Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Marketing

Věra Kepková: Firemní Facebook se nedá naučit jako dějepis

Robert Štípek: Inzerenti v PPC chybují už na samém začátku

Pavel Pola o e‑mailingu: Základem je dobré poznání potřeb zákazníků

Lenka Papřoková: Slogan jako součást firemní identity může vystihovat, kdo jsme, proč tu jsme a pro koho

Inzerce

Proč a jak používat UTM parametry? Radil Zdeněk Hejnák

Ondřej Sláma: Reklamní bannery tu s námi budou ještě dlouho

Markéta Kabátová: PPC je jeden z nástrojů brandingu

Petra Kopuletá: Dobré vztahy se zákazníkem jsou základem pro úspěšnou spolupráci

Markéta Ubíková: Facebook je o minulosti, Twitter o současnosti a Pinterest o budoucnosti

Petra Winklerová: Základem úspěchu na sociálních sítích je znalost vlastního publika

Martin Šimko: SEO není mrtvé. A nikdy nebude

Eliška Vyhnánková: Na Facebooku je důležité vědět, co na cílovou skupinu funguje

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.