Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Konkrétní a praktické tipy pro řízení malé i velké firmy.
TOP podnikatelé, manažeři a další specialisté na byznys.
Témata, o kterých se jinde nemluví. Důležité pro každého podnikatele.
Zjistit více

Inzerce

Marketing prakticky. Pohledem marketérů i šéfů firem

Jak na vyšší návštěvnost z vyhledávačů bez vysokých pozic?

Možná se vám to zdá divné, ale na stránky umístěné ve výsledcích vyhledávání na prvním místě nemusí vždy přicházet tolik návštěvníků jako na ty ostatní, nížeji umístěné. – Strana 61

Před 9 roky

Před založením projektu přemýšlejte i o jeho obchodním modelu a rentabilitě

Řada začínajících podnikatelů dělá často jednu a tu samou chybu – při zakládání nového projektu pospíchá, jedná neuvážlivě a zapomeneme na mnoho důležitých věcí. – Strana 61

Před 9 roky

Inzerce

Jak správně vyhodnocovat PPC reklamu?

Možností, jak s PPC reklamou propagovat naše produkty, služby, webové stránky, nebo třeba aplikaci, je celá řada. Ať už na PPC reklamu nahlížíme z pohledu zadavatele, agentury, nebo majitele webu, vždy pro nás budou stěžejní výsledky, které nám přinese (viz také Jak se podniká s PPC). – Strana 61

Před 9 roky

5 nečekaných tipů, jak váš blog posunout na vyšší úroveň

Blogování je jednou z nejlepších forem sebeprezentace. Jako bloger si můžete vypěstovat určitý vztah mezi vámi a vaší čtenářskou základnou. – Strana 61

Před 9 roky

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.

Zjistit více

Jak začít podnikat s PPC? Kdo je zadavatel, publisher a co dělá agentura?

Způsobů, jak podnikat na internetu, je celá řada. Internet je plný nekonečných možností a co včera nebylo možné, dnes může být milionový business. – Strana 61

Před 9 roky

5 tipů, jak přimět své fanoušky sdílet vaše příspěvky na Facebooku

Sociální sítě jsou doménou moderního internetu. Ještě před pár lety se s nadsázkou říkalo, že kdo není na internetu, jako by neexistoval. – Strana 61

Před 9 roky

Jak využít kritiku ve svůj prospěch a zbytečně se nerozčílit?

Několik let mne fascinovala jedna věc. Na internetu jsem velmi často narážel na negativní komentáře a někdy až vulgární kritiku. – Strana 61

Před 9 roky

Ochota a zkoušení nových věcí ze mě udělaly odborníka. Jaké byly moje reklamní propadáky v roce 2012?

Tento článek věnuji své osobní zkušenosti s marketingovými produkty, které mají pomáhat v propagaci produktů a činností. – Strana 61

Před 9 roky

Instalace a nastavení Google Analytics aneb Jak se dostat k nejlepšímu nástroji na měření návštěvnosti webu

Znáte své zákazníky? Víte, proč navštěvují vaše stránky, nebo proč z nich hned prchají? Odpovědi na tyto otázky a mnoho dalších vám poskytnou nástroje, jako je Google Analytics. – Strana 61

Před 10 roky

Jak bezplatně získat partnery pro váš provizní systém?

V minulém článku na téma affiliate jsme se dozvěděli, co vše je potřeba udělat při spuštění provizního systému. – Strana 61

Před 10 roky

Problémy s vyhledávači Aneb co dělat, když mě vyhledávače neindexují, případně zabanují?

Přinutit vyhledávač, aby zobrazoval vaši stránku ve výsledcích vyhledávání, není vždy tak jednoduché, jak byste si mohli myslet…. – Strana 61

Před 10 roky

Největší nešvary firemních profilů na Facebooku aneb Na co si dát pozor a čím neurazit svoje fanoušky?

O tom, že je Facebook jedním z nejmocnějších marketingových nástrojů, není třeba vést diskuze. Asi každého začínajícího podnikatele… – Strana 61

Před 10 roky

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP obsah

Premium
michal-mesko-web

Strategie knihkupectví Martinus | Michal Meško

jaroslav-baier-web

Růst e-shopu očima právníka | Jaroslav Baier

Premium
rene-nekuda-web

Jak se naučit (dlouhodobě a konzistentně) psát? | René Nekuda

Premium
vit-horky-web

Jak prodat firmu? Příběh Brand Embassy | Vít Horký

Inzerce