Inzerce

Obsahový marketing

daniel-docekal-web

Daniel Dočekal: Jak uspět na Twitteru?

Internetový publicista Daniel Dočekal patří mezi nejaktivnější Čechy na sociální síti Twitter. Pod účtem @Medvidekpu na ni přidává každý den nové příspěvky a oslovuje tak více než 12 tisíc svých followerů. V tomto rozhovoru jsme si spolu povídali o tom,…

Před 2 roky

pavel-kralicek-web

Pavel Králíček: Tvorba e-shopu GentlemanStore.cz, blogování, prodej neznámých produktů

Na Pavla Králíčka jsem narazil už před mnoha lety, kdy jsem poprvé objevil některý z jeho blogů. Psal o osobním rozvoji, módě, ale třeba i o blogování jako takovém. Postupem častu se z blogera posunul dál a dnes provozuje prosperující…

Před 2 roky

Inzerce

roman-hrebecky-web

Roman Hřebecký: Z freelancingu do vlastní firmy, hodnoty v podnikání, budování značky

Začínal jako freelancer, po pár letech ale založil vlastní agenturu Pábení. Podnikání mu rozjela kampaň, která ve skutečnosti vůbec nefungovala. A jak sám přiznává, spíš než penězi se v podnikání řídí vlastní představou o světě. To je Roman Hřebecký, host…

Před 2 roky

jan-simkanic-2-web

Ján Simkanič: Jak se spouštěl český Deník N a jak se mu dnes daří?

V den 100. výročí od vzniku Československa, 28. října 2018, spustil svůj ostrý provoz nezávislý internetový deník Deník N. Již tehdy jsem se s jeho ředitelem Jánem Simkaničem domluvil na to, že pro vás za pár měsíců shrneme, jak spuštění…

Před 2 roky

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký
martin-feix-web

Martin Feix: Založení e-shopu s módou, vlastní výroba, omezený sortiment zboží

Martin Feix je zkušený fotograf, který se ale fotografováním nedokázal uživit. A tak se jednoho dne rozhodl založit vlastní e-shop, pojmenoval jej Girls Without Clothes a rozjel nové podnikání. Jak to dopadlo? O tom je dnešní videorozhovor. Povídali jsme si…

Před 2 roky

michael-rozsypal-web

Michael Rozsypal: Práce pro Český rozhlas Plus, příprava na živá vysílání, sebevzdělávání

Michaelovi Rozsypalovi je 29 let. Přesto má za sebou už velkou řádku rozhovorů s významnými osobnostmi. Jako moderátor Českého rozhlasu Plus zpovídal nejvyšší politiky, ale třeba i mladé studenty. O jeho práci jsme si povídali v dnešním rozhovoru. Přehrát si…

Před 2 roky

freelance-klub-petr-mara-web

Odstartoval první Freelance Klub. Petr Mára sdílel svoje zkušenosti z podnikání

Když jsem o prázdninách startoval první E-shop Klub – komorní setkání pro zakladatele a šéfy e-shopů -, věděl jsem, že u něj to neskončí. MladýPodnikatel.cz je dnes významným médiem pro řadu dalších komunit podnikatelů, mezi kterými jsou i freelanceři. A…

Před 2 roky

michal-kotek-web

Michal Kotek (Fragile): Jak se stát influencerem a jak s influencery spolupracovat

Když mě poprvé seznámili s Michalem Kotkem, představili mi ho jako influencera. Nemá sice na sociálních sítích stovky tisíc fanoušků, ale i tak oslovuje velké publikum. S influencery navíc každý den spolupracuje v reklamní agentuře Fragile. Povídali jsme si tedy…

Před 2 roky

radim-stezka-web

Radim Stezka (Queens): Jak spolupracovat s influencery?

Unikátní vhled do influencer marketingu sneakers a streetwear obchodu, kterým se můžete inspirovat i vy.

Před 3 roky

jan-pils-web

Jan Pils: Budování Kytary.cz, komunitní marketing, spolupráce s vendory

Hudba je jeho život. Dokonce hraje ve třech kapelách. Skutečným frontmanem je ale ve své firmě Kytary.cz, která prodává hudební nástroje. Jak Jan Pils podniká a jak kolem firmy buduje komunitu nadšených hudebníků? O tom je náš rozhovor. Povídali jsme…

Před 3 roky

popradska-kava

Michal Pastier (ZARAGUZA): Jak se vytvářela populární reklama pro Popradskou Kávu?

Přestaňme se dělit. To je základní poselství reklamy na Popradskou Kávu, která v posledních týdnech obíhá sociální sítě a podle jejího spoluautora Michala Pastiera ze ZARAGUZA dosahuje lepších výsledků než legendární „Kofola-Fofola“. O samotné Popradské Kávě toho v ní ale…

Před 3 roky

ondrej-prokop-web

Ondřej Prokop (Fresh Services): Kampaň na prodej bytů pro Metrostav, vývoj webu, spolupráce s velkými značkami

Digitální agentura Fresh Services již několik let spolupracuje s firmou Metrostav Development. Vytvářela pro ni například projekt Na Vackově, prostřednictvím kterého prodávala nové byty. Jak se takový projekt vytváří a jak vypadala celá kampaň? O tom přišel vyprávět šéf agentury…

Před 3 roky

TOP obsah

max-kovar-web

Skladník e-shopu: Jak se připravit na sezónu a jak řídit sklad? | Max Kovář (Skladon)

karolina-topolova-web

Karolína Topolová (AAA Auto): Budování kariéry manažerky, byznys s ojetými vozy, budoucnost firmy

andrej-kiska-ml-web

Andrej Kiska ml.: Osobnost podnikatelů, získávání investora, úspěch startupů

miroslav-udan-web

Miroslav Uďan: Budování Shoptetu, z korporátu do firmy, přístup k podnikání