Inzerce

Inzerce

3 důvody proč e-mail není mrtvý

Před deseti lety spousta odborníků predikovalo, že nová dekáda bude pro e-mailing rozhodující a jeho role výrazně oslabí. Predikce však byly daleko od pravdy. Nejen, že je e-mailing stále naživu, ale přináší výsledky jako žádný jiný kanál. Jedná se o…

Před 5 měsíci

jindrich-jira-web

Jindřich Jíra (SmartEmailing.cz): Jak přemýšlet při hledání práce v marketingu?

Můj dnešní prošel v poslední době velmi zajímavou profesní změnou. Nejdříve pracoval v korporátním prostředí, posléze se přesunul do svobodné firmy. Dnes si budu s marketingovým stratégem SmartEmailingu Jindřichem Jírou povídat o tom, jak nad změnou zaměstnání přemýšlet, na co…

Před 5 měsíci

evisions

Novinky z onlajnu #54

Buďte v obraze a nezmeškejte další díl Novinek z onlajnu, které pro vás připravil mediální tým online marketingové agentury eVisions. Dozvíte se praktické tipy a doporučení, jak na efektivní (online) marketing v době krize. Jak uchopit (online) marketing během pandemie i jakékoli jiné…

Před 5 měsíci

jarda-vidim-web

Jaroslav Vidim (eVisions.cz): Co teď řešit s klienty v jejich marketingu?

Jaroslav Vidim před 8 lety založil marketingovou agenturu eVisions.cz, která klientům poskytuje kompletní služby v oblasti internetové reklamy a pomáhá jim i s expanzí do Německa. Jak se dnes vyrovnává s pandemií koronaviru? S Jardou jsme si povídali i o…

Před 6 měsíci

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký
honza-bartos-web

Honza Bartoš: Tvorba on-line produktů, natáčení videí, reklama pro živnostníky

Dneska bych si chtěl povídat o malých živnostnících, kteří teď v době pandemie koronaviru nemohou dále poskytovat své služby. Zejména my v digitálním prostředí máme občas tendenci situaci posuzovat jen optikou bubliny našeho oboru. Pak je tu ale i řada…

Před 6 měsíci

diana-zadakova-web

Diana Zadáková: Jak se i v karanténě mohou sebevzdělávat (nejen) studenti?

Školy jsou zavřené a s nimi i většina studentských projektů. Mnoho mladých lidí tak neví, jak na sobě i v karanténě může pracovat a jaké zdroje k tomu lze využít. V rozhovoru s Dianou Zadákovou jsme se jim rozhodli pomoci….

Před 6 měsíci

tomas-jindrisek-web

Tomáš Jindříšek (Dark Side): Změny trhu, poptávka od značek, zaměření marketérů

Pandemie koronaviru a karanténa, ve které se v době natáčení nacházíme, má velký dopad i marketingovou branži. Mnoho marketérů na volné noze přišlo o své klienty, digitální agentury už často zvažují propuštění a padají i různá doporučení, že by se…

Před 6 měsíci

tomas-baranek-web

Tomáš Baránek: Stav nakladatelství Jan Melvil, síla značky, budoucnost trhu s knihami

Dopady pandemie koronaviru se projevují i na trhu s knihami. Nakladatelství Jan Melvil Publishing eviduje pokles nových objednávek, ale současně i velkou podporu svých fanoušků. Povídal jsem si o tom s jeho spoluzakladatelem Tomášem Baránkem. Tomáše jsem se zeptal i…

Před 6 měsíci

Inzerce

pavlina-louzenska-web

Pavlína Louženská (#HolkyzMarketingu): Co mohou dělat marketéři a další specialisté v průběhu krize

Pavlína Louženská je zakladatelkou komunity #HolkyzMarketingu, která má dnes více než 20 tisíc členek. I na ně ale dopadá aktuální krize kolem epidemie koronaviru a situace ve firmách napříč obory. S Pavlínou jsme si proto povídali, co mohou nejen členky…

Před 6 měsíci

jakub-cerny-web

Jakub Černý (Persoo): Personalizace e-shopů, vyhledávání na webu, budování firmy

Před 7 lety založil Jakub Černý společnost Persoo, v rámci které pomáhá e-shopům s personalizací webu a zvýšením jejich konverzního poměru. Za tu dobu se výrazně proměnila firma, ale i její trh. A o tom je náš rozhovor. Personalizace webu…

Před 7 měsíci

matej-krejci-web

Matěj Krejčí: Závislost dospělých na technologiích, duševní hygiena, chytré triky sociálních sítí

Že je dnes většina lidí závislá na technologiích, asi všichni víme. Přesto to většina z nás o sobě nikdy nepřizná. Ačkoliv kontrolujeme mobilní telefony několikrát za hodinu, i když nemusíme, a technologie negativně ovlivňují náš život, problém se týká spíše…

Před 8 měsíci

carly-kirstenova-web

Carly Kirstenová aka Carrie Kirsten: Život úspěšné influencerky, cena za úspěch, přístup firem a fanoušků

Carly Kirstenová patří mezi nejpopulárnější influencerky na českém internetu. Jen na Instagramu a Youtube ji sledují statisíce lidí, vydala i vlastní knihu a vyhrála spoustu soutěží. Ve svých 21 letech se tak stala známou osobností. Za svůj úspěch ale musela…

Před 8 měsíci

Doporučené články

lukas-pitra-web

Lukáš Pítra: Krizový plán pro freelancery, finanční rozvaha, budoucnost trhu

misak-web

VIDEO: Petr Mišák: Jak vybudovat magazín s 1,3 milionem návštěv měsíčně?

josef-matejka-web

Josef Matějka (CZC.cz): Smysl života po prodeji firmy, zvládání stresu v podnikání, investice do technologií

jakub-tizek-web

Jakub Tížek: Jak začít podnikat při studiu?

Inzerce