

Inzerce

roman-dusek-velky

VIDEO: Jak funguje vyhledávač Seznam.cz? Odpoví Roman Dušek

A jak získat co nejvyšší pozice ve vyhledávání na Seznamu?

Před 5 roky

jana-nadvornikova-web

VIDEO: Jana Nádvorníková/Vnoučková (DámeJídlo, Bonami): PPC reklama je téměř pro každého

Mezi klienty PPC specialistky Jany Nádvorníkové patří například DámeJídlo nebo Bonami. V našem rozhovoru jsme si povídali o tom, pro koho je PPC reklama výhodnout investici a jak k ní přistupovat tak, aby přinesla pozitivní výsledky.

Před 5 roky

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký
pavel-pajkrt

VIDEO: Pavel Pajkrt vysvětluje, proč a jak si udělat analýzu klíčových slov

Analýza klíčových slov by měla být stavebním kamenem vaší online marketingové strategie. Udělat si ji navíc není složité. Sledujte videorozhovor s odborníkem + několik ukázek.

Před 5 roky

Jak vytvořit efektivní reklamní banner?

Vytvořit si vlastní reklamní banner se zdá být velmi snadné. Stačí zapnout grafický editor nebo poslat obecné zadání grafikovi a je hotovo. Máme co použít. Jenomže ono to tak snadné není a i banner si zaslouží naši pozornost. Jak tedy…

Před 5 roky

Markéta Kabátová: PPC je jeden z nástrojů brandingu

Reklama, a zejména ta ve vyhledávačích, nemusí cílit pouze na vlastní výkon, ale třeba i na budování hodnoty značky. Své o tom ví i Markéta Kabátová, která vedla marketingový tým ve Webnode a dnes pracuje v Googlu. Markéto, co je…

Před 6 roky

Tomáš Turek: S trochou zkušeností zvládne základní nastavení PPC i začátečník

Vystudoval ekonomiku a management na ČZU v Praze. Dnes pracuje jako PPC specialista v Dobrém webu. Tomáš Turek pečuje zejména o korporátní klienty, ale vedle toho i školí naprosté začátečníky. Napadlo mě se ho zeptat, jak s PPC začít, proč…

Před 6 roky

Doporučené články

ondrej-svrcek-web

Ondřej Švrček (Mobilní rozhlas): Byznys s komunikací měst a obcí budoucnosti

peter-hajducek-web

Peter Hajduček (Footshop): Rozšiřování sortimentu, financování e-shopu, zvládání krize

karel-novotny-web

Karel Novotný: Podnikání na volné noze, naceňování práce klientům, popularita v komunitě

cevelova-velky

VIDEO: Magdalena Čevelová: Pochopte, kdo jste, a podle toho si nastavte marketing

Inzerce