Inzerce

Obsahový marketing

ondrej-preuss-fotobanky-web

Fotobanky: Kdy můžete použít jejich obrázky a na co si dát pozor?

Již jsme zde probírali, že trendy v on-line marketingu nás tlačí k používání stále více fotografií či obrázků. Jaká jsou úskalí jejích nákupu ve fotobankách. Na co dát pozor u obrázku zadarmo. Proč číst obchodní podmínky a co hrozí, když…

Před 4 roky

ondrej-preuss-obrazky-web

Obrázky z internetu: Kdy je můžete použít a jak se vyhnout porušení licence?

Trendy v on-line marketingu nás tlačí k používání stále více fotografií či obrázků. Ne vždy si ale dokážeme vytvářet vlastní, a proto hodně podnikatelů stahuje obrázky z internetu. Na co si při tom mají dát pozor? Musí uvádět zdroj a…

Před 4 roky

Inzerce

lukas-zahor-web

Lukáš Záhoř: Jak funguje Stream.cz a jak se připravují nové pořady?

Jsou pořady, které peníze vydělávají, a pořady, které jsou vlajkové lodě. Uživit se tvorbou vlastních pořadů je možné, ale musíte jich tvořit více. Jak funguje internetová televize Stream.cz a jak se i vy můžete stát její hvězdou? O tom mluvil…

Před 4 roky

gabka-koscova-web

Gabka Koščová o content marketingu v Česku i v zahraničí: Problém je i začít

Ačkoliv je Slovenka z Prešova, bylo to v Praze, kde se poprvé ponořila do světa online marketingu. Dnes 28letá Gabka Koščová pracuje na volné noze a nomádi v Ázií. Před tím strávila téměř 2 roky v Berlíně, kde také chvíli…

Před 4 roky

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký
ap-fotky-web

Plánujete na svém e-shopu 360° (spinové) fotky? Poučte se ze zkušeností AP Servisu

První spinové fotky se na českých e-shopech objevily cca před 3 lety. Šlo o menší zboží, jako je obuv nebo mobilní telefony. Nově vznikají i 360° záběry bílé elektroniky. Jak probíhá příprava? 1. český e-shop, který rozhýbal fotky domácí elektroniky,…

Před 4 roky

konstantin-sulimenko-web

Konstantin Sulimenko: Jak se tvoří pořad Hroty týdne ve stylu Johna Olivera?

Konstantin Sulimenko je 19letý student Karlovy univerzity, spolupracovník Asociace pro mezinárodní otázky, člen Centra politických studií a mj. také hlavní postava pořadu Hroty týdne, který se svým týmem připravuje a vysílá na Youtube. S Konstantinem jsem se sešel a zaujaly…

Před 4 roky

kopytov-web

Jak vytvořit správnou strategii linkbuildingu?

Jak zvolit správnou strategii linkbuildingu pro váš projekt? Vyzkoušejte osvědčený postup plánování linkbuildingu od týmu specialistů MEDIAUNIT.cz.

Před 4 roky

ales-nesetril-web

Aleš Nešetřil: Jak může (nejen) designér budovat svůj brand?

Aleš Nešetřil pracuje jako Creative Director v STRV. Je to designér specializující se na návrh mobilních aplikací. Má zkušenosti nejen s prací ve velké nadnárodní firmě, ale i na volné noze. Jak buduje svůj osobní brand a co by doporučil…

Před 4 roky

robert-casensky-web

Robert Čásenský (Reportér): Jak se zakládá nový časopis?

„Nejtěžší byla noc před prvním vydáním. Byl jsem strašně nervózní z toho, co na to lidi řeknou, protože to byl časopis, který neměl žádný předobraz, a to ani v cizině jako třeba Forbes.“

Před 4 roky

karel-kovy-kovar-web

Karel „Kovy“ Kovář: Jak se stát úspěšným youtuberem?

Má více než 400 000 odběratelů. Jeho úspěch na Youtube ale nevznikl ze dne na den. Jak ho dosáhl?

Před 4 roky

petr-andrysek-web

Petr Andrýsek: Trendy v social media marketingu v roce 2016 i 2017

Poslechněte si, jak dělat marketing na sociálních sítích v roce 2017 lépe a efektivněji.

Před 4 roky

psani-klavesnice-web

Jak analyzovat cizí blog zadarmo a bez složitých nástrojů?

Co dělají ostatní blogeři jinak, že si umí získat popularitu? Osobně mi tato otázka vždy vrtala hlavou. Naštěstí o sobě blogy prozrazují velké množství informací. Zdarma, veřejně a nepotřebujete k jejich zpřístupnění žádné složité nástroje. Stačí dvě věci. Trocha času…

Před 4 roky

TOP obsah

pavel-baudis-web

Pavel Baudiš (Avast): Jak se buduje firma se 400 milióny uživateli po celém světě?

max-kovar-web

Skladník e-shopu: Jak se připravit na sezónu a jak řídit sklad? | Max Kovář (Skladon)

tom-sova-web

Tom Sova: Naprostý krach v podnikání, alkoholismus, budování nové firmy

daniel-kafka-web

Daniel Kafka (Fragile): 10 let budování agentury, vytváření firemní kultury, hledání odborníků na trhu práce