Inzerce

Obsahový marketing

ondrej-preuss-soukromi-web

Fotíte na veřejnosti? Sdílíte fotky na sociálních sítích? Dejte si pozor na tyto problémy…

Nejrůznější sociální sítě Facebookem počínaje a Instagramem konče nás dnes přímo vybízejí ke sdílení “okamžiků” v reálném čase, a proto stále více lidí fotí a natáčí videa na internet, mnohdy živě. Jak se na tento trend dívá právo, a to…

Před 4 roky

ondrej-preuss-fotobanky-web

Fotobanky: Kdy můžete použít jejich obrázky a na co si dát pozor?

Již jsme zde probírali, že trendy v on-line marketingu nás tlačí k používání stále více fotografií či obrázků. Jaká jsou úskalí jejích nákupu ve fotobankách. Na co dát pozor u obrázku zadarmo. Proč číst obchodní podmínky a co hrozí, když…

Před 4 roky

Inzerce

ondrej-preuss-obrazky-web

Obrázky z internetu: Kdy je můžete použít a jak se vyhnout porušení licence?

Trendy v on-line marketingu nás tlačí k používání stále více fotografií či obrázků. Ne vždy si ale dokážeme vytvářet vlastní, a proto hodně podnikatelů stahuje obrázky z internetu. Na co si při tom mají dát pozor? Musí uvádět zdroj a…

Před 4 roky

lukas-zahor-web

Lukáš Záhoř: Jak funguje Stream.cz a jak se připravují nové pořady?

Jsou pořady, které peníze vydělávají, a pořady, které jsou vlajkové lodě. Uživit se tvorbou vlastních pořadů je možné, ale musíte jich tvořit více. Jak funguje internetová televize Stream.cz a jak se i vy můžete stát její hvězdou? O tom mluvil…

Před 5 roky

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký
gabka-koscova-web

Gabka Koščová o content marketingu v Česku i v zahraničí: Problém je i začít

Ačkoliv je Slovenka z Prešova, bylo to v Praze, kde se poprvé ponořila do světa online marketingu. Dnes 28letá Gabka Koščová pracuje na volné noze a nomádi v Ázií. Před tím strávila téměř 2 roky v Berlíně, kde také chvíli…

Před 5 roky

ap-fotky-web

Plánujete na svém e-shopu 360° (spinové) fotky? Poučte se ze zkušeností AP Servisu

Plánujete na svém e-shopu 360° spinové fotky? Moderní fototechnika už umožňuje nafotit i velké ledničky. Čtěte zkušenosti e-shopu spotrebice-whirlpool.cz. – Strana 6

Před 5 roky

konstantin-sulimenko-web

Konstantin Sulimenko: Jak se tvoří pořad Hroty týdne ve stylu Johna Olivera?

Konstantin Sulimenko je 19letý student Karlovy univerzity, spolupracovník Asociace pro mezinárodní otázky, člen Centra politických studií a mj. také hlavní postava pořadu Hroty týdne, který se svým týmem připravuje a vysílá na Youtube. S Konstantinem jsem se sešel a zaujaly…

Před 5 roky

kopytov-web

Jak vytvořit správnou strategii linkbuildingu?

Jak zvolit správnou strategii linkbuildingu pro váš projekt? Vyzkoušejte osvědčený postup plánování linkbuildingu od týmu specialistů MEDIAUNIT.cz.

Před 5 roky

ales-nesetril-web

Aleš Nešetřil: Jak může (nejen) designér budovat svůj brand?

Aleš Nešetřil pracuje jako Creative Director v STRV. Je to designér specializující se na návrh mobilních aplikací. Má zkušenosti nejen s prací ve velké nadnárodní firmě, ale i na volné noze. Jak buduje svůj osobní brand a co by doporučil…

Před 5 roky

robert-casensky-web

Robert Čásenský (Reportér): Jak se zakládá nový časopis?

„Nejtěžší byla noc před prvním vydáním. Byl jsem strašně nervózní z toho, co na to lidi řeknou, protože to byl časopis, který neměl žádný předobraz, a to ani v cizině jako třeba Forbes.“

Před 5 roky

karel-kovy-kovar-web

Karel „Kovy“ Kovář: Jak se stát úspěšným youtuberem?

Má více než 400 000 odběratelů. Jeho úspěch na Youtube ale nevznikl ze dne na den. Jak ho dosáhl?

Před 5 roky

petr-andrysek-web

Petr Andrýsek: Trendy v social media marketingu v roce 2016 i 2017

Poslechněte si, jak dělat marketing na sociálních sítích v roce 2017 lépe a efektivněji.

Před 5 roky

TOP obsah

frantisek-suchan-web

Bez frází: Rozjezd úspěšného projektu, tvorba a monetizace obsahu | František Suchan

marian-jelinek-web

Marian Jelínek: Úspěšný člověk je pro mě ten, kdo extrémně miluje, co dělá, a chce za to extrémně hodně

jiri-hlavenka-web

Jiří Hlavenka: Začátky podnikání na českém internetu, (ne)úspěch inovací, nápady na podnikání

zuzana-petrofova-web

Zuzana Ceralová Petrofová: Krizové řízení firmy, navazování na rodinnou historii, dlouhodobý úspěch v podnikání