Inzerce

Marketing prakticky. Pohledem marketérů i šéfů firem

Jak se vyhnout penalizaci od Google?

Optimalizace pro vyhledávače je jednou ze základních věcí, které byste měli udělat pro svoje webové stránky. SEO je totiž základní věc… – Strana 57

Před 9 roky

Google optimalizace aneb Jak svoje stránky připravit na robota největšího vyhledávače světa (2. díl)

V minulém článku jste se dozvěděli, jak máte optimalizovat doménu a ve zdrojovém kódu názvy a popisy… – Strana 57

Před 9 roky

Inzerce

Které sociální sítě používat k propagaci?

V posledních letech jsou sociální sítě stále populárnější, což také můžete využít ve svůj prospěch. Na sociálních sítích jsou registrovány miliony uživatelů… – Strana 57

Před 9 roky

Využijte konferenci k propagaci firmy! Povíme vám, jak ji uspořádat…

Pořádání konference pomáhá propagovat nejen vaši společnost, ale také vás prezentuje jako autoritu daného oboru. – Strana 57

Před 9 roky

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký

SocialDesign.cz vytváří grafiku, která klientům pomůže na sociálních sítích

Už v předchozích článcích jsme vám doporučili nové webové projekty, které by vás mohly zajímat. Ve článku o GuestBlogging.cz… – Strana 57

Před 9 roky

Jak využít RSS k tvorbě odkazů? Přidejte se do agregátorů a čekejte na nové návštěvníky…

Získávat zpětné odkazy na vaše webové stránky vám mohou pomoci i agregátory RSS (Really Simple Syndication). – Strana 57

Před 9 roky

Blogování a minisites aneb Další způsob, jak budovat zpětné odkazy

Jak už víte, linkbuilding je budování zpětných odkazů. Je to činnost, kterou je třeba stále aktualizovat, a to můžete dělat více způsoby. – Strana 57

Před 9 roky

Zaměstnávání copywriterů nemusí být lehké. Jak na to a čemu věnovat pozornost při výběru?

Mnoho majitelů webů i různých firem poptává plnění webů, psaní článků, tvorbu popisků a další textařské služby – dnes také známé pod názvem copywriting. – Strana 57

Před 9 roky

Registrace do katalogů: Má to vůbec smysl? A do jakých katalogů registrovat?

Registrace do katalogů je rozšířená a hlavně velmi jednoduchá forma získávání zpětných odkazů na vaši webovou stránku. – Strana 57

Před 9 roky

Co to je SWOT analýza? A k čemu slouží?

SWOT analýza je nástroj ke zjištění situace podniku či projektu. Zkratka SWOT se skládá z prvních písmen čtyř anglických slov, kterými jsou Strenghts, Weaknesses, Opportunities a Threats. – Strana 57

Před 9 roky

Výměna odkazů – vyplatí se, nebo nás naopak potrestá Google?

Jeden z nejjednodušších způsobů linkbuildingu, čili budování zpětných odkazů, je výměna odkazů. Jednoduše řečeno, jde o vzájemnou výměnu odkazů mezi webovými stránkami… – Strana 57

Před 9 roky

10 + 1 způsobů, jak získat zpětný odkaz na vaše webové stránky

Budování zpětných odkazů je velice důležitou součástí internetového marketingu vašich webových stránek. Je nutno mu věnovat dostatečnou pozornost a odkazy získávat co možná nejefektivněji a s rozmyslem. – Strana 57

Před 9 roky

TOP obsah

michal-koubek-web

Jak spočítat náklady na vytvoření managementu firmy? | Michal Koubek

radkin-honzak-web

Radkin Honzák: Vysoké pracovní nasazení, skutečné vyhoření, vnitřní napětí

vit-endler-2-web

E-commerce trendy v roce 2021 | Vít Endler (finGOOD.cz)

frantisek-suchan-web

Bez frází: Rozjezd úspěšného projektu, tvorba a monetizace obsahu | František Suchan