Inzerce

Marketing prakticky. Pohledem marketérů i šéfů firem

Sociální sítě, které byste neměli přehlédnout: LinkedIn, Instagram, Pinterest a Foursquare

V předchozích dílech tohoto seriálu o sociálních sítích jsme si představili Facebook, Google+ a Twitter. Nyní přicházejí na řadu ty menší, které však mohou být o to zajímavější právě pro určité segmenty online businessu. – Strana 55

Před 8 roky

Nepoužívejte pro své podnikání jen Facebook, zkuste i Twitter nebo Google+

Sociální sítě je téma, které se dá rozebírat hodiny a pořád bude zajímavé. Přestože u nás výrazně dominuje Facebook.com, který jsme si představili v minulém díle, tak tu máme i středně velké a malé brášky a sestřičky. – Strana 55

Před 8 roky

Inzerce

Nekalá konkurence: Co to je a jak souvisí s nekalou soutěží?

Vcelku snadno se vám může stát, že při veškeré snaze, kterou vložíte do svého podnikání, zkrátka přijde někdo, kdo vám, lidově řečeno, podrazí nohy. – Strana 55

Před 8 roky

Sociální sítě nejen pro on-line business aneb Facebook vládne světu jen na první pohled

Sociální sítě hýbou v posledních letech zásadně využitím volného času a způsobem komunikace v online světe. – Strana 55

Před 8 roky

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký

Vyhodnocování PPC reklamy prakticky – dva příklady lepší než hromada teorie

„Ve zprávách ze světa marketingu se sem tam dočtete, že nějaká společnost po x letech změnila svou marketingovou agenturu, protože byla dlouhodobě nespokojená s její prací. – Strana 55

Před 8 roky

PPC z pohledu publishera: Vyplatí se PPC reklama na vašem webu?

Cílem většiny majitelů webových stránek, kteří budují web s kvalitním obsahem, je tento obsah zpeněžit. Způsobů, jak to učinit, je nepřeberná řada… – Strana 55

Před 8 roky

Jak začít s PPC reklamou na Facebooku a začínat si s ní vůbec?

Facebook je úžasné médium. Když se na to tak dívám, mnohdy lidé tolik důvěrných informací nesvěří ani nejlepšímu příteli jako Facebooku. – Strana 55

Před 8 roky

Proč zobrazovat uživatelům stejnou reklamu stále dokola aneb význam retargetingu v PPC?

Pokud sledujete televizi, možná jste viděli jeden z těch víkendových pořadů, v nichž rybáři učí, jak se chytají ryby. Když v pořadu chytí rybu, pokaždé ji pustí. – Strana 55

Před 8 roky

Jan Ambrož: Copywriting je jako tenis nebo šachy, se zákazníkem se musíte sejít na správném hřišti

Jana Ambrože možná znáte z našich videopřednášek a prezentací. V Čechách je jedním z nejpopulárnějších copywriterů a svoje služby prezentuje za hodnotné doméně Copywriter.cz. – Strana 55

Před 8 roky

Jak na vyšší návštěvnost z vyhledávačů bez vysokých pozic?

Možná se vám to zdá divné, ale na stránky umístěné ve výsledcích vyhledávání na prvním místě nemusí vždy přicházet tolik návštěvníků jako na ty ostatní, nížeji umístěné. – Strana 55

Před 8 roky

Před založením projektu přemýšlejte i o jeho obchodním modelu a rentabilitě

Řada začínajících podnikatelů dělá často jednu a tu samou chybu – při zakládání nového projektu pospíchá, jedná neuvážlivě a zapomeneme na mnoho důležitých věcí. – Strana 55

Před 8 roky

Jak správně vyhodnocovat PPC reklamu?

Možností, jak s PPC reklamou propagovat naše produkty, služby, webové stránky, nebo třeba aplikaci, je celá řada. Ať už na PPC reklamu nahlížíme z pohledu zadavatele, agentury, nebo majitele webu, vždy pro nás budou stěžejní výsledky, které nám přinese (viz také Jak se podniká s PPC). – Strana 55

Před 8 roky

TOP obsah

michal-koubek-web

Jak získat bankovní úvěr pro váš e-shop? | Michal Koubek

jan-moudrik-web

Jan Moudřík: Jak Alza.cz expanduje do zahraničí?

frantisek-suchan-web

Bez frází: Rozjezd úspěšného projektu, tvorba a monetizace obsahu | František Suchan

tomas-cupr-web

Tomáš Čupr: Rozjíždění nových projektů, výběr lidí do firmy, osobní brandbuilding