Inzerce

Inzerce

MP_novinky27

eVisions Novinky z onlajnu: Změny v Skliku, na Facebooku i Instagramu. A bonusový rozhovor k tomu

To nejzajímavější a nejaktuálnější, co jsme za poslední dobu pochytili na scéně online marketingu a co by nemělo uniknout ani vám. Dalším dílem vás provede Andy Pavelcová, Pavel Bělík, Petr Hlaváč a chybět nebude ani rozhovor s Bárou Šumnou, která nám…

Před 3 roky

vojtech-schwangmaier-web

Vojtěch Schwangmaier (Pneumatiky.cz): Zvládání sezónnosti, neatraktivní zboží, kamenní prodejci

Hostem dalšího videorozhovoru je ředitel e-shopu s půlmiliardovým obratem Pneumatiky.cz Vojtěch Schwangmaier. Jak se na internetu prodávají pneumatiky? Jak si lze pomoci v marketingu nepříliš atraktivního zboží a jak se spojit s kamennými prodejci, kteří vás považují za to „zlo…

Před 4 roky

Inzerce

petra-vetrovska-web

Petra Větrovská: Jak se buduje brand freelancera?

Vypovídá brand odborníků něco o kvalitě jejich práce? A jak poznat skutečného profesionála?

Před 4 roky

petra-pacakova-web

Petra Pacáková (ACOMWARE): Kdy zaměstnat PPC specialistu a jak se odlišit od velkých hráčů?

Petra Pacáková ve společnosti ACOMWARE vede tým PPC specialistů. Jejich performance oddělení pracuje na největších firemních klientech, jako je třeba Nutricii, ČEZ nebo Conrad. Jak se liší práce pro menší firmy a pro ty velké? A kdy se vyplatí místo…

Před 4 roky

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký
pavel-drabek-web

Pavel Drábek: Nejúspěšnější PPC specialisté mohou dosáhnout i na šesticiferné výdělky

Já snad neznám e-shop, který by neinzeroval svoje PPC reklamy. Proto si myslím, že pracovat jako PPC specialista může být docela lukrativní. Je to ale pravda a co je na takové práci největší výzva? Pavel Drábek pracuje jako PPC konzultant…

Před 4 roky

jirka-chomat-web

Jirka Chomát: Jak dělají české e-shopy marketing?

Proč jsou e-shopy závislé na cenových srovnávačích a proč nechtějí udělat díru do světa?

Před 4 roky

ondrej-preuss-1-web

Jak ochránit svůj brand na internetu?

Komerční sděleníVideo Přinášíme vám další díl z právní poradny, kterou vytváříme ve spolupráci s Dostupným advokátem. Tentokrát jsem se Ondřeje Preusse ptal na to, jak ochránit svou značku na internetu a co dělat, když někdo inzeruje na můj brand ve…

Před 4 roky

SEO audit

Jak dělat on-page SEO u produktových stránek e-shopu

Pakliže chcete svůj e-shop optimalizovat a docílit tak lepší návštěvnosti z vyhledávačů, měli byste vyladění on-page faktorů věnovat náležitou pozornost.

Před 4 roky

michalkrutis-web

Michal Krutiš: Trendy v online marketingu pro rok 2017

Na co se v marketingu zaměřit v roce 2017? Jak se změní SEO, přístup ke tvorbě značky, tvorba obsahu, mobilní marketing a mnoho dalšího?

Před 4 roky

Karel Borovička

Proč e-shopy neinvestují do marketingu?

Podle průzkumu společnosti Shoptet mezi jejími klienty investuje do marketingu každý měsíc 1000 Kč pouze 24,3 % e-shopů. 5000 Kč investuje 34,5 % dotázaných. Hlavním příjmem je e-shop pouze pro 42,3 % případů.

Před 4 roky

jiri-gunka-web

VIDEO: Jiří Guňka (Besteto): Jak může e-shop dělat lokální marketing?

Jaké nástroje k lokálnímu marketingu využít a kdo ho v Česku dělá dobře?

Před 5 roky

David Pohorský

Odstranění pravého reklamního sloupce ve vyhledávání Google je špatná zpráva pro malé inzerenty

Světem PPC reklamy jako kulový blesk proběhla zpráva o tom, že Google oficiálně potvrdil zrušení pravého sloupce reklamy ve výsledcích vyhledávání. Co to v praxi znamená a jak to ovlivní váš rozpočet na PPC reklamu?

Před 5 roky

Doporučené články

eva-stepankova-web

Eva Štěpánková (Ryor): Osobní život a práce, chyby v podnikání, předání firmy dceři

natalie-bartasova-web

Natálie Bartasová: Jak se tvoří persony?

pocitac-ruka-prst-web

Příklady řízení online reputace. Jaké ponaučení si z nich odnést?

ondrej-kania-web

Livestream: Ondřej Kania o řízení několika firem, spolupráci s investory, výběru nových zaměstnanců a získávání zájmu médií

Inzerce