Inzerce

Marketing prakticky. Pohledem marketérů i šéfů firem

PR článek: Co to je, co má obsahovat a jak se liší od tiskové zprávy?

Pro mnoho webových stránek může prodej placených článků znamenat i velkou část zisku, ne-li zisk celý. PR články jsou na internetu velmi vyhledávané, je o ně zájem a dobře se prodávají. Co by ale měly obsahovat a jak se liší od tiskové zprávy? – Strana 60

Před 10 roky

Multi-level marketing: Co to je, v čem spočívá a jaké jsou jeho výhody a nevýhody?

Kdybychom měli krátce charakterizovat smysl MLM, stačilo by říct, že je určen proto, aby šetřil peníze. Snaží se totiž vynaložit méně finančních prostředků na pro něj zbytečné záležitosti. Řekněme, že vyrobíte produkt za určitou cenu. Proto, aby se dostal ke spotřebiteli, jej musíte předat velkoobchodům, skladům, dopravcům… – Strana 60

Před 10 roky

Inzerce

Virální marketing: Lidé v roli protagonistů, jak to vlastně probíhá?

Pojem „virální marketing“ je stále používanější. Setkáváme se s ním na internet, v televizi, v odborných časopisech a podobně. Virální marketing je další z marketingových technik používaných nejen na internetu. Jejím cílem je jinými slovy donucení lidí k propagování obchodní značky, produktu. – Strana 60

Před 10 roky

Reklama: Vytvořte produkt, neřekněte o něm nikomu a umřete hlady…

Reklama je nezbytnou součástí vašeho podnikání. I když vytvoříte ten nejlepší produkt na světě a neřeknete o něm lidem, umřete hlady. Jak tedy začít propagovat vaší firmu? „Kdybych měl posledních pět dolarů, tak tři z nich věnuji na reklamu.“ Henry…

Před 10 roky

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký

Buzz marketing: Chcete si pošuškat o tom, v čem to vlastně spočívá?

Cílem Buzzmarketingu je vyvolání rozruchu. V jeho názvu se nachází slovíčko „buzz“, což v překladu z angličtiny znamená „bzukot“. Jedná se o netradiční formu marketingu a je považován za jeden z nejúčinnějších způsobů propagace vůbec. – Strana 60

Před 10 roky

Píšete články a zajímáte se o práci? Jak o ni požádat a zaujmout?

Dnešní článek si dovolím napsat se špetkou zkušenosti, snad mi to odpustíte. Jelikož provozuji internetové magazíny, včetně tohoto, často hledám novém nové redaktory a pročítám se emaily s reakcemi na moje inzeráty. Myslím si, že v tomto ohledu mohu posoudit,…

Před 10 roky

5 rad pro začátečníky, jak napsat zajímavý a čtivý článek

Už se vám stalo, že jste napsali článek a považovali ho za vydařený, ale od čtenářů úspěch nesklidil? Do takových situací se autoři se svými články dostávají velmi často. Napsat kvalitní článek není lehké, existuje však mnoho rad, jak se posunout k dokonalosti… – Strana 60

Před 10 roky

TOP obsah

andrej-kiska-ml-web

Andrej Kiska ml.: Osobnost podnikatelů, získávání investora, úspěch startupů

Pro předplatitele
eduard-mika-web

Seniorní management. Jak ho přivést a motivovat? | Eduard Míka (Reflex Capital, ex-MALL.cz)

petr-hudec-web

E-shopař youtuberem. Jak vytvořit nový byznys? | Petr Hudec (HuráMobil.cz)

ondrej-fryc-web

Ondřej Fryc (Reflex Capital): Odvrácená strana spolupráce startupů a investorů