Inzerce

Inzerce

Jak na vyšší návštěvnost z vyhledávačů bez vysokých pozic?

Možná se vám to zdá divné, ale na stránky umístěné ve výsledcích vyhledávání na prvním místě nemusí vždy přicházet tolik návštěvníků jako na ty ostatní, nížeji umístěné. Je důležité si totiž uvědomit, že pozice jsou při marketingu ve vyhledávačích pouze…

Před 8 roky

Před založením projektu přemýšlejte i o jeho obchodním modelu a rentabilitě

Řada začínajících podnikatelů dělá často jednu a tu samou chybu – při zakládání nového projektu pospíchá, jedná neuvážlivě a zapomene na mnoho důležitých věcí. To má za následek malé výnosy z daného projektu, mnohdy i jeho zánik. Na co tedy myslet,…

Před 8 roky

Inzerce

Jak správně vyhodnocovat PPC reklamu?

Možností, jak pomocí PPC reklamy propagovat naše produkty, služby, webové stránky, nebo třeba aplikaci, je celá řada. Ať už na PPC reklamu nahlížíme z pohledu zadavatele, agentury nebo majitele webu, vždy pro nás budou stěžejní výsledky, které nám přinese (viz také…

Před 8 roky

5 nečekaných tipů, jak váš blog posunout na vyšší úroveň

Blogování je jednou z nejlepších forem sebeprezentace. Jako bloger si můžete vypěstovat určitý vztah mezi vámi a vaší čtenářskou základnou. Vaše jméno pak nemusí propagovat jen doména či autorské bio někde v panelu, ale i různé RSS agregátory, čtečky a další. Výbornou…

Před 8 roky

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký

Jak začít podnikat s PPC? Kdo je zadavatel, publisher a co dělá agentura?

Způsobů, jak podnikat na internetu, je celá řada. Internet je plný nespočtu možností a co včera bylo nemožné, dnes může být milionovým businessem. V tomto článku bych vám rád představil a přiblížil využití PPC reklamy, a to z pohledu zadavatele, publishera a…

Před 8 roky

5 tipů, jak přimět své fanoušky sdílet vaše příspěvky na Facebooku

Sociální sítě jsou doménou moderního internetu. Ještě před pár lety se s nadsázkou říkalo, že kdo není na internetu, jako by neexistoval. Dnes to samé platí o Facebooku. Vlastní firemní stránka by měla být již základem, ale stále nezaručuje příval věrných…

Před 8 roky

Jak využít kritiku ve svůj prospěch a zbytečně se nerozčílit?

Několik let mne fascinovala jedna věc. Na internetu jsem velmi často narážel na negativní komentáře a někdy až vulgární kritiku. Když jsem zapnul televizi, viděl jsem, jak někdo někomu nadává a tvrdě pomlouvá jeho práci. Kritizovaný člověk to ale zvládal…

Před 8 roky

Ochota a zkoušení nových věcí ze mě udělaly odborníka. Jaké byly moje reklamní propadáky v roce 2012?

Tento článek věnuji své osobní zkušenosti s marketingovými produkty, které mají pomáhat v propagaci produktů a činností. Jsem ochotný vyzkoušet nové věci a spálit se asi jako málokterý Čech. I z toho důvodu jsem se tak za poslední rok stal, podle známého přísloví,…

Před 8 roky

Instalace a nastavení Google Analytics aneb Jak se dostat k nejlepšímu nástroji na měření návštěvnosti webu

Znáte své zákazníky? Víte, proč navštěvují vaše stránky, nebo proč z nich hned prchají? Odpovědi na tyto otázky a mnoho dalších vám poskytnou nástroje, jako je Google Analytics. Jedná se o nástroj pro měření a analýzu návštěvnosti stránek, přičemž analýza návštěvnosti…

Před 8 roky

Jak bezplatně získat partnery pro váš provizní systém?

V minulém článku na téma affiliate jsme se dozvěděli, co vše je potřeba udělat při spuštění provizního systému. Dnes se podíváme na to, jak do provizního systému zdarma získat partnery. Pokud víte, jak na to, tak to není až tak…

Před 8 roky

Problémy s vyhledávači Aneb co dělat, když mě vyhledávače neindexují, případně zabanují?

Přinutit vyhledávač, aby zobrazoval vaši stránku ve výsledcích vyhledávání, není vždy tak jednoduché, jak byste si mohli myslet. O to jednodušší je nabídnout vyhledávači důvod, aby vaši stránku zabanoval. Známe ale způsoby, které nám pomůžou při indexaci stránek i při…

Před 8 roky

Největší nešvary firemních profilů na Facebooku aneb Na co si dát pozor a čím neurazit svoje fanoušky?

O tom, že je Facebook jedním z nejmocnějších marketingových nástrojů, není třeba vést diskuze. Asi každého začínajícího podnikatele dříve či později napadne založit si profilovou stránku svého projektu na Facebooku. Jelikož si každý nemůže dovolit hned na začátku ponechat správu profesionálům,…

Před 8 roky

Doporučené články

ondrej-preuss-soukromi-web

Fotíte na veřejnosti? Sdílíte fotky na sociálních sítích? Dejte si pozor na tyto problémy…

bob-kartous-web

Bob Kartous: Změny na trhu práce, stárnutí populace, doživotní sebevzdělávání

carly-kirstenova-web

Carly Kirstenová aka Carrie Kirsten: Život úspěšné influencerky, cena za úspěch, přístup firem a fanoušků

bartos-souteze-web

VIDEO: Jan Bartoš: Jak uspořádat soutěž na Facebooku a jak to nepokazit?

Inzerce